Bekijk volle/desktop versie : Waar het Bush om gaat



Pagina's : [1] 2

19-03-2003, 11:16
Bush kan wel mooi zeggen dat die eist van Saddam dat hij het land verlaat omdat hij vind dat saddam en zijn regime plaats moeten maken voor ene democratisch regime
is gewoon bullshit
als het Bush echt om alleen maar om Saddam ging dan had hij het heus wel anders gedaan

Hun FBI is toch zo slim, dan hadden ze hem kunnen ontvoeren en vast houden dat kunnen ze makkelijk doen

dat gedoe dat hij zich moet ontwapenen is allemaal bla bla het gaat hem allemaal om macht en olie
als hij straks Irak in handen heeft dan is er geen arabische wereld meer
want de rest schijt in zijn broek voor Bush

Misschien dat kadafi zijn mond open gaat trekken maar daar hoor ik de laatste tijd ook weining over

19-03-2003, 11:21


ewa ja doenja ija hedi

19-03-2003, 11:21

Citaat:
Origineel gepost door mimi_tangaouia
Bush kan wel mooi zeggen dat die eist van Saddam dat hij het land verlaat omdat hij vind dat saddam en zijn regime plaats moeten maken voor ene democratisch regime
is gewoon bullshit
als het Bush echt om alleen maar om Saddam ging dan had hij het heus wel anders gedaan

Hun FBI is toch zo slim, dan hadden ze hem kunnen ontvoeren en vast houden dat kunnen ze makkelijk doen

dat gedoe dat hij zich moet ontwapenen is allemaal bla bla het gaat hem allemaal om macht en olie
als hij straks Irak in handen heeft dan is er geen arabische wereld meer
want de rest schijt in zijn broek voor Bush

Misschien dat kadafi zijn mond open gaat trekken maar daar hoor ik de laatste tijd ook weining over
wat gaat kadafi doen dan

19-03-2003, 11:22

Citaat:
Origineel gepost door MevrBinladen
ewa ja doenja ija hedi
ja bush zal wel voelen wat er hierna gebeurt

19-03-2003, 11:29



Citaat:
Origineel gepost door Zonnestraaltje
Insaállah Ya Rab, wordt die Bush met een noodgang van zijn opgeblazen ego naar beneden gedonderd.

Nog nooit heb ik zo'n arrogant persoon gezien, die denkt dat hij in zijn de macht heeft om een beslissing te maken die de hele wereld zal raken.

Ik ga mijn kop niet breken over de oorlog, als iets staat geschreven, zal het gebeuren ook. Ik hoop alleen dat er zoveel mogelijk (moslim) broeders en zusters bespaard zullen worden, insa allah.
alles is mektab

en die gek wil gewoon het werk van zijn vader afmaken

19-03-2003, 11:34

Citaat:
Origineel gepost door Zonnestraaltje
Al denkt hij nu dat hij DE man is, als hij onder de grond ligt, zal hij boeten voor zijn daden. Dat is voor mij een hele geruststellende gedachte.
ja dat geloof ik graag

19-03-2003, 12:44
Tuurlijk, en dat weet inmiddels de hele wereld! soebhanallah hoe vaak die sukkel zich heeft versproken. Hij zegt soms altijd keurig, we gaan terrorisme bestrijden, maar waar het om draait is om de enige man die nog pit heeft om tegen Amerika te zijn en zijn broeders en zusters in Palestina te helpen, uit te schakelen. Juist het is geen oorlog tegen terrorisme maar tegen de ISLAM en die sukkel heeft het al aangegeven door te zeggen dat hij met een kruistocht bezig is? DUS KEIHARDE TAAL! Maar ja , fien mselmien, fien Ummat mo7ammed? Ya Allah, zij houden zich veel te veel bezig met deze wereld en vergeten elagira!
En Sharon heeft al direct gezegd dat er nooit een Palestijnse staat zal komen, Ya Allah koen ma3ana wala takoen 3alayna!

En Arabieren? Hmm die bestaan niet meer, amerika heeft ze onder controle, maken ze hun bek open, komt het amerikaanse legen op arabische grondgebied in actie!

Noesje

19-03-2003, 12:57

Citaat:
Origineel gepost door Noesajbah
Tuurlijk, en dat weet inmiddels de hele wereld! soebhanallah hoe vaak die sukkel zich heeft versproken. Hij zegt soms altijd keurig, we gaan terrorisme bestrijden, maar waar het om draait is om de enige man die nog pit heeft om tegen Amerika te zijn en zijn broeders en zusters in Palestina te helpen, uit te schakelen. Juist het is geen oorlog tegen terrorisme maar tegen de ISLAM en die sukkel heeft het al aangegeven door te zeggen dat hij met een kruistocht bezig is? DUS KEIHARDE TAAL! Maar ja , fien mselmien, fien Ummat mo7ammed? Ya Allah, zij houden zich veel te veel bezig met deze wereld en vergeten elagira!
En Sharon heeft al direct gezegd dat er nooit een Palestijnse staat zal komen, Ya Allah koen ma3ana wala takoen 3alayna!

