Bekijk volle/desktop versie : Enna Ken Fakar Fiek!! >> أنا كن فكر فيك << (waargebeurd)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

02-07-2005, 22:08
Dag Mensen,
Ik wil een verhaal beginnen maar dan natuurlijk niet zonder dat iemand het leest .. Ik begin straks of morgen!! Reageerd pleas..

Kusssss

02-07-2005, 22:10


begin maar snel































Haast je

02-07-2005, 22:22
Hooii meiid
je tweede fan
begin maar snel

dikke kuzss ..Neïla [.x.]

02-07-2005, 22:53
begin maar dan oordeel ik :P
hahah neej hoor je ander verhaal is ook mooi

02-07-2005, 23:31


Wassila:
'Sláááááát ou sláááááám' hoorde ik iedereen roepen. Iedereen lachte en wenste ons geluk. Met tranen in mijn ogen stapte ik samen met Soufian de auto in. Ik haatte mijn vader, waarom moest ik met hem trouwen. Soufian kon er niks aan doen hij werd er ook toe gedwongen. Daar zaten we dan Soufian en ik op de achterbank en Khalid (de broer van Soufian) die ons naar onze huis reed. Ik was bang voor wat er zou komen. Ik wou niet ontmaagd worden. Niet door hem! Ik hield van Tarik niet van Soufian.. Trillend stapte we de auto weer uit.. Soufian was buiten bezig met het slot en Khalid was weggreden.. Ik telde tot 3 en rende weg.. 'Eeey kom terug!' riep soufian nog.. hij rende achter me aan.. Ik keek achterom en struikelde over mijn bruidsjurk heen. Ik voel op de grond en bleef daar liggen. Ik barste in huilen uit en schreeuwde waarom dit mij moest gebeuren.. Soufian hurkte naast me en hij hielp me overeind.. 'Eey doe eens rustig, denk je dat ik dit wil? het moet nou eenmaal en we moeten er het beste van maken' ik schudde met mijn hoofd heen en weer.. Ik wil dit niet en weer barste ik in tranen uit. Ik stond ondertussen overeind en liep achter hem aan naar huis.. Ik haatte hem! Ik haatte hem!!

02-07-2005, 23:31
Sorry voor dit kleine stukje!! Er komt meer!!

03-07-2005, 00:03
Lijkt Me Leuk Verhaaltje

Dusssss Nieuwe Fan Erbij !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ga Gauw Veder Maar Dan A.u.b Groot vervolg !!!!!!!!!

03-07-2005, 00:51
Wassila:
We waren binnen en ik liep gelijk door naar de douche.. Ik liet mezelf op de grond zakken en begon weer te huilen. Ik wou dit echt niet! Ik hoorde zachtjes geklop op de deur en een zachte stem vroeg of het wel goed met me ging.. 'Wat nou goed!' schreeuwde ik terwijl ik de deur open deed. Ik stond nu recht voor hem en ik schreeuwde van alles.. Ik schold hem uit en ik riep steeds dat ik hem haatte.. Het enige wat hij zei was dat ik moest gaan slapen en dat het zijn keuze niet was. Vol haat en afschuw keek ik hem aan. Boos liep ik naar de slaap kamer en draaide ik de deur op slot.. Ik deed me jurk uit en trok mijn pyjama aan.. Kwaad trok ik een kussen en de deken van het bed af. Ik draaie de deur weer open en liep naar de bank. 'Wat ben je aan het doen?' vroeg Soufian vragen.. 'Dat zie je toch!! Wesh denk ik je dat ik met jou in 2 bed ga slapen? laat me niet lachen' en ik legde mijn kussen goed.. Soufian staarde me nog steeds aan. 'Ga slapen en laat me met rust' zei ik weer zonder naar hem te kijken.. Ik ging liggen en sloeg de deken over mijn hoofd heen.. 'Welterusten' hoorde ik hem nog zachtjes zeggen.

03-07-2005, 01:13
goed begin
ga gauw verder

03-07-2005, 12:07
Ik ga straks verder!!

03-07-2005, 12:12
IK ben ook benieuwd hoe het verder gaat ! ..

xxx

03-07-2005, 12:45
Ik ook ga snel verder

03-07-2005, 12:49


Leuk verhaal
Ga snel verder

Dikke kuzss..Neïla [.x.]

03-07-2005, 12:55
mo0i begin meid ga gauw weer verder k0es nieuwe fan

03-07-2005, 12:59
eeyyy meiddd....
ga snel verder..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8