Bekijk volle/desktop versie : Ik zoek ander werk



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

02-07-2005, 01:10
Hallo,

Ik werk op dit moment bij de Albert Heijn. Ik doe dit sinds eind April en heb er nu al de pest in. Ik wist van tevoren niet dat je zo veel en zo zwaar werk moet doen voor een lousy €3,53 per uur.

De organisatie is chaotisch en ik vind mijn collega's ook niet denderend. Ik ga morgen ontslag aanvragen.



Ik zoek dus een andere baan waarmee ik veel meer dan €3.53 per uur zal verdienen.


Heeft er iemand suggesties voor me?


Ik hoor het graag,


Tariq.

02-07-2005, 01:14




Kom bij mij werken...


Just kidding...

Euhmm tja...callcenter....offuh schoonmaak werk....zijn meestal de best betaalde bijbaantjes...

02-07-2005, 01:39
Meen je dat nou?? Misschien ligt het aan je leeftijd dat je zo weinig verdiend???

02-07-2005, 01:41

Citaat door ithermekchan_:


Kom bij mij werken...


Just kidding...

Euhmm tja...callcenter....offuh schoonmaak werk....zijn meestal de best betaalde bijbaantjes...



Ja inderdaad. Ik zit te kijken of er nog andere dingen zijn dan die twee waarmee ik wat meer kan verdienen.


oujdia_84: Ik ben 17 jaar. €3.53 is toch veel te weinig voor zoveel werk.

02-07-2005, 01:48


17..oke....dat verklaart een hoop...
Maar idd ik ben het helmaal met jou eens is veelste weinig.............

ja..moeilijk hoor tegenwoordig is het heel lastig.....misschien kan je dirk van den broek proberen volgens mij betalen zij meer ....of andere telemarketing dat is standard rond 6 euro of meer ...mohim beetje hier en daar vragen en insa'allah kom het goed en heb je snel een andere baan...

02-07-2005, 01:57
Inshallah.

Dank je wel .

Ik heb het helemaal gehad met AH. Dirk vd Broek zal er ook niet inzitten . Ben supermarkten zat . Omkleden omdat je vakken moet vullen en je kleren vies worden . Voor €3.53.

Ik hoop dat er nog mensen zijn die kunnen vertellen wat voor baantje ze hebben en hoeveel ze er per uur verdienen .

02-07-2005, 01:58
Werken heeft zijn positieve & zijn negatieve kanten; Positieve zijn dat je lekker wat extra geld verdient & dat je tenminste een dagindeling hebt. Negatieve zijn dat je dingen moet doen waar je het meestal niet mee eens zal zijn om je kost te kunnen verdienen. Dat is nu al het geval bij de Albert Hein maar later als je Incha'allah een goedbetaalde baan hebt dan hoor je ook dingen te doen waar je het meestal niet mee eens zal zijn.

Maar als 17-jarige kun je het proberen bij een kledingwinkel, schoenenwinkel. Bristol & Scapino schijnen goedbetaald te zijn. Anders kun je altijd nog proberen bij een locale slager of dergelijke [klinkt raar maar meestal verdienen ze er best veel aan]. Voor meer informatie kun je alsnog terecht bij een arbeidsbureau, daar kunnen ze je misschien aan leuke bijbaantje helpen die bij jou past.

02-07-2005, 02:02

Citaat door Beauty-MaruecOs:
Werken heeft zijn positieve & zijn negatieve kanten; Positieve zijn dat je lekker wat extra geld verdient & dat je tenminste een dagindeling hebt. Negatieve zijn dat je dingen moet doen waar je het meestal niet mee eens zal zijn om je kost te kunnen verdienen. Dat is nu al het geval bij de Albert Hein maar later als je Incha'allah een goedbetaalde baan hebt dan hoor je ook dingen te doen waar je het meestal niet mee eens zal zijn.

Maar als 17-jarige kun je het proberen bij een kledingwinkel, schoenenwinkel. Bristol & Scapino schijnen goedbetaald te zijn. Anders kun je altijd nog proberen bij een locale slager of dergelijke [klinkt raar maar meestal verdienen ze er best veel aan]. Voor meer informatie kun je alsnog terecht bij een arbeidsbureau, daar kunnen ze je misschien aan leuke bijbaantje helpen die bij jou past.
Een post met veel inhoud en logica. Hartelijk dank

Het werk bij AH is wel heel erg onderbetaald en ondergewaardeerd moet ik zeggen. Als je het niet hebt ervaren denk je er ietwat makkelijk over. Ik dacht, ik ga even mijn 4 euro per uur (3.53 euro ) verdienen door vakken te vullen.

