Bekijk volle/desktop versie : www.depri-en-dan.nl



06-07-2005, 11:22
Speciaal voor marokkaanse meiden tussen de 15 en de 23 jaar oud. Je kunt er een korte zelftest doen om erachter te kunnen komen of je klachten hebt. Als dat zo is, kun je meedoen aan chatsessies. Die zijn op vaste tijden geplant.



Vinden jullie, dames (en heren) dat deze site nodig is?

Website van Depri en dan?

Btw: Val me niet aan. Ik heb het ook maar op het nieuws gezien.. (NOS)

06-07-2005, 11:26


9. Heb je de afgelopen week het gevoel dat je 't niet meer aankunt? NeeSomsRegelmatigVaakHeel vaak, voortdurend
10. Heb je de afgelopen week het gevoel dat je er niet meer tegenop kunt? NeeSomsRegelmatigVaakHeel vaak, voortdurend
11. Heb je de afgelopen week het gevoel dat je nergens meer zin in hebt? NeeSomsRegelmatigVaakHeel vaak, voortdurend
12. Heb je de afgelopen week moeite met helder denken? NeeSomsRegelmatigVaakHeel vaak, voortdurend
13. Heb je de afgelopen week moeite om in slaap te komen? NeeSomsRegelmatigVaakHeel vaak, voortdurend
14. Ben je de afgelopen week snel emotioneel? NeeSomsRegelmatigVaakHeel vaak, voortdurend
15. Schieten je afgelopen week wel eens beelden in gedachten over (een) aangrijpende gebeurtenis(sen), die je hebt meegemaakt? NeeSomsRegelmatigVaakHeel vaak, voortdurend
16. Moest je de afgelopen week wel eens je best doen om gedachten of herinneringen aan (een) aangrijpende gebeurtenis(sen) van je af te zetten?




3le vragen....

06-07-2005, 11:27

Citaat door younesel18:
Speciaal voor marokkaanse meiden tussen de 15 en de 23 jaar oud. Je kunt er een korte zelftest doen om erachter te kunnen komen of je klachten hebt. Als dat zo is, kun je meedoen aan chatsessies. Die zijn op vaste tijden geplant.



Vinden jullie, dames (en heren) dat deze site nodig is?

Website van Depri en dan?

Btw: Val me niet aan. Ik heb het ook maar op het nieuws gezien.. (NOS)
Goed initiatief

06-07-2005, 11:31
Tsssss

get a life

voor degene die zjin tijd verspilt met het maken van dit soort testen

06-07-2005, 11:33



Citaat door Miss_Vanitas:
Tsssss

get a life

voor degene die zjin tijd verspilt met het maken van dit soort testen
totdat je zelf in zo'n gat zit en hulp nodig hebt yek.

06-07-2005, 11:35

Citaat door Biatch.!:
totdat je zelf in zo'n gat zit en hulp nodig hebt yek.
dan ga je prof hulp zoeken

en niet op zo n site zitten te kloten

je bent niet objectief... je gaat vanalles invullen en denkt dat je helemaal dood bent
terwijl het 2 dagen later veel minder kan zijn
zulke zaken moetj e niet zelf op internet uitzoeken

zelfde als die medische sites
geen wonder dat steeds meer mensen hypochonders worden!

06-07-2005, 11:38

Citaat door Miss_Vanitas:
dan ga je prof hulp zoeken

en niet op zo n site zitten te kloten

je bent niet objectief... je gaat vanalles invullen en denkt dat je helemaal dood bent
terwijl het 2 dagen later veel minder kan zijn
zulke zaken moetj e niet zelf op internet uitzoeken

zelfde als die medische sites
geen wonder dat steeds meer mensen hypochonders worden!
heb je de zelftest gemaakt?
vul overal soms in en kijk wat voor advies je krijgt.
Het is niet zo dat alleen de site je gaat helpen!!

