Bekijk volle/desktop versie : I am a working lady!



30-06-2005, 23:23
hallo dames,

sinds vandaag ben ik begonen met werken!! full time en gelukkig voor maar 2 maanden voor de vakantieperiode.

Het is zoooo wennen om smorgens vroeg op te staan, maar enige regelmaat is wel fijn ) die je als studnet echt niet hebt' en ik ben were lekekr bij mijn familie en dus weg uit Amsterdam....HEERLIJK.....alleen is mijn ma op vakantie...die mis ik zo erg volgend weekend zie ik haar pas weer en dan is de familie weer compleet.

We gaan gelukkig met de familie leuke dingen doen, zondag naar hellendoorn met de kleintje ..IK HEB ECHT ZIN!! hahahha als je zolang bent weggeweest (1 maand ) dan waardeer je alles zo erg he!

nou jah ....

dat was mijn verhaal lol en dames wees lief tegen elkaar op deze forum......we hebben niet zo lang meer samen aangezien zoveel met vakantie gaan

dee yalla bye bye

30-06-2005, 23:32



Citaat door Nysha:
hallo dames,

sinds vandaag ben ik begonen met werken!! full time en gelukkig voor maar 2 maanden voor de vakantieperiode.

Het is zoooo wennen om smorgens vroeg op te staan, maar enige regelmaat is wel fijn ) die je als studnet echt niet hebt' en ik ben were lekekr bij mijn familie en dus weg uit Amsterdam....HEERLIJK.....alleen is mijn ma op vakantie...die mis ik zo erg volgend weekend zie ik haar pas weer en dan is de familie weer compleet.

We gaan gelukkig met de familie leuke dingen doen, zondag naar hellendoorn met de kleintje ..IK HEB ECHT ZIN!! hahahha als je zolang bent weggeweest (1 maand ) dan waardeer je alles zo erg he!

nou jah ....

dat was mijn verhaal lol en dames wees lief tegen elkaar op deze forum......we hebben niet zo lang meer samen aangezien zoveel met vakantie gaan

dee yalla bye bye
Oh wat leuk, gefeliciteerd met je baan.

Mis je Amsterdam al een beetje?

Veel plezier met je familie en geniet ervan

30-06-2005, 23:56
gefeliciteerd met je baan...

veel plezier daarzo

boe$a $ih@mpie

30-06-2005, 23:57

Citaat door soeboelsalaam:
en wat ben je van plan te komen met die fikse loon?
typ het nog een keer misschien begrijpen we de zin dan....

30-06-2005, 23:59



Citaat door Nysha:
hallo dames,

sinds vandaag ben ik begonen met werken!! full time en gelukkig voor maar 2 maanden voor de vakantieperiode.

Het is zoooo wennen om smorgens vroeg op te staan, maar enige regelmaat is wel fijn ) die je als studnet echt niet hebt' en ik ben were lekekr bij mijn familie en dus weg uit Amsterdam....HEERLIJK.....alleen is mijn ma op vakantie...die mis ik zo erg volgend weekend zie ik haar pas weer en dan is de familie weer compleet.

We gaan gelukkig met de familie leuke dingen doen, zondag naar hellendoorn met de kleintje ..IK HEB ECHT ZIN!! hahahha als je zolang bent weggeweest (1 maand ) dan waardeer je alles zo erg he!

nou jah ....

dat was mijn verhaal lol en dames wees lief tegen elkaar op deze forum......we hebben niet zo lang meer samen aangezien zoveel met vakantie gaan

dee yalla bye bye
Aaah leuke dingen doen met je familie in de zomer, zo leuk! geniet ervan meid

01-07-2005, 00:11

Citaat door lilmizz:
typ het nog een keer misschien begrijpen we de zin dan....
hahahah Deurnse dialect

01-07-2005, 00:19
Van harte gefeli!

Hoop dat je er nog een leuke zomer van kan maken, wens je veel werk- en vakantieplezier !

01-07-2005, 00:20

Citaat door saadia29:
hahahah Deurnse dialect
mesgotta

01-07-2005, 00:59

Citaat door soeboelsalaam:
is dat mama waarom jij de hele dag op het internet zit? Om te vechten? Wel dame, het moest zijn, kopen niet komen. Een typfoutje. Zal ik na jou typfouten ook zo kinderachtig lopen doen? Als jij elke topic wil lopen vechten, zeg het dan maar. En wat bedoel je met Deurnse? Ik schrijf een typfout, jij spreekt een taal die een halvegare nog niet eens kan verstaan....op één na.

Take it easy..take a sisi.

03-07-2005, 00:29
Dames bedankt voor de lieve woorden......ik heb geeneens meer tijd voor hiero ......mis het hier wel wat zijn de laatste nieuwtjes?

03-07-2005, 00:45

Citaat door Nysha:
Dames bedankt voor de lieve woorden......ik heb geeneens meer tijd voor hiero ......mis het hier wel wat zijn de laatste nieuwtjes?
Ze is terug..!

03-07-2005, 01:25
heb het hier zo gemist...normaal ben ik bezig me tverslagen en zo en heb dan de hele dag de pc aan staan en elke keer effe kijken op m.nl........nu lag ik gisteravond al om 10 uur in bed hahhahahahha normaal is dat 1/2/3 uur ben helemaal kapot van het werken.

03-07-2005, 02:12


Wéet je wat ook wennen is,

dat móoie bedrag op je rekening

03-07-2005, 10:31

Citaat door soeboelsalaam:
en wat ben je van plan te komen met die fikse loon?
hahahaha dieefffff










maar wat ben ik toch lief he