Bekijk volle/desktop versie : Waarom Waarom Kom Je Niet Gewoon De Juiste Persoon Tegen



Pagina's : [1] 2 3

03-07-2005, 22:43
Soms dan loop ik op straat en dan zie ik stelletje voorbij lopen waarvan ik denk damm die zien er gelukkig uit en paar dagen later hoor ik dat het uit is????
Af en toe wanneer een leuke jongen naar me toe stapt en een leuke babbel heeft(wat alle jongens hebben) dan denk ik van: denk jij nou echt dat ik jou straks ga bellen no way, get a live, loop des noods tegen een pal aan.

Maar waarom kom ik nou niet iemand tegen waarvan ik denk ja jou wil ik wel
een keer bellen en wie weet wat er in de toekomst kan komen. Ik durf een jongen nooit te bellen en ik geef me nummer niet weg, ik ben bang dat hij gaat denken dat ik goedkoop ben en hmdl kan ik van mezelf zeggen dat ik dat niet ben.
Tegenwoordig weet je niet wie je wel en wie niet te vertrouwen is, zelf marokkaanse vriendinnen die bestaan niet, wajoh ik moet echt niets van marokkaanse meiden hebben, hoi doei dag is meer dan genoeg.(marokkaanse meiden neem het niet persoon op er zitten vast hele goeie meiden)
Ik zal niet van de onderwerp af dwalen, waar het mij uit eindelijk om gaat is bestaan goeie marokkaanse jongens wel???? waar zijn ze dan????

03-07-2005, 22:47


Ze bestaan wel. Je moet ze alleen niet gaan zoeken. Ooit kom je de ware tegen..op een 'spontane' manier, dus ga niet zoeken hoor....

03-07-2005, 22:49
meid ik begrijp wat je bedoelt en ze bestaan zeker weten geloof mij...

mijn fout is dat mijn broers zo zijn.. cker geen players en ze zijn serieus en daardoor dacht ik elke marokkaan is zo... nou ik heb t ooit geprobeerd en geloof mij big mistake!

ik vertrouw nu helemaal niemand en ja jammer marokkaanse meiden zijn zeker helaas niet te vertrouwen maar hmdl niet elke meisje maar meeste zijn misgunners

veel succes en als hij je wilt doet ie maar onderzoek naar je en bevalt t hem komt ie om je hand vragen

kus

03-07-2005, 22:50
zoeken??? dat is het laatst wat ik doe, als ik een nummer krijg bel ik ze niet eens dus zoeken doe ik al helemaal niet

03-07-2005, 22:51



Citaat door n0rah19:
meid ik begrijp wat je bedoelt en ze bestaan zeker weten geloof mij...

mijn fout is dat mijn broers zo zijn.. cker geen players en ze zijn serieus en daardoor dacht ik elke marokkaan is zo... nou ik heb t ooit geprobeerd en geloof mij big mistake!

ik vertrouw nu helemaal niemand en ja jammer marokkaanse meiden zijn zeker helaas niet te vertrouwen maar hmdl niet elke meisje maar meeste zijn misgunners

veel succes en als hij je wilt doet ie maar onderzoek naar je en bevalt t hem komt ie om je hand vragen

kus

03-07-2005, 22:52

Citaat door kaimazorita:
Soms dan loop ik op straat en dan zie ik stelletje voorbij lopen waarvan ik denk damm die zien er gelukkig uit en paar dagen later hoor ik dat het uit is????
Af en toe wanneer een leuke jongen naar me toe stapt en een leuke babbel heeft(wat alle jongens hebben) dan denk ik van: denk jij nou echt dat ik jou straks ga bellen no way, get a live, loop des noods tegen een pal aan.

Maar waarom kom ik nou niet iemand tegen waarvan ik denk ja jou wil ik wel
een keer bellen en wie weet wat er in de toekomst kan komen. Ik durf een jongen nooit te bellen en ik geef me nummer niet weg, ik ben bang dat hij gaat denken dat ik goedkoop ben en hmdl kan ik van mezelf zeggen dat ik dat niet ben.
Tegenwoordig weet je niet wie je wel en wie niet te vertrouwen is, zelf marokkaanse vriendinnen die bestaan niet, wajoh ik moet echt niets van marokkaanse meiden hebben, hoi doei dag is meer dan genoeg.(marokkaanse meiden neem het niet persoon op er zitten vast hele goeie meiden)
Ik zal niet van de onderwerp af dwalen, waar het mij uit eindelijk om gaat is bestaan goeie marokkaanse jongens wel???? waar zijn ze dan????
even denken als ik er eentje gevonden heb zal ik zijn nummer pmen

03-07-2005, 22:52

Citaat door Flippameid:
Ze bestaan wel. Je moet ze alleen niet gaan zoeken. Ooit kom je de ware tegen..op een 'spontane' manier, dus ga niet zoeken hoor....
precies.

