Bekijk volle/desktop versie : Tip van de week!!!!! voor alle Marokkaaseresjes die van zich zelf houden



Pagina's : [1] 2 3

05-07-2005, 22:42
Oke ik zal proberen elke week een tip te plaatsen, als jullie dat leuk vinden en jullie kunnen zelf ook tips plaatsen. Vooral omtrent verzorging en schoonheid van je eigen lijf, huid en gezicht maar ook van binnen uit dus je geest


Dit omdat wij Marokkaanse prinsesje heel gauw de neiging hebben ons zelf te verwaarlozen


Eerste tip: Vele vrouwen komen niet toe aan de 2 stuks fruit per dag terwijl dit voor de hardwerkende moeder, huisvrouw en studerede meid heel noodzakelijk is, zowel voor je huid, gezicht en gezondheid

Oke jullie lusten geen fruit, vinden het te veel gedoe een appel schillen etc.

De oplossing koop een fruithapje voor babys ze zijn er in alle soorten en smaken en supergezond en lekker, een potje en je hebt je portie fruit binnen



vertel wat je er van vind en wat jullie tips zijn om voldoende fruit binnen te krijgen

05-07-2005, 22:44


huh? babypotjes, dan pak je toch een appel en een banaan?

Nou ik hou juist van groentes en fruit... dus dat krijg ik wel genoeg binnen. Ik eet juist te weinig eiwitten, bijna geen vlees/kaas enzo...

05-07-2005, 22:46

Citaat door Marisah:
huh? babypotjes, dan pak je toch een appel en een banaan?

Nou ik hou juist van groentes en fruit... dus dat krijg ik wel genoeg binnen. Ik eet juist te weinig eiwitten, bijna geen vlees/kaas enzo...
Ik eet ook graag fruit maar vele vrouwtjes niet, die lusten het niet of die pakken het gewoon niet ze weten niet wat ze missen

jah een baby potje en je bent klaar, ik vind ze echt heel lekker

05-07-2005, 22:48

Citaat door soeboelsalaam:
Goed idee, ik doe mee. Dus met zo'n fruitpapje heb je alle vitamines binnen? Hmmm ga ik wel doen ja...

Ga verder

Marisah, geloof me, ik eet liever zo'n fruitpapje in een pot dan een appel en een banaan .
probeer het maar ze zijn er in alle smaken


dit is de tip van deze week die jullie van mij krijgen misschien hebben andere meiden tips...

05-07-2005, 22:53


hahaha babypotje, nee dank je.

Ik hou inderdaad niet van fruit, wel van groenten en dat eet ik wel dagelijks.

Mijn grote probleem is water, nu ik ergens heb gelezen dat het een slechte effect op mijn nieren zou kunnen hebben, ben ik helemaal ongerust

Goede topic, hoor Rimaa

05-07-2005, 22:56

Citaat door saadia29:
hahaha babypotje, nee dank je.

Ik hou inderdaad niet van fruit, wel van groenten en dat eet ik wel dagelijks.

Mijn grote probleem is water, nu ik ergens heb gelezen dat het een slechte effect op mijn nieren zou kunnen hebben, ben ik helemaal ongerust

Goede topic, hoor Rimaa
je moet het echt proberen ze zijn echt heeeeeeeeeel lekker


wat teveel water slecht effect op je nieren?, je bedoelt watervergiftiging zeker, volgens mij is dat als je meer dan 4 liter drinkt op een dag dat je er dan last van kan krijgen.

Begin jij nou maar te drinken je zal waarschijnlijk de 4 liter niet eens halen op 2 dagen maak je daar niet druk om

05-07-2005, 22:57
Ik moet afkicken van suiker... weet je dat je daar verslaafd aan raakt? Jaaaaahhh... en ik wil eigenlijk afkicken, slecht voor je conditie, ik ben vaak slaperig, moe.. dusse... jah dat moet ik eigenlijk wel doen jah...

Ik heb net trouwens een halve zal nibbits opgegeten... lijkt me ook niet echt gezond hahhaha... Heb wel braaf groente/kip/rijst/ei/aardbeien/kiwi en slagroom gegeten...

05-07-2005, 22:58

Citaat door Rimaa:
je moet het echt proberen ze zijn echt heeeeeeeeeel lekker


wat teveel water slecht effect op je nieren?, je bedoelt watervergiftiging zeker, volgens mij is dat als je meer dan 4 liter drinkt op een dag dat je er dan last van kan krijgen.

