Bekijk volle/desktop versie : zou dit kunnen???



Pagina's : [1] 2

29-06-2005, 14:57
zou dit kunnen??......

men vriendin is verliefd op een jongen van 20 en zij is nog maar 16 en ze hebben goede contact enz hoor maar ze hoort vaker dat hij een player is enz maar ze kan hem echt niet uit haar hoofd zetten namelijk ze is tot over haar oren verliefd op hem en hij heeft het ni eens door maar jah kwou effe zien wat jullie reactie is op deze situatie??

schrijf alles maar zodat ze kan zien wat jullie ervan vinden he

kussjezz xx

29-06-2005, 15:22



Citaat door somia11:
zou dit kunnen??......

men vriendin is verliefd op een jongen van 20 en zij is nog maar 16 en ze hebben goede contact enz hoor maar ze hoort vaker dat hij een player is enz maar ze kan hem echt niet uit haar hoofd zetten namelijk ze is tot over haar oren verliefd op hem en hij heeft het ni eens door maar jah kwou effe zien wat jullie reactie is op deze situatie??

schrijf alles maar zodat ze kan zien wat jullie ervan vinden he

kussjezz xx
Als ze zeker van de zaak is dat hij een player is dan moet ze afstand van hem houden...!!

(Verliefdheid gaat over... )

En als hij het niet door heeft dat ze verliefd op hem is dan betekend het gewoon dat hij geen intresse in haar heeft.
Ik bedoel maar een jongen merkt echt wel wanneer een meid verliefd is en wanneer niet..!!

Succes ermee..

29-06-2005, 15:23
Het kan zijn dat hij echt sirieus met haar is, mensen kunnen veranderen. Maar wel moeilijk te geloven bij players.

Dus ik zou niet weten wat ik zou moeten doen in zo een geval. Maar veel succes met je vriendin.

29-06-2005, 15:51
nee ik bedoel niet dat hij niet echt inziet dat zij is verliefd op hem ik denk dat hij het wel weet snap je want vorige keer heb ik met hem gesproken en alleen al aan de manier van zijn praatjes kon je zien dat hij het wist maar nu zegt hij dat als men vriendin dus he nu 18 ofzo was geweest hij direct zijn zet had gdn maar eigenlijk snap ik die ni zo goed leeftijd maakt toch geen verschil en pas op men vriendin is niet lelijk hoor integendeel ze is zelfs mooi hihi slijm slijm moghiem zet maar veder jullie reactie's hoor

dike zoen xx

29-06-2005, 17:58



Citaat door somia11:
nee ik bedoel niet dat hij niet echt inziet dat zij is verliefd op hem ik denk dat hij het wel weet snap je want vorige keer heb ik met hem gesproken en alleen al aan de manier van zijn praatjes kon je zien dat hij het wist maar nu zegt hij dat als men vriendin dus he nu 18 ofzo was geweest hij direct zijn zet had gdn maar eigenlijk snap ik die ni zo goed leeftijd maakt toch geen verschil en pas op men vriendin is niet lelijk hoor integendeel ze is zelfs mooi hihi slijm slijm moghiem zet maar veder jullie reactie's hoor

dike zoen xx
Hoe oud is je vriendin dan..?

En leeftijd speelt inderdaad geen rol in de liefde....!!

29-06-2005, 21:06

Citaat door samie17:
Hoe oud is je vriendin dan..?

En leeftijd speelt inderdaad geen rol in de liefde....!!
jah zij is 16 maar hij is er al 20 snappie en echt ze is superlief enz ze wil het beste voor hem echt waar en hij vindt haar ook niet lelijk maar ik snap gwn ni wrm dat geen koppel kan zijn het is niet dat ze har 16gedraagd ofzo integendeel mense denken dat ze ouder is echt waar ze verschieten ervan als ze zegt dat ze maar 16 is dus drm

alle dikke zoen en hou je goed he xxxx

29-06-2005, 21:18
Hey meid, ik snap ook niet waarom ze geen koppel zijn want zo als ik het nu begrijp vind zij hem leuk en hij haar ook. Maar het lijkt er op dat leeftijd wel belangrijk is bij hem... Maar ja, ik wens je vriendin al het geluk en wie weet wat de toekomst voor die 2 brengt!

Doe rustig aan!

Liefs S. :-)

29-06-2005, 21:27
is ze niet een beetje te jong, om daar nu over na te gaan denken. Ze moet afstand nemen, ze is verliefd en mensen die verliefd zijn weten niet wat ze doen. En ze is nog een beetje te jong om haar eigen beslissingen te nemen. Dat is wat ik jou kan aanraden.

En insha Allah brengt de toekomst hun wat!! Als ze wat ouder is

29-06-2005, 22:05
Ze is te jong, en hij vindt dat ook...

Maar ja, hij kan haar toch gewoon nemen, en opzij zetten voor later, je weet wel om mee te trouwen, (dat is toch wat jongens doen) ...ze is tenslotte nog PUUR, zestien, ze weet niet wat ze doet...(in de tussentijd kan hij nog plezier maken met anderen)...


29-06-2005, 22:59
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=612001

30-06-2005, 00:30

Citaat door somia11:
jah zij is 16 maar hij is er al 20 snappie en echt ze is superlief enz ze wil het beste voor hem echt waar en hij vindt haar ook niet lelijk maar ik snap gwn ni wrm dat geen koppel kan zijn het is niet dat ze har 16gedraagd ofzo integendeel mense denken dat ze ouder is echt waar ze verschieten ervan als ze zegt dat ze maar 16 is dus drm

alle dikke zoen en hou je goed he xxxx
Mooie leeftijd toch...

Als ze een relatie wilt met hem dan moet ze ervoor gaan hè...

30-06-2005, 01:01

Citaat door samie17:
Mooie leeftijd toch...

Als ze een relatie wilt met hem dan moet ze ervoor gaan hè...
Dat vind ik niet, ik vind haar veels te jong om al uberhaupt al aan een relatie te denken en de als de jongen echt zo serieus was zou die verloven tot ze 18was en dan gewoon trouwen hij zoekt vast en zeker jonger omdat ie haar dan kan inpalmen maar dat meisje moet zich niet bezighouden met relaties mar met haar studie het moet niet gekker worden het begint steeds vroeger en men keurt alles maar goed maar zou jij je zusje van 16 willen zien met een jongen van 20 OOh nee dan schudden we ineens allemaal he..

30-06-2005, 01:28


ze moet niet achter die jongen aangaan . laat die jongen maar een tijdje moeite voor haar doen....... en dan als ze er zeker van is kunnen ze zich gaan verloven.

30-06-2005, 01:29

Citaat door somia11:
zou dit kunnen??......

men vriendin is verliefd op een jongen van 20 en zij is nog maar 16 en ze hebben goede contact enz hoor maar ze hoort vaker dat hij een player is enz maar ze kan hem echt niet uit haar hoofd zetten namelijk ze is tot over haar oren verliefd op hem en hij heeft het ni eens door maar jah kwou effe zien wat jullie reactie is op deze situatie??

schrijf alles maar zodat ze kan zien wat jullie ervan vinden he

kussjezz xx
16???? het wordt steeds gekker hier

30-06-2005, 01:33

Citaat door hicham025:
16???? het wordt steeds gekker hier
het kan altijd nog gekker

Pagina's : [1] 2