Nou, niet dus. Vroeg beginnen tot laat in de avond, zware karren trekken, op FIFO vullen (op houdbaar datum, heel irritant als je 50 pakjes eruit moet halen om er 10 achter te zetten ), kleren vuil maken.


Bovendien is mijn baas een enorme chagrijn en zijn mijn collega's ook niet zo top.


Kledingwinkel/Schoenenwinkel is dus inderdaad iets voor mij, of een telemarketing bedrijf.


Ik zal zeker naar het CWI gaan, of een ander bemiddelings bureau.

02-07-2005, 02:33

Citaat door MrTariQ:
Een post met veel inhoud en logica. Hartelijk dank

Het werk bij AH is wel heel erg onderbetaald en ondergewaardeerd moet ik zeggen. Als je het niet hebt ervaren denk je er ietwat makkelijk over. Ik dacht, ik ga even mijn 4 euro per uur (3.53 euro ) verdienen door vakken te vullen.

Nou, niet dus. Vroeg beginnen tot laat in de avond, zware karren trekken, op FIFO vullen (op houdbaar datum, heel irritant als je 50 pakjes eruit moet halen om er 10 achter te zetten ), kleren vuil maken.


Bovendien is mijn baas een enorme chagrijn en zijn mijn collega's ook niet zo top.


Kledingwinkel/Schoenenwinkel is dus inderdaad iets voor mij, of een telemarketing bedrijf.


Ik zal zeker naar het CWI gaan, of een ander bemiddelings bureau.
It sucks to pay the bills zou mijn moeder in dit geval zeggen. Gelukkig ben ik iemand die nog nooit heeft gewerkt in haar kortdurende leventje dus van baantjes heb ik niet zozeer veel verstand. Maar een CWI Bureau is erg handig & hulpzaam in zo'n situatie.

02-07-2005, 03:08
Jouw tijd komt inshallah nog wel .

Of je moet rijke ouders hebben. Dan komt die tijd over een hele lange tijd.

02-07-2005, 03:51

Citaat door MrTariQ:
Jouw tijd komt inshallah nog wel .

Of je moet rijke ouders hebben. Dan komt die tijd over een hele lange tijd.
Ik ben dus over een tijdje aan de beurt

02-07-2005, 10:44
sow minder dan 4 euro mag je dat wel verdienen zo weinig???
nari ik heb nog nooit gewerkt voor zo'n pis loontje

ga promotie werk doen deed ik vroeger ook altijd dat verdient wel lekker

02-07-2005, 13:06


Beste tariq,

ik kan ff uit ervaring spreken; heb verschillende soorten baantjes gehad, maar waar je het best betaald krijgt is uiteindelijk toch het ziekenhuis.

Probeer daarom in je buurt in een ziekenhuis een baantje te fixen, wat het ook moge zijn: schoonmaker, voedingsassistent, keukenwerk etc etc. Er is altijd wel wat te vinden.

Succes!

02-07-2005, 13:29

Citaat door Stilte:
Beste tariq,

ik kan ff uit ervaring spreken; heb verschillende soorten baantjes gehad, maar waar je het best betaald krijgt is uiteindelijk toch het ziekenhuis.

Probeer daarom in je buurt in een ziekenhuis een baantje te fixen, wat het ook moge zijn: schoonmaker, voedingsassistent, keukenwerk etc etc. Er is altijd wel wat te vinden.

Succes!
wa oe3alykum slm,

toen ik 16 was had ik een tijdje in 't ziekenhuis gewerkt, is idd afwisselend werk, je kan schoonmaken, bedden opmaken, keuken, afwassen enz. enz. maar 't verdiende toch ni waar ik op had gehoopt.
ik was 16 en kreeg €3.89, en voor al dat werk dat je doet vind ik dat echt weinig!!
en wat me ook opviel was dat alleen jongere werkten in 't ziekenhuis, was je ouder dan de 18jr. hadden ze helaas geen werk voor je omdat je te duur bent .

wat wel heel goed betaald is horeca, in een restaurant..
is ook afwisselend werk, je kan mensen bedienen, kassa, serveren, schoonmaken, keuken, hoef je tenminste ni iedere dag hetzelfde werk te doen wat helaas bij de meeste bedrijven wel 't geval is.

wa slm.

02-07-2005, 13:46

Citaat door Beauty-MaruecOs:
Ik ben dus over een tijdje aan de beurt
Je neemt die olifant toch niet mee

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7