Bekijk volle/desktop versie : Ik ben iemand kwijt die ik best mis....



Pagina's : [1] 2 3

01-07-2005, 09:26
Ik had een vriendin(vriendschappelijk) en dat is mn enige ooit geweest(vrouwelijk)
En na een tijd is zij iemand tegen gekomen, waardoor ze mij niet meer kon zien...dat zou niet netjes zijn geweest tegen over die jonge waar ze toekomst in ziet, maar het probleem is dat ik haar alles kon zeggen...en dat was zo fijn...en mis nu zo iemand...(haar dus) die je kan bellen en alles kan vertellen leuke dingen, moeilijke dingen...simpele dingen noem het maar op...zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt....????

01-07-2005, 09:35


zo zie je maar weer

echte vriendschap voor het leven bestaat niet

01-07-2005, 09:46

Citaat door Miss_Vanitas:
zo zie je maar weer

echte vriendschap voor het leven bestaat niet
Hoe bedoel je

01-07-2005, 09:57

Citaat door al_annecy:
Hoe bedoel je
kneusje,

vroeg of laat gebeurt er toch altijd iets, waardoor de vriendschap niet wordt voortgezet

heb er ervaring genoeg mee

01-07-2005, 10:16



Citaat door Miss_Vanitas:
kneusje,

vroeg of laat gebeurt er toch altijd iets, waardoor de vriendschap niet wordt voortgezet

heb er ervaring genoeg mee
Neej zoals daarboven staat, betaat gewoon niet ...te hartverscheurend...
Echt erg man

01-07-2005, 10:41

Citaat door al_annecy:
Neej zoals daarboven staat, betaat gewoon niet ...te hartverscheurend...
Echt erg man
gut a gut ja, echt hartverscheurend hoor

wereldprobleem!


01-07-2005, 11:41

Citaat door love_rachida:
Ik had een vriendin(vriendschappelijk) en dat is mn enige ooit geweest(vrouwelijk)
En na een tijd is zij iemand tegen gekomen, waardoor ze mij niet meer kon zien...dat zou niet netjes zijn geweest tegen over die jonge waar ze toekomst in ziet, maar het probleem is dat ik haar alles kon zeggen...en dat was zo fijn...en mis nu zo iemand...(haar dus) die je kan bellen en alles kan vertellen leuke dingen, moeilijke dingen...simpele dingen noem het maar op...zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt....????
ja het is ook bij mij gebeurt dat me vriendin opeens een vriend heeft en ze alleen maar tijd voor hem heeft en ze echt niet meer naar mij komt en zo maar gelukkig heb ik gewoon en andere gevonden wand alles je echte vriendin je verlaat dan is dat geen vriendin wand een echte vriendin blijft en echte vriendin ik bedoel ookal dat ze een vriend heeft ofzo dat ze naar jou komt en je niet zomaar verlaat dan is ze geen vriendin snappie wella?

01-07-2005, 11:44

Citaat door Miss_Vanitas:
ik Wil jou geeneens kennen!

en ik weet dat je heel erg stiekem ontzettend verlangt om mij veel beter te leren kennen....

maar face it! dat zal echt niet gebeuren!

01-07-2005, 11:46
waarom al die verwijderingen?

01-07-2005, 11:47
Ze beginnen al ruzie te maken hoor

Ik heb het ook zovaak meegemaakt! 't is nu ff moeilijk, maar je komt er wel over heen Insa´Allah

01-07-2005, 11:54
ja ruzie

01-07-2005, 12:03

Citaat door love-tetouania:
ja ruzie
Geen ruzie maken kinders

01-07-2005, 12:06


we zijn geen kinderen hahahaha zij gingen ruzie maken en toen werd alles verwijdert

01-07-2005, 12:19

Citaat door love-tetouania:
we zijn geen kinderen hahahaha zij gingen ruzie maken en toen werd alles verwijdert
ruzie ruzie meteen zo`n groot woord,mening verschil

01-07-2005, 12:25
ewa ja marokkaanse actie maar thallas i go im in school men

Pagina's : [1] 2 3