Begin jij nou maar te drinken je zal waarschijnlijk de 4 liter niet eens halen op 2 dagen maak je daar niet druk om
Nee joh, weinig vocht heeft juist een slecht effect op je nieren, want die dingen raken overwerkt ofzoiets

05-07-2005, 22:59

Citaat door Marisah:
Ik moet afkicken van slagroom gegeten...
zooooooooo erg, dat eet ik geen eens als ik ongesteld moet worden

vraagje ben jij van die typetjes die een suikerklontje uit de suikerpot pakken en in hun mond gooien en erop gaan zuigen

05-07-2005, 23:01

Citaat door saadia29:
Nee joh, weinig vocht heeft juist een slecht effect op je nieren, want die dingen raken overwerkt ofzoiets
vocht zuivert je lichaam dat word gedaan door je nieren, hoe kunnen ze overwerkt raken als ze geen vocht hebben om te zuiveren


Ik weet niet joh doe heel stoer en slim maar ben zwaar Belg met alle respect voor de Belgen hier

05-07-2005, 23:06

Citaat door Rimaa:
vocht zuivert je lichaam dat word gedaan door je nieren, hoe kunnen ze overwerkt raken als ze geen vocht hebben om te zuiveren


Ik weet niet joh doe heel stoer en slim maar ben zwaar Belg met alle respect voor de Belgen hier
Miscommunicatie


Wat kan ik doen aan wallen onder de ogen?

In Duitsland gebruiken veel artsen uiterlijke kenmerken als diagnosemethode. Wallen en donkere kringen onder de ogen worden over het algemeen gediagnosticeerd met "er is iets met de nieren aan de hand". En dan moet je niet meteen denken aan het allerergste want dat is het in de regel niet. Vaak is er sprake van hele simpele reden waardoor de nieren het gewoonweg niet aankunnen. Ik zal een aantal van deze "oorzaken" met een simpele oplossing op een rijtje zetten.

het lichaam krijgt te weinig vocht binnen. Drink minimaal 2-3 liter vocht (bronwater, vruchtensap) per dag.

05-07-2005, 23:09

Citaat door saadia29:
Miscommunicatie


Wat kan ik doen aan wallen onder de ogen?

In Duitsland gebruiken veel artsen uiterlijke kenmerken als diagnosemethode. Wallen en donkere kringen onder de ogen worden over het algemeen gediagnosticeerd met "er is iets met de nieren aan de hand". En dan moet je niet meteen denken aan het allerergste want dat is het in de regel niet. Vaak is er sprake van hele simpele reden waardoor de nieren het gewoonweg niet aankunnen. Ik zal een aantal van deze "oorzaken" met een simpele oplossing op een rijtje zetten.

het lichaam krijgt te weinig vocht binnen. Drink minimaal 2-3 liter vocht (bronwater, vruchtensap) per dag.
dus je hoeft die dure HR creme niet aan te schaffen

hoeveel water heb je nu al op het is gratis en voor niets en het helpt yallah biecht op hoeveel cc ( cc is wat makkelijker voor je dan liters ) heb je al binnen

05-07-2005, 23:11



Citaat door Rimaa:
Oke ik zal proberen elke week een tip te plaatsen, als jullie dat leuk vinden en jullie kunnen zelf ook tips plaatsen. Vooral omtrent verzorging en schoonheid van je eigen lijf, huid en gezicht maar ook van binnen uit dus je geest


Dit omdat wij Marokkaanse prinsesje heel gauw de neiging hebben ons zelf te verwaarlozen


Eerste tip: Vele vrouwen komen niet toe aan de 2 stuks fruit per dag terwijl dit voor de hardwerkende moeder, huisvrouw en studerede meid heel noodzakelijk is, zowel voor je huid, gezicht en gezondheid

Oke jullie lusten geen fruit, vinden het te veel gedoe een appel schillen etc.

De oplossing koop een fruithapje voor babys ze zijn er in alle soorten en smaken en supergezond en lekker, een potje en je hebt je portie fruit binnen



vertel wat je er van vind en wat jullie tips zijn om voldoende fruit binnen te krijgen
Wat een leuk ide, je hebt gelijk wij vrouwen zetten vaak ons zelf als laats op de lijst .

05-07-2005, 23:12

Citaat door Dezteny:
Wat een leuk ide, je hebt gelijk wij vrouwen zetten vaak ons zelf als laats op de lijst .
jah daarom

05-07-2005, 23:15

Citaat door Rimaa:
dus je hoeft die dure HR creme niet aan te schaffen

hoeveel water heb je nu al op het is gratis en voor niets en het helpt yallah biecht op hoeveel cc ( cc is wat makkelijker voor je dan liters ) heb je al binnen
Bijna 50 en 3 happen appel.

Morgen ga ik er weer verder mee insha Allah.

Pagina's : [1] 2 3