Bekijk volle/desktop versie : wat vinden jullie van noeha???



29-06-2005, 22:08
hallo,

wat vinden jullie van noeha, is zij goed?
heeft ze leuke jurken?

ik hoor van jullie.

30-06-2005, 09:04


Ik vindt haar echt heel goed! En ze is ook echt heel lief! Haar personeel ook!
Ze was een neggafa voor een vriendin van mij! En ze was echt heel tof!
Ze regelen alles heel goed!!! Mooie decoratie ook!!

groetjes

30-06-2005, 22:40
kom op meiden!!!!

reacties graag

30-06-2005, 23:20
Vreemd, ik heb alleen slechte ervaringen met haar!!
ze heeft een keer een hele bruiloft naar het ziekenhuis gestuurd. Bleek de rijst in de salade een week oud te zijn!!!

Verder VIND IK haar spullen tegenvallen. Ze werkt nog met kleding en stoelen van 1980.....
(maar dat is mijn mening)
succes

30-06-2005, 23:38


maar dat was tog catering diafa waar iedereen ziek was van het eten,
dat is wat ik had gehoord.

En nu noeha ook nou dat gaat lekker met die caterings.

12-07-2005, 21:44
Salam alaikom dames,

Helaas heb ik en het thuisfront ook slechte ervaringen met Noeha. Bij ons wat letterlijk het eten (het vlees) bedorven en toen ik de keuken van de zaal binnenkwam rook het letterlijk naar een dooie! Ik schrok mij wezenloos en daar sta je machteloos en al die roddels van de gasten, echt een nachtmerrie!! Daarbij kwam dat zij zich niet hield aan de hoeveelheid van het vlees etc. Het zag er allemaal magertjes uit toen het werd geserveerd, terwijl wij er dik voor betaald hadden. Tevens beschikte zij niet eens over simpele fruitmesjes. Men moest het maar doen met een broodmessen wat echt asso was.

En wat er nog bij kon, was dat een gast zijn lip haast scheurde aan een gebarste glas. En niks was compleet, geen één tafel had een compleet servies, het waren allemaal verschillende soorten en maten. Alleen de bekleding van de stoelen en tafels zagen er redelijk uit. En tot slot was haar excuus dat als wij 3 duizend euro erbij hadden gedaan, dan konden wij waar voor ons geld krijgen, want zij had alles wel. Nou wij hadden een geringe aantal gasten en hadden er echt dik voor betaald!! En het ergste is dat zij super vergeetachtig is en elke keer erachter aan moet en de helft van wat je uitgezocht hebt, er anders wordt geleverd. Dus ik raad haar echt niemand aan!!! En ik probeer haar echt niet zwart te maken maar dit is mijn ervaring. Kort met al wij doen het de volgende keer zelf!!!

Oua salam.

14-07-2005, 16:49
Een vreselijk geld wolf is het niet normaal.
Ze heeft de verloving van mijn nichtje helemaal naar de klote weten te helpen. Het is gewoon vreselijk het was een helse feest stelletje amateurs. En haar spullen mag je allemaal zelf aan elkaar gaan lijmen en timmeren.. want alles is verot. En niet dat ze haar excuses daarvoor aanbied nee ze eist meer geld. Meiden ik zeg jullie weet waar aan jullie beginnen als jullie voor haar kiezen. Het is niet normaal om op zo een manier met klanten om te gaan.

14-07-2005, 17:17
Nou ja Ik vond haar een top vrouw heb een modeshow georganiseerd op school waarbij we haar kleding hebben geshowd toppie hoor vind k persoonlijk! Ik heb foto's van haar collectie stuur me een mp als je geintereseert bent! En trouwens smaken verschillen en zei gaat niet over t eten maar puur om de bruid! Daar zijn nagaffa's toch voor??? Of zie ik t verkeerd?


Groetjes !

14-07-2005, 17:29
Zij doet ook catering naast negafa zijn..

Ik vind haar in beide gevallen niet goed..

Maar ja.. Smaken verschillen..

14-07-2005, 18:46
Noeha


Is een kennis van me, tevens één van de eerste negaffat in de familie. Eten doe ik bij haar niet, make up zou ik ook niet doen, maar jurken daar heeft ze mooie van. Alleen als je er lelijker uit wilt zien, dan moet je haar als visagiste nemen

15-07-2005, 10:14
Oeh dus me ervaring met haar is helemaal veranderd!! Ja ik had haar dus 3 jaar geleden meegemaakt en toen was ze echt goed! De zaal zag er tip top uit alles was goed! maar ja dat kan dus in tussen tijd zijn veranderd!