Bekijk volle/desktop versie : Weet iemand een mooie zaal voor bruiloft in amsterdam??

salam4ever
19-03-2003, 19:55

Hallo allemaal,

Ik ga inshallah eind augustus trouwen en ben op zoek naar een mooie ruime zaal, in amsterdam. Ik ben al bezig en merk dat dit best lastig is. De bedoeling is dat we het liefst 1 grote zaal hebben die je kan verdelen in 3 delen: mannen, vrouwen, en een gemengd stukje voor jongeren en nederlanders, waarbij iedereen zicht heeft op de bruid. Anders 1 zaal verdelen, en een apart voor de mannen. Ik heb begrepen dat salon osdorp tegenwoordig door een pakistaan wordt gerund, alleen ik heb zijn nummer niet. Verder willen veel zalen dat je van hun catering gebruik maakt, wij hebben liever een marokaanse cateraar. Ook willen we een mooie zaal met schone wc......Heeft iemand ervaring met een mooi plekje????????? Zo ja, dan maak je ons heeeeeeel blij!!!

Ik wacht geduldig af!

groetjes, sanaa

missysous
20-03-2003, 09:41
hoi salam

salon hilal in amsterdam-oost kan je proberen heeft een balkon mannen kunnen boven vrouwen en jongeren beneden. hebben beide goed zicht naar de plek waar jij en je man gaan zitten (poduim) is een mooie zaal

ook kan je zoeken naar scholen die een mooie aula hebben. Als je bijvoorbeeld een catering neemt kunnen zij hier echt een mooie zaal van maken. in osdorp zijn hele mooie aula's van scholen.
ik zal proberen de nummers te achterhalen en deze aan jou door te geven.

groetjes en succes.

salsabiel
20-03-2003, 09:47
heb je al een catering in gedachten
ik ken wel een hele mooie zaal, dat is wel in hoofddorp
maar is een ideale zaal, heeft trouwens 3 zalen
en niet zo duur, ik hoor wel van je als je meer info wilt.
succes?????

Sarahsalima
20-03-2003, 13:17
schone wc ???

whahahahahaha

al doe je het in Hotel Krasnapolsky........ wc worden standaard na een half uur al vies en smerig

Je weet ..... Marokkanen he

Sarahsalima
20-03-2003, 13:20

maar om terug te komen op je vraag; persoonlijkvind ik hilal maar klein en lelijk .... die zaal SADE in zaandam is heel groot en die kan je makkelijk verdelen in wel 10 ruimtes

dus ga die eens bekijken zou ik zeggen.

salam4ever
20-03-2003, 20:42
Hartelijk dank voor jullie reacties! Ja, de zaal salon hilal is denk ik inderdaad een beetje klein, daar heb ik ook een bruiloft meegemaakt. Inderdaad marokanen en w.c.'s....... !!!! Ik ga inderdaad zo een weddingplanner maar mailen. Heeft een van jullie al een bruiloft meegemaakt? Zo ja, hoeveel heeft het je ongeveer gekost??? 20.000 gulden? meer/minder? We hebben samen wel gespaard maar dan heb ik een idee. OK, ik ga weer verder mailen en zoeken!!!!!!

Salaam! sanaa

Ouidath
20-03-2003, 21:17
mercure hotel

mtioua_girl
25-03-2003, 16:57
salat el hilal (oost)

ram's party center (west)

Mango2002
29-03-2003, 16:11
hebben jullie geen telefoonnummer van die zaal in hoofddorp?of van rams party centre

Ilham1
12-04-2003, 12:47
Nee gewoon een school zoals het wellant college is groot en er kan heel goed verdeeld worden,

Dan kun je een decoreur nemen ik had Sultan echt super goed en helemaaaaaaaaaaaaal niet duur vind ik.

Zijn nummer is 0365324588

Oh ja hij had mij een foto opgestuurd die decoratie heb ik ook genomen.

Je kunt m mailen op sultandecor@consultant.com

Succes

Shanaaz
18-04-2003, 13:41
Ik ben afgelopen zaterdag naar een feestje in Zaandam geweest, en ik kan je vertellen dat zaaltje was echt te gek mooi.
Je hebt boven en beneden en het is zo een mooi zaaltje dat je geeneens hoeft te versieren.
Het heet de Tulip en is heel makkelijk te vinden, de prijs is 1.500 euro, is echt een pracht van een zaal met schone wc's en parkeerplaatsen naast t zaaltje.
Ik heb geen telefoon nummer.

Succes!!

Was salaam

salam4ever
18-04-2003, 19:07
HAHA....MARAHABABIK!!! THANX ALLEMAAL!!! IK HEB AL EEN ZAAL GEVONDEN, NAMELIJK SADE IN ZAANDAM, MOOIE RUIME ZAAL!! EN JE MAG JE EIGEN CATERING INHUREN.

DOEGIE!