06-07-2005, 11:44

Citaat door Biatch.!:
heb je de zelftest gemaakt?
vul overal soms in en kijk wat voor advies je krijgt.
Het is niet zo dat alleen de site je gaat helpen!!
eerlijk gezegd heb ik de test niet gemaakt (moet tussendoor ook nog een beetje werken h&eacute
misschien is deze dan niet zoals zoveel andere testen...

maar ik blijf bij het standpunt dat je echt professionele hulp zou moeten gaan zoeken... en niet zelf beetje rommelen oph et net

06-07-2005, 12:00

Citaat door Miss_Vanitas:
eerlijk gezegd heb ik de test niet gemaakt (moet tussendoor ook nog een beetje werken h&eacute
misschien is deze dan niet zoals zoveel andere testen...

maar ik blijf bij het standpunt dat je echt professionele hulp zou moeten gaan zoeken... en niet zelf beetje rommelen oph et net
het zijn 20 vragen die je moet bantwoorden is in nog geen 5 minuten gedaan.
uiteindelijk krijg je een advies wat je zou moeten doen.
ik had overal soms ingevuld en een paar redelijk vaak.
uiteindelijk kreeg ik als uitslag.
u heeft waarschijnlijk een depressie neem contact op met u huisarts die kan u verder helpen.
als iemand zoiets leest gaat ie misschien wel actie ondernemen wat hier de bedoeling van is.

06-07-2005, 12:06
Hihih ik ging die test voor de lol doen en hij klopt voor geen meter hihihi, ik heb alles met nee ingevuld en krijg dit alles resultaat

Je score op de zelftest geeft aan dat je waarschijnlijk een aantal depri-klachten hebt. Dat kan in het gewone leven soms voorkomen.

Deelname aan de chat-groep is op dit moment niet nodig.

06-07-2005, 12:16

Citaat door Mirjamroosje:
Hihih ik ging die test voor de lol doen en hij klopt voor geen meter hihihi, ik heb alles met nee ingevuld en krijg dit alles resultaat

Je score op de zelftest geeft aan dat je waarschijnlijk een aantal depri-klachten hebt. Dat kan in het gewone leven soms voorkomen.

Deelname aan de chat-groep is op dit moment niet nodig.
Hij klopt aan alle kanten vind ik, want iedereen heeft wel eens last van een down en als je op dat moment zo'n test gaat doen, dan kan je mischien als antwoord krijgen dat je zwaar depressief bent, terwijl het maar van tijdelijke aart is...

In jouw geval zeggen ze dus dat dit in het gewone leven soms kan voorkomen..

Dus...

06-07-2005, 12:31

Citaat door younesel18:
Hij klopt aan alle kanten vind ik, want iedereen heeft wel eens last van een down en als je op dat moment zo'n test gaat doen, dan kan je mischien als antwoord krijgen dat je zwaar depressief bent, terwijl het maar van tijdelijke aart is...

In jouw geval zeggen ze dus dat dit in het gewone leven soms kan voorkomen..

Dus...
Precies.

06-07-2005, 12:32



Citaat door younesel18:
Hij klopt aan alle kanten vind ik, want iedereen heeft wel eens last van een down en als je op dat moment zo'n test gaat doen, dan kan je mischien als antwoord krijgen dat je zwaar depressief bent, terwijl het maar van tijdelijke aart is...

In jouw geval zeggen ze dus dat dit in het gewone leven soms kan voorkomen..

Dus...
ja maar hoe kunnen zij dat weten als ik alles met nee heb ingevuld dan

06-07-2005, 12:33
dan nog, ook al zoek je professionele hulp, ik denk niet dat het veel verschil maakt.
Je hebt dan wel een uitlaatklep, maar er zijn geen oplossingen. Bovendien vind ik dat je dit soort dingen islamitisch moet oplossen. door je imaan te vergroten en niet meer zo afhankelijk zijn van de wereld...want eerlijk....als wereldse leven je niks kan schelen, waarom dan depressief zijn?

ps, mijn score is: Je score op de zelftest geeft aan dat je veel depri-klachten hebt of misschien zelfs een depressie.

We raden je aan met je huisarts te overleggen of je professionele hulp nodig hebt.


06-07-2005, 13:03
sorry hoor maar is een stomme test! Ik was afgelopen week 2 dagen ziek en natuurlijk beïnvloedt dit mijn resultaten.... Je moet alles een beetje in zijn context zien.