En Arabieren? Hmm die bestaan niet meer, amerika heeft ze onder controle, maken ze hun bek open, komt het amerikaanse legen op arabische grondgebied in actie!

Noesje
ja als ze Irak kunnen krijgen dan is het gewoon gedaan met het midden Oosten

19-03-2003, 13:01
Bush wilt alleen maar oorlog om die olie in zijn macht te hebben..
Hij heeft zelfs al lijkzakken naar Irak laten voeren..

Hij heeft zelfs al geld liggen om Irak daarna terug herop te bouwen..allé dat doet ge toch ni..eerst mense killen en daarna hun land terug in laten maken.....wat een tiran is die bush wel ni?

tfoe

19-03-2003, 13:09
Ewa dat is wat wij zien en horen. De Arabische wereld is het niet mee eens met bush maar waar blijven de daden (allemaal schijtluizen)

WIJ moeten in ACTIE komen a mensen onze broeders en zusters worden vermoord en jullie denken misschien wel het is zo ver weg dus allemaal zielig enzo maar denk goed wij worden ook verantwoordelijk gehouden door Allah swt want wij MOETEN ja MOETEN onze broeders en zusters van de ISLAM beschermen en als wij dan een OEMMA vormen dan zal je de kracht van ALLAH swt voelen en zien.

Maar wij ja wij hebben alleen maar woorden maar geen daden.

Ya rabbi enser elhek

19-03-2003, 13:45

Citaat:
Origineel gepost door Majeedtrisinti
Ewa dat is wat wij zien en horen. De Arabische wereld is het niet mee eens met bush maar waar blijven de daden (allemaal schijtluizen)

WIJ moeten in ACTIE komen a mensen onze broeders en zusters worden vermoord en jullie denken misschien wel het is zo ver weg dus allemaal zielig enzo maar denk goed wij worden ook verantwoordelijk gehouden door Allah swt want wij MOETEN ja MOETEN onze broeders en zusters van de ISLAM beschermen en als wij dan een OEMMA vormen dan zal je de kracht van ALLAH swt voelen en zien.

Maar wij ja wij hebben alleen maar woorden maar geen daden.

Ya rabbi enser elhek
heb jij goede tip hoe wij onze woorden om kunnen zetten in daden

19-03-2003, 13:53
In deze wereld is het zoo erg moeilijk iets te doen wanneer je geen positie in de maatschappij bekleedt die enige betekenis heeft. Dus alleen ministers, presidenten kunnen iets doen. Maar zoals we hebben gezien zijn het vooral Bush voorstanders. Gelukkig hebben nog mensen als Cirac en Poetin die dus geen oorlog willen.

Wat me nog wel het meest irriteert is dat Bush een oorlog begint met of zonder de VN. Terwijl de VN is opgericht om oorlogen tegen te gaan en een eenheid te maken van deze wereld. Hoe kan dan een van de oprichters van dit verbond de stemmen van de andere negeren?

Is er een mogelijkheid dat ze Bush kunnen afzetten omdat hij een oorlog begint, en dus ook een OOrlogvoerder is?

En wat is de precieze aanleiding van de oorlog?
Ofwel: Wat zegt Bush dat de reden is dat hij dez oorlog mag voeren?

19-03-2003, 13:56


Bush zou zn pa onder zn hol moeten schoppen. Zijn vader had Sadam twaalf jaar geleden uit kunnen schakelen tijdens de Golfoorlog.

19-03-2003, 14:03

Citaat:
Origineel gepost door cheetah
Bush zou zn pa onder zn hol moeten schoppen. Zijn vader had Sadam twaalf jaar geleden uit kunnen schakelen tijdens de Golfoorlog.
Als zijn vader hem had kunnen uitschakelen had hij het echt wel gedaan.

Maar hij kon het niet, want hij had geen toestemming van de NAVO..

EN hij luistert tenminste als ze iets zeggen, in tegenstelling tot zijn zoon

19-03-2003, 14:32

Citaat:
Origineel gepost door Feziefez
In deze wereld is het zoo erg moeilijk iets te doen wanneer je geen positie in de maatschappij bekleedt die enige betekenis heeft. Dus alleen ministers, presidenten kunnen iets doen. Maar zoals we hebben gezien zijn het vooral Bush voorstanders. Gelukkig hebben nog mensen als Cirac en Poetin die dus geen oorlog willen.

Wat me nog wel het meest irriteert is dat Bush een oorlog begint met of zonder de VN. Terwijl de VN is opgericht om oorlogen tegen te gaan en een eenheid te maken van deze wereld. Hoe kan dan een van de oprichters van dit verbond de stemmen van de andere negeren?

Is er een mogelijkheid dat ze Bush kunnen afzetten omdat hij een oorlog begint, en dus ook een OOrlogvoerder is?

En wat is de precieze aanleiding van de oorlog?
Ofwel: Wat zegt Bush dat de reden is dat hij dez oorlog mag voeren?
ja dat is een hele goede ik ga gelijk kofi anan mailen

Pagina's : [1] 2