Bekijk volle/desktop versie : wat te segge als er iemand overleden is



02-07-2005, 20:32
Hallo allemaal,
ik wilde effe weten wAt k kan seggen als er iemand overleden is
er is namelijk net iemand overleden in mijn omgeving en k ben nog steeds niet langs geweest om te 3ezie.Heeft er iemand dus zinnen die k kan seggen.In t marokkaans by the way.En ook tips hoe k me moet gedragen heb namelijk nog nooit iemand die sooow digt in mijn omgeving stond kwijtgeraakt.
En weet iemand misschien hoe k me tranen kan inhouden.K ben al sooow fucking emotioneel en k wil daar niet in tranen uitbarsten sn vrouw heeft t al moeilijk genoeg.


dusssssssssss help me pleasseeeeeeee!!!!!!!

02-07-2005, 20:56


salam,

als je gaat 3ezie zeg je meestal inna lillahi wa inna illayhi radji3oen. Ik raad je aan om met iemand zoals je moeder ofzo te gaan, die weten wel wat er tijdens zoiets moet gebeuren. maar van wat ik heb meegemaakt is het een hele sombere sfeer iedereen is aan het huilen. eigenlijk kan je op zo'n moment niet veel doen behalve je meedeleven tonen en bidden voor diegene.

ik hoop dat ik je hiermee verder heb geholpen
succes

02-07-2005, 21:04
Soms is een gebaar al voldoende..

Even in iemands hand knijpen, een glimlach.. een omhelzing en etc.

In zulke situaties zijn 1000 woorden te weinig, en 1 woord te veel.

02-07-2005, 21:05

Citaat door lerkhi:
salam,

als je gaat 3ezie zeg je meestal inna lillahi wa inna illayhi radji3oen. Ik raad je aan om met iemand zoals je moeder ofzo te gaan, die weten wel wat er tijdens zoiets moet gebeuren. maar van wat ik heb meegemaakt is het een hele sombere sfeer iedereen is aan het huilen. eigenlijk kan je op zo'n moment niet veel doen behalve je meedeleven tonen en bidden voor diegene.

ik hoop dat ik je hiermee verder heb geholpen
succes
thank you

02-07-2005, 22:12



Citaat door love and believ:
Hallo allemaal,
ik wilde effe weten wAt k kan seggen als er iemand overleden is
er is namelijk net iemand overleden in mijn omgeving en k ben nog steeds niet langs geweest om te 3ezie.Heeft er iemand dus zinnen die k kan seggen.In t marokkaans by the way.En ook tips hoe k me moet gedragen heb namelijk nog nooit iemand die sooow digt in mijn omgeving stond kwijtgeraakt.
En weet iemand misschien hoe k me tranen kan inhouden.K ben al sooow fucking emotioneel en k wil daar niet in tranen uitbarsten sn vrouw heeft t al moeilijk genoeg.


dusssssssssss help me pleasseeeeeeee!!!!!!!
lay 3edem ajerkoem en lay 3tiekoem sbar lay wasa 3lieh of 3lieha

02-07-2005, 22:15
inna lillahie wa ina lilahie radji3oen.....