Bekijk volle/desktop versie : gesprek



18-03-2003, 17:36
Ik heb binnenkort een gesprek met mijn manager over mijn contract
mijn huidige contract word omgezet naar een fulltime contract
het is natuurlijk ook de bedoeling dat ik meer ga verdienen ik heb ook wel een salaris eis

maar mijn manager is zo een type die er niet van houd als je hem uitdaagt of dingen gaat voorleggen die zouden moeten gebeuren

kan iemand mij tips geven over hoe ik het beste dat gesprek kan aangaan en hoe ik het beste mijn eisen neer leggen en dat mijn eisen worden nagekomen

18-03-2003, 17:39


Kijk eerst alles na in je CAO...dan kan je kijken naar de salarisschalen en wat je ongeveer kan vragen (http://www.fnv.nl) ...........
Succes!

18-03-2003, 17:45

Citaat:
Origineel gepost door minous21
Kijk eerst alles na in je CAO...dan kan je kijken naar de salarisschalen en wat je ongeveer kan vragen (http://www.fnv.nl) ...........
Succes!
wij hebben een aparte CAO want ik werk voor een heel groot bedrijf en ik weet al wat ik ongeveer kan krijgen maar ik wil toch ietsje meer omdat ik me echt heb bewezen het laatste anderhalf jaar dus daarvoor mag ik nu wel beloond voor worden

18-03-2003, 17:47
TREK EEN HELE STRAKKE TRUITJE......HET SCHIJNT TE HELPEN...

18-03-2003, 17:54



Citaat:
Origineel gepost door mimi_tangaouia
wij hebben een aparte CAO want ik werk voor een heel groot bedrijf en ik weet al wat ik ongeveer kan krijgen maar ik wil toch ietsje meer omdat ik me echt heb bewezen het laatste anderhalf jaar dus daarvoor mag ik nu wel beloond voor worden
Heb je toevallig onlangs een beoordelingsgesprek gehad...waaruit is gebleken dat je goed functioneert....zo ja, dan kan je de rapportage van het beoordelingsgesprek gebruiken als inzet.....

Succes!

Liefs Minousje

18-03-2003, 18:34

Citaat:
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
TREK EEN HELE STRAKKE TRUITJE......HET SCHIJNT TE HELPEN...

18-03-2003, 18:55

Citaat:
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
TREK EEN HELE STRAKKE TRUITJE......HET SCHIJNT TE HELPEN...
O JA HEB JE HET AL EEN KEER GEPROBEERD DAN..?



TANGAWIA

18-03-2003, 19:18

Citaat:
Origineel gepost door minous21
Heb je toevallig onlangs een beoordelingsgesprek gehad...waaruit is gebleken dat je goed functioneert....zo ja, dan kan je de rapportage van het beoordelingsgesprek gebruiken als inzet.....

Succes!

Liefs Minousje
ja daar had ik ook al aan gedacht omdat mee te nemen in het gesprek

18-03-2003, 19:20
[QUOTE]Origineel gepost door nour_el_3oejoen
TREK EEN HELE STRAKKE TRUITJE......HET SCHIJNT TE HELPEN... [/QUOTE
wahahahahhahahahahahahaha trouwens nu je het zegt hij schijnt er wel een zwak voor te hebben maar nee ik wil het eerlijk verdienen