Bekijk volle/desktop versie : Het is over.



Pagina's : [1] 2

06-07-2005, 16:57
Na een jaar oogcontact met een jongen te hebben gehad. veel gevoelens gekregen voor hem. Veel gebeurd.. maar totaal geen zekerheid over wat hij nou echt wilde. Zag ik hem vandaag voor het laatst. En was het niet eens een afscheid.. vorige maandag nog een lange blik van hem. Vandaag... niks.. was hij druk met een meisje bezig... dat meisje keek mij overigens erg arrogant aan. Samen zaten ze achter een pc.. alsof ik niet eens had bestaan voor hem.

Het hele jaar, elke dag opstaan met een gevoel van: yes ik zie hem. Met blijschap opstaan.

Dat alles zal vanaf nu stoppen. Het was allemaal een doodlopende weg blijkt.

Ik voel me zo ongeloofelijk rot.

06-07-2005, 17:02



Citaat door Samira_33:
Na een jaar oogcontact met een jongen te hebben gehad. veel gevoelend gekregen voor hem. Veel gebeurd.. maar totaal geen zekerheid over wat hij n ou echt wil. Zag ik hem vandaag voor het laatst. En was het niet eens een afscheid.. vorige maandag nog een lange blik van hem. Vandaag... niks.. was hij druk met een meisje bezig... dat meisje keek mij overigens erg arrogant aan. Samen zaten ze achter een pc.. alsof ik niet eens had bestaan voor hem.

Het hele jaar, elke dag opstaan met een gevoel van: yes ik zie hem. Met blijschap opstaan.

Dat alles zal vanaf nu stoppen. Het was allemaal een doodlopende weg blijkt.

Ik voel me zo ongeloofelijk rot.

Een jongen die ma oogcontact met je heeft, wilt ni zegge da hij je grg heeft ofzo.....iemand die da wel wil, zal alles doen om bij je te scoren, ma gelukkig heb je da nu door & geloof me, ooit ga je hier om nog lache......das zo vergete echt waar

06-07-2005, 18:54
jij verwacht wel veel van iemand die oogcontact heeft

06-07-2005, 18:58
Als ik denk alles gehoord te hebben, sta ik weer versteld!

06-07-2005, 19:03



Citaat door Samira_33:
Na een jaar oogcontact met een jongen te hebben gehad. veel gevoelens gekregen voor hem. Veel gebeurd.. maar totaal geen zekerheid over wat hij nou echt wilde. Zag ik hem vandaag voor het laatst. En was het niet eens een afscheid.. vorige maandag nog een lange blik van hem. Vandaag... niks.. was hij druk met een meisje bezig... dat meisje keek mij overigens erg arrogant aan. Samen zaten ze achter een pc.. alsof ik niet eens had bestaan voor hem.

Het hele jaar, elke dag opstaan met een gevoel van: yes ik zie hem. Met blijschap opstaan.

Dat alles zal vanaf nu stoppen. Het was allemaal een doodlopende weg blijkt.

Ik voel me zo ongeloofelijk rot.
! Je doet alsof je een relatie met hem had. Het was maar oogcontact get over it! Als hij echt interesse had, was hij allang naar je toe gestapt. Het klinkt hard maar het is wel zo. Zelfs de verleegste (klopt dat verleegste, boeien jullie snappen wat ik bedoel.) gast zou na een jaar contact met je hebben gelegd.

06-07-2005, 19:04
hahaha gewoon te zielig hahaha

06-07-2005, 19:13
Wat is er?

Zyde u oge kwyt?

06-07-2005, 20:17

Citaat door Samira_33:
Na een jaar oogcontact met een jongen te hebben gehad. veel gevoelens gekregen voor hem. Veel gebeurd.. maar totaal geen zekerheid over wat hij nou echt wilde. Zag ik hem vandaag voor het laatst. En was het niet eens een afscheid.. vorige maandag nog een lange blik van hem. Vandaag... niks.. was hij druk met een meisje bezig... dat meisje keek mij overigens erg arrogant aan. Samen zaten ze achter een pc.. alsof ik niet eens had bestaan voor hem.

Het hele jaar, elke dag opstaan met een gevoel van: yes ik zie hem. Met blijschap opstaan.

Dat alles zal vanaf nu stoppen. Het was allemaal een doodlopende weg blijkt.

Ik voel me zo ongeloofelijk rot.
meid ik weet hoe je je voelt is ook bij mij gebeurt maar na een tijdje dan gaat het vanzelf weer over

06-07-2005, 20:27
meid niks van aantrekken joh, je moet hem gewoon voortaan negeren en geen aandacht aan hem geven

06-07-2005, 20:43
sommige antwoorden hier een beetje bitchig. misschien is het niks voor jullie maar voor haar zo te zien wel.
dit is maar een verliefdheid. da gaat snel voorbij.

06-07-2005, 20:46

Citaat door BoraSita:
Als ik denk alles gehoord te hebben, sta ik weer versteld!

Hier nog eentje, het eerste wat me te binnen schoot was =>

Gr,
Blue

06-07-2005, 21:32

Citaat door BoraSita:
Als ik denk alles gehoord te hebben, sta ik weer versteld!
Wollahila...

06-07-2005, 21:35



Citaat door Akhlaaq:
Zou je niet eens aan huwelijk moeten denken 33 is wel de leeftijd hoor. Khair Inshallah.
Het zal wel door mijn hormonen komen maar wat doet dat zeer.
Stel ik word 33 en iemand zou dat tegen mij zeggen.

06-07-2005, 21:40

Citaat door Samira_33:
Na een jaar oogcontact met een jongen te hebben gehad. veel gevoelens gekregen voor hem. Veel gebeurd.. maar totaal geen zekerheid over wat hij nou echt wilde. Zag ik hem vandaag voor het laatst. En was het niet eens een afscheid.. vorige maandag nog een lange blik van hem. Vandaag... niks.. was hij druk met een meisje bezig... dat meisje keek mij overigens erg arrogant aan. Samen zaten ze achter een pc.. alsof ik niet eens had bestaan voor hem.

Het hele jaar, elke dag opstaan met een gevoel van: yes ik zie hem. Met blijschap opstaan.

Dat alles zal vanaf nu stoppen. Het was allemaal een doodlopende weg blijkt.

Ik voel me zo ongeloofelijk rot.
ik ben heel erg verlegen, en durf niet op een meisje afstappen om
iets te zeggen of wat dan ook , dus heb gewoon een jaar en een half
elke dag naar haar gekeken, ik wist ongeveer wanneer ze thuis
wegging naar school; dan ging ik zo uit het raam kijken tot ze buitenkwam
en dan ging ik ook net toevallig vertrekken naar school enzo

en laatste el 3ied zei ik 3ied mabroek , zo nogal zachtjes ,
weet niet of ze het gehoord heeft , en gisteren is ze vertrokken naar
marokko; en ik heb ook zachtjes gezegd zo van goede reis enzo
nu zie ik haar 6 weken niet , weet niet wat ik moet doen

06-07-2005, 21:41

Citaat door Akhlaaq:
Als je nog kinderen wil Oja je wilt ze niet
Is dat erg op die leeftijd niet getrouwd zijn of geen kids willen?
Dit is echt serieus.

Ik zit het me even voor te stellen ik voel me opeens slecht.
Stomme periode ook.

Pagina's : [1] 2