Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Allah geef mij de kracht om te veranderen in een beter mens.....

islamlove
20-03-2003, 15:20

Allah... Allah geef mij de kracht om te veranderen in een beter mens, Allah er is niks dat ik liever wens. Allah geef me de kracht een oprechte moslim te zijn, Allah dat ben ik nu niet en dat doet pijn. Allah leidt mij tot het goede, Allah ik vraag U mij van het kwade te behoeden. Allah vergeef mij, want als U mij niet vergeeft ben ik verloren, Allah ik wil niks liever dan tot de oprechten behoren. Allah ik ben bang in dwaling te verkeren, Allah bescherm mijn hart om het slechte te begeren. Allah alleen voor U wil ik nog leven want werkelijk er is niks goeds dat deze wereld mij kan geven. Allah de wereld speelt met de mensen, ze doet hun naar het verkeerde streven, Allah ze vergeten de reden waar we voor leven. Allah U bent Alwetend, als U weet dat ik zal dwalen in mijn verdere leven en mijn zonden zullen toenemen, Allah dan vraag ik U voor die tijd, mijn leven te nemen. mach`allah liefs jullie zuster

Shining_Star
21-03-2003, 23:03
beautifull :Iluvu:

islamlove
24-03-2003, 10:56
Origineel gepost door blingblingfreek beautifull :Iluvu: machallah mijn zusters bedankt voor jullie lieve racties liefs jullie zuster in de islam

somaya20
24-03-2003, 14:09
PRACHTIG ECHT EEN MOOI VERHAAL :verliefd: :verliefd: :verliefd: :verliefd:

Oem_Lena
25-03-2003, 21:00

echt mooie,ik moest er bijna van huilen

islamlove
26-03-2003, 09:55
Origineel gepost door lala_amira2 echt mooie,ik moest er bijna van huilen machllah mijn zusters moge allah swt ons vergeven en ons belonnen inchallah en pas goed op jullie zelf en vergeet niet om elke dag aan allah swt te denken en bidden. bedankt voor jullie reacties tot nu toe liefs jullie zuster :)

mocro_wahiba
07-09-2005, 09:35
masha Allah moge Allah mijn tranen troosten en mij vergeven voor alle zondes (ookal zijn ze maar heel klein)

SweetxBaby
07-09-2005, 09:40
Allah... Allah geef mij de kracht om te veranderen in een beter mens, Allah er is niks dat ik liever wens. Allah geef me de kracht een oprechte moslim te zijn, Allah dat ben ik nu niet en dat doet pijn. Allah leidt mij tot het goede, Allah ik vraag U mij van het kwade te behoeden. Allah vergeef mij, want als U mij niet vergeeft ben ik verloren, Allah ik wil niks liever dan tot de oprechten behoren. Allah ik ben bang in dwaling te verkeren, Allah bescherm mijn hart om het slechte te begeren. Allah alleen voor U wil ik nog leven want werkelijk er is niks goeds dat deze wereld mij kan geven. Allah de wereld speelt met de mensen, ze doet hun naar het verkeerde streven, Allah ze vergeten de reden waar we voor leven. Allah U bent Alwetend, als U weet dat ik zal dwalen in mijn verdere leven en mijn zonden zullen toenemen, Allah dan vraag ik U voor die tijd, mijn leven te nemen. mach`allah liefs jullie zuster Een prachtig gedicht lieve meid.. Vooral die laatste zin Woow... :goedzo: Mascha'Allah!! Moge Allah(swt) ons wijsheid geven, ons imaan versterkten en ons op het pad laten lopen dat ons naar het paradijs leidt..!!

mariam49
26-03-2009, 12:06
Salaamoe laykoem InshaAllah verkeren al mijn broeders en zusters in goede gezondheid. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben op zoek naar een moskee waar ik mijn zoontje kan sturen. Ik ken er enkele goede, maar die zijn in Brussel. Mocht er iemand iets meer weten, laat me dan inshaAllah iets weten. Ik woon in Limburg, Belgiƫ. Wa salaamoe laykoem wr wb Jullie zuster Mariam

renee
26-03-2009, 13:37
Subhan Allah moge Allah je belonen voor je intentie om een goede moslim te worden.