Bekijk volle/desktop versie : Rij Voorzichtig In Marokko Voor Jullie Eigen Veiligheid En Van Anderen



Pagina's : [1] 2

30-06-2005, 13:42
Hallo Dit Bericht Is Bedoelt Voor Mensen Die Dit Jaar Met De Auto Naar Marokko Gaan Lieve Mensen Pas Jullie Rijstijl Aan In Marokko Het Is Echt Geen Pretje Om In Marokko Een Autoongeluk Tekrijgen Echt Niet De Ziekenhuizen Zijn Slecht Bar Slecht Om Eerlijk Tezijn De Burocratie Is Zwaar Triest Voor Als Je Auto Toteloss Is Wallah Het Is Mij Overkomen Ik Was Vorig Jaar Eind September Naar Marokko Geweest Ik Mijn Man En Mijn Zoontj Van 4jaar En Ik Was Nog Hoogzwanger 7maanden We Wouden Zoals Gewoonlijk Van Berkane Naar Saidia Gaan 100meter Na De Sinasappelfabriek Kregen We Een Hele Zware Autoongeluk Mijn Man Was Zwaar Gewond Ik Was Gelukkig Niet Zwaar Gewond En Gelukkig Mijn Zoontje Had Maar Een Paar Schrammen Binnen Een Mum Van Tijd Stond Het Bom Vol Met Mensen Echt Bom Vol Niet Normaal Mijn Man Had Een Zware Hersenschudding Die Was Bewusteloos Gelukkig Kwam De Amubulance Snel Omdat Alle Vakantie Gangers Al Waren Vertrokken Dus Het Was Best Een Rustige Tijd In Marokko Wallah Die Ambulance Was Echt Kei Gor Niet Normaal Hij Had Geen Verband Bij Echt Helemaal Niets Nee Wacht Ik Ben Iets Vergeten Weet Je Wat Hij Wel Bij Had Die Dodenzak Weet Je Wel Met Zo'n Rits Want Toen Hij De Melding Kreeg Over Onze Ongeluk En Waar Het Was Gebeurd Want Die Weg Noemen Ze De Doden Weg Maar Het Allereregste Waren De Klinieken En De Ziekenhuizen Ik Heb Er Afentoe Nog Steeds Nacht Merries Van Niet Normaal Ziekenhuis In Marokko Wens Je Nog Niet Eens Je Eregste Vijand Toe Wallah En Die Klinieken Die Artsen Daar Hebben Het Echt Hoog In Hun Bol En Dan Komt De Marokkaanse Burocratie Dat Wens Je Ook Echt Niet Niemand Toe Godzijdank Waren Wij Allrisk Verzekerd Dus Alles Werd Vergoed En Alles Werd Vanuit Nederland Voorons Geregeld De Garage De Vliegtickets Uitvoerkosten Niet Tevergeten Dus Elhamdoelilah Is Alles Nog Goed Gekomen Maar Na Die Ongeluk Zag Ik Eigenlijk Hoe Bar Slecht De Omstandigheden In Marokko Zijn Dus Lieve Mensen Rij Voorzichtig In Marokko Altijd Gordel Om Voor De Partygangers Regel Altijd Een Bob.

Ik Hoop Dat Mijn Verhaal Jullie Toch Een Beetje Heeft Geraakt




Groetjes Fatima

30-06-2005, 13:49



Citaat door famita:
Hallo Dit Bericht Is Bedoelt Voor Mensen Die Dit Jaar Met De Auto Naar Marokko Gaan Lieve Mensen Pas Jullie Rijstijl Aan In Marokko Het Is Echt Geen Pretje Om In Marokko Een Autoongeluk Tekrijgen Echt Niet De Ziekenhuizen Zijn Slecht Bar Slecht Om Eerlijk Tezijn De Burocratie Is Zwaar Triest Voor Als Je Auto Toteloss Is Wallah Het Is Mij Overkomen Ik Was Vorig Jaar Eind September Naar Marokko Geweest Ik Mijn Man En Mijn Zoontj Van 4jaar En Ik Was Nog Hoogzwanger 7maanden We Wouden Zoals Gewoonlijk Van Berkane Naar Saidia Gaan 100meter Na De Sinasappelfabriek Kregen We Een Hele Zware Autoongeluk Mijn Man Was Zwaar Gewond Ik Was Gelukkig Niet Zwaar Gewond En Gelukkig Mijn Zoontje Had Maar Een Paar Schrammen Binnen Een Mum Van Tijd Stond Het Bom Vol Met Mensen Echt Bom Vol Niet Normaal Mijn Man Had Een Zware Hersenschudding Die Was Bewusteloos Gelukkig Kwam De Amubulance Snel Omdat Alle Vakantie Gangers Al Waren Vertrokken Dus Het Was Best Een Rustige Tijd In Marokko Wallah Die Ambulance Was Echt Kei Gor Niet Normaal Hij Had Geen Verband Bij Echt Helemaal Niets Nee Wacht Ik Ben Iets Vergeten Weet Je Wat Hij Wel Bij Had Die Dodenzak Weet Je Wel Met Zo'n Rits Want Toen Hij De Melding Kreeg Over Onze Ongeluk En Waar Het Was Gebeurd Want Die Weg Noemen Ze De Doden Weg Maar Het Allereregste Waren De Klinieken En De Ziekenhuizen Ik Heb Er Afentoe Nog Steeds Nacht Merries Van Niet Normaal Ziekenhuis In Marokko Wens Je Nog Niet Eens Je Eregste Vijand Toe Wallah En Die Klinieken Die Artsen Daar Hebben Het Echt Hoog In Hun Bol En Dan Komt De Marokkaanse Burocratie Dat Wens Je Ook Echt Niet Niemand Toe Godzijdank Waren Wij Allrisk Verzekerd Dus Alles Werd Vergoed En Alles Werd Vanuit Nederland Voorons Geregeld De Garage De Vliegtickets Uitvoerkosten Niet Tevergeten Dus Elhamdoelilah Is Alles Nog Goed Gekomen Maar Na Die Ongeluk Zag Ik Eigenlijk Hoe Bar Slecht De Omstandigheden In Marokko Zijn Dus Lieve Mensen Rij Voorzichtig In Marokko Altijd Gordel Om Voor De Partygangers Regel Altijd Een Bob.