03-07-2005, 22:53
je voelt vanzelf aan wanneer het goed is wanneer niet.
dus ook wanneer je wel of niet moet gaan bellen.

03-07-2005, 23:21
Richt je vraag aan Degene die het kan verhoren

En wanneer Mijn dienaren jou ( O Moehammad) vragen stellen over Mij: voorwaar, Ik ben nabij, Ik verhoor de smeekbede an de smekende wanneer hij tot Mij smeekt. Laten zij aan Mij gehoor geven en in Mij geloven. Hopelijk zullen zij de juiste Leiding volgen.

Al Baqarah, 186

03-07-2005, 23:27
Salaam 5150,

Even off-topic: ook zo'n liefhebber van The Infamous Mobb Deep, zo te zien aan jouw ondertekening?

03-07-2005, 23:29

Citaat door kaimazorita:
Soms dan loop ik op straat en dan zie ik stelletje voorbij lopen waarvan ik denk damm die zien er gelukkig uit en paar dagen later hoor ik dat het uit is????
Af en toe wanneer een leuke jongen naar me toe stapt en een leuke babbel heeft(wat alle jongens hebben) dan denk ik van: denk jij nou echt dat ik jou straks ga bellen no way, get a live, loop des noods tegen een pal aan.

Maar waarom kom ik nou niet iemand tegen waarvan ik denk ja jou wil ik wel
een keer bellen en wie weet wat er in de toekomst kan komen. Ik durf een jongen nooit te bellen en ik geef me nummer niet weg, ik ben bang dat hij gaat denken dat ik goedkoop ben en hmdl kan ik van mezelf zeggen dat ik dat niet ben.
Tegenwoordig weet je niet wie je wel en wie niet te vertrouwen is, zelf marokkaanse vriendinnen die bestaan niet, wajoh ik moet echt niets van marokkaanse meiden hebben, hoi doei dag is meer dan genoeg.(marokkaanse meiden neem het niet persoon op er zitten vast hele goeie meiden)
Ik zal niet van de onderwerp af dwalen, waar het mij uit eindelijk om gaat is bestaan goeie marokkaanse jongens wel???? waar zijn ze dan????
Nou ik kan je vertellen dat ze niet bestaan....dus je hoeft ze niet te zoeken

En je nummer weggeven aan een jongen geeft je zeker het imago van iemand in de aanbieding......dus goedkoop.......

En Marokkaanse vriendinnen bestaan niet.....dat klopt ook al

Misschien ooit stilgestaan dat dit iets met jou te maken heeft als persoon.............

03-07-2005, 23:30
Zit er niet zo over in..heeft ook geen nut. Wanneer 't jouw tijd is en 't mektab is dan kom je diegene tegen, op de juiste wijze inchaAllah.

03-07-2005, 23:35



Citaat door Derezon:
Salaam 5150,

Even off-topic: ook zo'n liefhebber van The Infamous Mobb Deep, zo te zien aan jouw ondertekening?
MOBB!!!! zijn maar weinig mensen die er naar luisteren.
Ze hebben een aparte stijl, al had Pac in 96 wel afgeslacht.

03-07-2005, 23:40

Citaat door oggy:
Nou ik kan je vertellen dat ze niet bestaan....dus je hoeft ze niet te zoeken

En je nummer weggeven aan een jongen geeft je zeker het imago van iemand in de aanbieding......dus goedkoop.......

En Marokkaanse vriendinnen bestaan niet.....dat klopt ook al

Misschien ooit stilgestaan dat dit iets met jou te maken heeft als persoon.............
ey duistere wolk als ik haar verhaal zo lees vind ik het juist goed dat ze niet op die praatjes van gasten ingaat. Moet het dan meteen aan haar liggen.

Allah brengt mensen bij mekaar en zegent hun huwelijk als ze het op een juiste manier doen.

03-07-2005, 23:40
adoebillah weer zo'n topic over de ware vinden!

HALLOOOOOOOOOOOO, WAKKER WORDEN ALLEMAAL!
HET IS DE MEKTEB, EN IK GELOOF ER HEEL ERG IN! ALS HET JE NIET GESCHREVEN IS DAN IS DAT NIET ZO! KLAAR UIT, LEG JE ER BIJ OF ER NAAST, ACCEPTEREN ZUL JE HET MOETEN!

Pagina's : [1] 2 3