Bekijk volle/desktop versie : naar marokko met hem....



05-07-2005, 11:34
ik vroeg meteen vanwaar heb je me nummer....hij zij ik zag je lopen in de stad en ik was daar met 3 andere jongens..1 van hun kende jou dus ik vroeg jou nummer ik wil je namelijk beter leren kennen....je bent een hele mooie meid en je kwam heel leuk over toen je me mattie groette dus ik dcaht misschien maak ik wel kans bij jou...(ik daCht meteen van PLAYER....) ik was ff stil ik wist niet hoe ik moest reageren dit heb ik wel vaker mee gemaakt van die zielige jongens die je nummer via via hebben gekregen en dan smeken om een afspraakje maar toen was dat heel makkelijk voor me ik had mijn woorden toen klaar staan maar nu is het anders...hij kwam anders over dan die andere jiongens....op een gegeven moment hoorde ik mounir zeggen DUNYA ben je er nog? OHWW SOORY IK WAS FF WEG MET MIJN GEDACHTEN ik hoorde een korte lach...hij zij almohiem zou je een keer met me willen afspreken...IK ZIJ METEEN nee....hij had volgens mij een ja verwacht want hij reagerde heel raar..hij zij ohwww ohww ohww...worm dan niet...ben je al bezet ik zei neej hoor maar ik ga inshaALLAH over 2 dagen aar marokko dus heb het heel druk....(dat was dus gelogen)hij dramde heel erg door iets in mij zij dat ik het moest proberen hem en kans te geven...dus ik zij heb je msn dan beginnen we van daar....hij zij ja trlijk heb ik dat...wij wisselde onze msnen aan elkaar en hij zij kan je nu on-line komen ik zij ja hoor(IK DCAHT ECHT EN Mocro WEER hij dnekt msn is goedkoper dan bellen)
hij zij oke dan spreek ik je zo.....
hij hing op... toen ging er van alles door me hoofd...was ik wel goed bezig, waar was ik mee begonnen...ik was helemaal in gedachten tot dat ik mijn tril hoorde...ZZTT ZZZZTTT ik keek en zag 1 bericht ontvangen ik was nieusgierg en met grote mond las ik het bericht...het was van.....



verder schrijven mensn of niet

05-07-2005, 11:36


ja hoor


xxx Rajaa

05-07-2005, 11:47
ga snel verder!!!