Bekijk volle/desktop versie : eetbuien...vreetbuien



05-07-2005, 20:53
Hallo dames,

hoe gaat het met iedereen??
ik merk wel dat het wat rustiger wordt, zekers door de vakantie... ik hoop dat iedereen die op het punt staat te bevallen ons snel blij zal maken met een gezond kindje...( familieuitbreiding ...diegene die zwanger zijn....geniet ervan en laat je lekker verwennen, diegene die zwanegr willen worden..KLUS ze!! De dames die gaan vertrekken EEN HELE GOEDE REIS en vakantie geweest....en voor de thuisblijvers.....we gaan het hiero wel gezellug maken


maar nu kom ik bij mj topic....ik kan niet van eten afblijven!!!! waaho wat is er met mij aan de hand. ik ben sinds donderdag weer met de pil begonnen en ben bang dat het daar aan ligt,.....maar ik heb echt geen zin om een paar kilo's aan te komen. Elke keer als i kzin heb om te eten probeer ik iets gezonds maar dan snak ik nog steeds naar popcorn ijs en snoep....arrgghhhhh


wie heeft e nog meer last van.....plsss help mij!

grtjs nysha

05-07-2005, 21:32


hoi lieverd ik wou dat ik kon zeggen dat ik niet van het eten af bleef het is ook zo oneerlijk de een kan eten en de ander moet zich dwingen om te eten elhamdoulilah met medicijnen dat ik een10 kilo ben aangekomen en geloof me daar heb ik heel veel voor mieten doen dus ik zou zeggen maak je niet gek zolang je maar gezond bent

05-07-2005, 21:46
je hebt gelijk lilchakir.....ik ben alleen zo bang dat het door de pil komt...ik was ook heel misselijk nadat ik het inslikte.....en het rare is dat ik dezelfde pil ook eerder heb gebruikt en toen was er niks aan de hand :S

dus jah....ik probeer me te bedwingen, maar ipv eten ga ik roken dus dat schiet ook niet op terwijl ik juist probeer te stoppen .

grtjs nysha

05-07-2005, 22:10

Citaat door Nysha:
je hebt gelijk lilchakir.....ik ben alleen zo bang dat het door de pil komt...ik was ook heel misselijk nadat ik het inslikte.....en het rare is dat ik dezelfde pil ook eerder heb gebruikt en toen was er niks aan de hand :S

dus jah....ik probeer me te bedwingen, maar ipv eten ga ik roken dus dat schiet ook niet op terwijl ik juist probeer te stoppen .

grtjs nysha
ik heb dat alleen als ik on moet worden, dan word ik helemaal gek ik eet alles wat los en vast zit

de pil ka ervoor zorgen dat je hongergevoel groter word, niet aan toegeven je hebt het zelf in de hand

05-07-2005, 23:33


Ik heb dat ook soms heb ik echt van die vreetbuien, en dat is meestal als ik veel aan mijn kop heb...

Ik probeer mij echt in te houden..

VAndaag bv, heb ik vanaf vanmorgen niets gegeten omdat ik het druk heb en net heb ik een beetje gegeten.. maar als ik thuis zit , kan ik ook eten. Dus ik weet wel wat je bedoelt..

groetjes islamwoman