Bekijk volle/desktop versie : Nog geen 1 % van alle agenten in de 4 grote steden is van allochtone afkomst.



Pagina's : [1] 2 3 4

30-06-2005, 11:45
In Los Angeles, Chicago, New York, Detroit, Lyon, Marseille, is minimaal 50 % van de politiemacht in die grote steden van allochtone afkomst (minderheden;, Afro-Amerikanen en Latino's in de VS en in Frankrijk voornamelijk Algerijnen en Marokkanen, omdat in die grote steden minimaal 50% van de inwoners uit etnische minderheden bestaat. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht (De 4 grote steden, waar etnische minderheden in de meerderheid zijn) zie je NAUWELIJKS OF GEEN agenten van allochtone afkomst. DIT IS TOCH NIET NORMAAL !!!!!! Dit is mede de oorzaak van etnische spanningen in een wijk/stad. Niet 1 % (van de agenten) is van allochtone afkomst. Nederland is een grote rascistische enititeit en de problemen zullen alleen maar erger worden in de toekomst !!! Die Nederlandse rascisten zijn hier als enige verantwoordleijk voor, omdat zij hun rascistisch beleid ten aanzien van allochtonen bij de politie NIET willen veranderen.......... JE OOGST WAT JE ZAAIT REMKES !!!!!!!!!!

30-06-2005, 11:49



Citaat door Hazouz_55:
In Los Angeles, Chicago, New York, Detroit, Lyon, Marseille, is minimaal 50 % van de politiemacht in die grote steden van allochtone afkomst (minderheden;, Afro-Amerikanen en Latino's in de VS en in Frankrijk voornamelijk Algerijnen en Marokkanen, omdat in die grote steden minimaal 50% van de inwoners uit etnische minderheden bestaat. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht (De 4 grote steden, waar etnische minderheden in de meerderheid zijn) zie je NAUWELIJKS OF GEEN agenten van allochtone afkomst. DIT IS TOCH NIET NORMAAL !!!!!! Dit is mede de oorzaak van etnische spanningen in een wijk/stad. Niet 1 % (van de agenten) is van allochtone afkomst. Nederland is een grote rascistische enititeit en de problemen zullen alleen maar erger worden in de toekomst !!! Die Nederlandse rascisten zijn hier als enige verantwoordleijk voor, omdat zij hun rascistisch beleid ten aanzien van allochtonen bij de politie NIET willen veranderen.......... JE OOGST WAT JE ZAAIT REMKES !!!!!!!!!!
Onderbouwing?

30-06-2005, 11:54
Je kunt ook zeggen dat het niet normaal is dat de meerderheid in die steden allochtonen zijn!

30-06-2005, 11:56

Citaat:
Bij het korps Rotterdam-Rijnmond werken
op dit moment 5843 mensen, waarvan 632 allochtoon, ruim
11 procent. Toch zit Rotterdam hiermee nog onder het regionale
streefcijfer van 14,5 procent, gerelateerd aan de werkende bevolking
in de regio, dat met de minister van Binnenlandse Zaken
is afgesproken.
Bron:
Alert
Jrg. 21, nr. 12 (dec. 2004)
6-9

(Sorry, geen link, maar ik moest dit overtypen)

30-06-2005, 12:00



Citaat door Hazouz_55:
In Los Angeles, Chicago, New York, Detroit, Lyon, Marseille, is minimaal 50 % van de politiemacht in die grote steden van allochtone afkomst (minderheden;, Afro-Amerikanen en Latino's in de VS en in Frankrijk voornamelijk Algerijnen en Marokkanen, omdat in die grote steden minimaal 50% van de inwoners uit etnische minderheden bestaat. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht (De 4 grote steden, waar etnische minderheden in de meerderheid zijn) zie je NAUWELIJKS OF GEEN agenten van allochtone afkomst. DIT IS TOCH NIET NORMAAL !!!!!! Dit is mede de oorzaak van etnische spanningen in een wijk/stad. Niet 1 % (van de agenten) is van allochtone afkomst. Nederland is een grote rascistische enititeit en de problemen zullen alleen maar erger worden in de toekomst !!! Die Nederlandse rascisten zijn hier als enige verantwoordleijk voor, omdat zij hun rascistisch beleid ten aanzien van allochtonen bij de politie NIET willen veranderen.......... JE OOGST WAT JE ZAAIT REMKES !!!!!!!!!!
Misschien solliciteren er maar weinig (geschikte) allochtonen?

30-06-2005, 12:19

Citaat door amused:
Misschien solliciteren er maar weinig (geschikte) allochtonen?
:ROLLEYES:

30-06-2005, 12:22
Nee face it people........ Nederlanders zijn rascistische varkens !!!!!!!!! ( als theo van gogh dingen mag roepen, mag ik het ook).....................

30-06-2005, 12:25

Citaat door Hazouz_55:
Nee face it people........ Nederlanders zijn rascistische varkens !!!!!!!!! ( als theo van gogh dingen mag roepen, mag ik het ook).....................
Nou ja, als Hazouz_55 zich er beter door voelt...

Ik dacht eigenlijk dat dit een discussie-site was in plaats van een uitlaatklep voor gestoorde mocro's, maar ik blijk me te hebben vergist.

30-06-2005, 12:25

Citaat door amused:
Misschien solliciteren er maar weinig (geschikte) allochtonen?
Kan het ook zijn dat de (geschikte) allochtoon niet bij de politie wilt werken?


Tis tenslotte een baan met veel heel veel nare werktoestanden en weinig waardering



30-06-2005, 12:27

Citaat door BerberLayD:
:ROLLEYES:
Yea big :ROLLEYES:




(sorry) het is ook te gek voor woorden, daar had je helemaal gelijk in

30-06-2005, 12:27

Citaat door gaviel:
Kan het ook zijn dat de (geschikte) allochtoon niet bij de politie wilt werken?


Tis tenslotte een baan met veel heel veel nare werktoestanden en weinig waardering


Dat is dus precies wat ik bedoel, Gaviel.

30-06-2005, 12:27

Citaat door Elberfeld:
Nou ja, als Hazouz_55 zich er beter door voelt...

Ik dacht eigenlijk dat dit een discussie-site was in plaats van een uitlaatklep voor gestoorde mocro's, maar ik blijk me te hebben vergist.
Jij discussieert NIET, jij STIGMATISEERT. Jij hebt hier dus helemaal niets te zoeken..............

30-06-2005, 12:28



Citaat door amused:
Dat is dus precies wat ik bedoel, Gaviel.
Oepssssss




excuse my

30-06-2005, 12:34

Citaat door gaviel:
Oepssssss




excuse my
Ik denk namelijk dat dat een belangrijke reden kan zijn van de ondervertegenwoordiging van allochtonen bij de politie. Al heeft Elberfield al cijfers laten zien dat deze ondervertegenwoordiging niet zo erg is als Hazouz beweert.

Ach, en met dat geblaat van "Nederlanders zijn racistische varkens" laat deze heer zien ook over een zeer hoog ontwikkeld racisme-niveau te beschikken. Iets van een pot en een ketel?

He Gaviel, jij ook natuurlijk !

30-06-2005, 12:34

Citaat door Hazouz_55:
Jij discussieert NIET, jij STIGMATISEERT. Jij hebt hier dus helemaal niets te zoeken..............
Aldus de schrijver van het tekstje:
Citaat:
Nederlanders zijn rascistische varkens !!!!!!!!!

En die vervolgens zegt dat IK stigmatiseer.

Pagina's : [1] 2 3 4