Bekijk volle/desktop versie : salaat



03-07-2005, 18:22
salaam...

In mijn hele leven heb ik rommelig gebeden...en dan heb ik het over salaat 5 keer per dag...en dan deed ik het alleen in de zomervakantie en in de ramadan...heb er echt spijt van....
maar nuwil ik vanaf morgen beginnen met bidden 5 keer per dag inshaállah...ik weet dat het erg laat is om op deze leeftijd te beginnen en ik hoop dat inshaállah Allahmij zal vergeven voor deze hele grote zonde...sinds ik lid ben op marokko.nl bekijk ik heel vaak de islam forums en lees ik de topics aandachtig door en ben ik me steeds meer gaan interesseren in de islam...1 van de zuilen van de islam is kennis op doen....dat probeer ik nu elke dag te doen ...dankzij islam forums lukt dat mij ook... thx

dus nu ik vanaf morgen ga beginnen met bidden wil ik graag de tijden weten heeft misschien iemand een site voor me van hoe laat de tijden zijn?

alvast bedankt...djazaak ul ghair

beslemaa

03-07-2005, 19:43


sallaam a3laikoum

wat ik wil zeggen is,,
je moet niet wachten tot morgen..
wie weet ga je zo dood allayehfed..
Dus als ik jou was zou ik nu beginnen en morgen en voor altijd insha allah blijven bidden

Wa3laikoum sallaam

03-07-2005, 20:02
Moge allah je Inscha Allah helpen
en niks is te laat, liever begin je er meteen aan dan nooit.
want niemand kan je garanderen dat je morgen nog leeft.
Moge Allah je Inscha allah standvastig maken,

wa alaioem salaam warahamtoelah wabarakatoeh

04-07-2005, 09:57

Citaat door just_aziza:
sallaam a3laikoum

wat ik wil zeggen is,,
je moet niet wachten tot morgen..
wie weet ga je zo dood allayehfed..
Dus als ik jou was zou ik nu beginnen en morgen en voor altijd insha allah blijven bidden

Wa3laikoum sallaam
salaam...

Ik weet daar dacht ik ook aan ..maar ik dacht ik heb fadjr en dhor niet gebeden en e rest ook niet dus ik d8 lat ik het morgen gewoon goed doen en op tijd..maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties allemaal

djazaak ul ghair