Ik Hoop Dat Mijn Verhaal Jullie Toch Een Beetje Heeft Geraakt

Groetjes Fatima
het heeft me zeker geraakt meid, gelukkig voor jou is het goed afgelopen

zo iest is mijn neef ook overkomen het was nie ernstig hoor gelukkig alleen die vent beweerde dat de fout van me neef was maar het was andersom hij wou alleen maar geld van hem weet je wat hij zei tegen hem, geef mij geld dan vertel ik niks aan de politie ze3ma dat het de fout was van me neef hahaha, maar me neef zei nee ik haalde politie erbij die vent was er gelijk van door gegaan want mijn neefs auto was ook geschadigd maar sinds dien had hij niks van zich laten horen

30-06-2005, 13:50
dat is zeker triest ja

30-06-2005, 14:23
oww erg is alles nog goed gegaan metjou man??

30-06-2005, 14:29


elhamdoelilah wel maar tkarfasna wallah en het doet je ook geestelijk wat ik ben nu echt overal bang voor vooral in marokko maar elhamdoelilah inscha allah kom ik er overheen

30-06-2005, 14:33
insha allah ik hoop het voor je. ik stel het mij ook voor wat vreselijk dat jou,je man en je kleintje dit overkomt + total loss auto en die geweldige verblijf in de marokkaanse ziekenhuis sterkte nog met die na schokken hiervan

30-06-2005, 14:36
ik wil graag een foto plaatsen van de auto maar het lukt mij niet
en weet jij hoe ik dat moet doen alvast bedankt

30-06-2005, 14:39
heb je het opgeslagen op je pc in een document??? zo ja...je gaat naar http://www.imageshack.us vervolgens druk je op bladeren en zoek je de foto ....dan druk je op host it en kopieer de bovenste link...die plak je hier ...ik hoop dat je het begrepen hebt ...anders hoor ik het nog van je

30-06-2005, 16:41

Citaat door famita:
ik wil graag een foto plaatsen van de auto maar het lukt mij niet
en weet jij hoe ik dat moet doen alvast bedankt
Ja wat essytaza zegt....moet je doen....!


En dan plaats je dat hier.....



30-06-2005, 18:29
Marokko is gewoon rotzooi, mensen. Voor vakantie is het nog wel te doen, maar voor de rest...

Die mensen zijn vaak zo slecht en oneerlijk. Alles draait daar om geld. Degene met de grootste mond heeft er gewonnen. We moeten blij zijn dat we er niet dagelijks leven. Alleen al van die mentaliteit en bureaucratie zou je gek worden..

Ik weet wel dat het voor ons moeilijk is in Nederland, maar we zijn netto nog altijd beter af dan in Marokko.

30-06-2005, 19:40
wij zijn zo erg afgezet in de ziekenhuizen en klinieken kan je niet voorstellen

30-06-2005, 20:20

Citaat door famita:
wij zijn zo erg afgezet in de ziekenhuizen en klinieken kan je niet voorstellen
Ik vind het heel erg voor jullie. Die mensen in Marokko zijn alleen moslim op papier. Sommige doen dingen die zelfs lihoed niet zouden doen

Maghreb is soms zo erg, yallatief....

Ik weet wel dat het erg arm is daar, maar is dat dan een reden om elkaar uit te buiten? Het is al zo moeilijk. Moslims horen elkaar juist te steunen

30-06-2005, 20:31


pleeborstel het is inderdaad niet echt goed wat ze doen maar bekijk het ook vanuit hun perspectief....ik kan het aan de ene kant wel begrijpen

30-06-2005, 20:40

Citaat door essytazia:
pleeborstel het is inderdaad niet echt goed wat ze doen maar bekijk het ook vanuit hun perspectief....ik kan het aan de ene kant wel begrijpen
Ik begrijp wat je bedoelt Armoede maakt dat mensen allerlei dingen moeten verzinnen om te overleven.

Het is echter geen oplossing. Ik denk dat het tijd wordt voor een vertrek van de regering en andere zakkenvullers. Er moet een nieuwe, frisse wind gaan waaien in Marokko. Anders worden de mensen een keer helemaal gek en komt er misschien wel oorlog

De huidige situatie is gewoon te erg voor woorden: regering is rijk en de mensen vallen letterlijk dood neer vaak

30-06-2005, 20:52
is inderdaad te gek voor woorden ik had laatst gelezen dat marokko in de top zoveel rijkste land van de wereld behoord

Pagina's : [1] 2