Bekijk volle/desktop versie : plaats hier jou engste waargebeurde verhaal



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

29-06-2005, 14:01
we hebben allemaal wel iets meegemaakt in het leven dat je niet helemaal kan verklaren ( volgens de westerse wereld). Gezien ons geloof ( Islam) hebben we andere ideeen over het paranormale.

Heb jij iets meegemaakt vertel het (als je wilt niets is verplicht), ik zal binnenkort ook een aantal verhalen van mij plaatsen.

groetjes

29-06-2005, 19:22



Citaat door laila:
Ik weet niet wat je helemaal bedoelt maar kan wel wat vertellen. Ik heb iets bij mijn man gedaan waardoor ik altijd hem lief zou blijven. Mijn moeder en oma hebben dat gedaan met iest wat ik op mijn sdak heb gehad.
mag niet he

29-06-2005, 20:32

Citaat door Manal01:
mag niet he
manal scheer je hier weg! heb je je lesje niet geleerd nadat van zusterke??

29-06-2005, 21:59

Citaat door Sardina:
manal scheer je hier weg! heb je je lesje niet geleerd nadat van zusterke??
hahahaha ik kon het niet laten om te reageren


safi ben al weg

29-06-2005, 22:02



Citaat door laila:
Ik weet niet wat je helemaal bedoelt maar kan wel wat vertellen. Ik heb iets bij mijn man gedaan waardoor ik altijd hem lief zou blijven. Mijn moeder en oma hebben dat gedaan met iest wat ik op mijn sdak heb gehad.
Ooh wat eng

Het is ook nog eens zwaar haram.

29-06-2005, 22:02

Citaat door Sardina:
manal scheer je hier weg! heb je je lesje niet geleerd nadat van zusterke??

30-06-2005, 18:08
Hahahaha slim hoor

30-06-2005, 18:57

Citaat door Sardina:
manal scheer je hier weg! heb je je lesje niet geleerd nadat van zusterke??
hahaha

Maar goed wat ik bedoelde was meer in de richting van enge verhalen die je hebt meegemaakt; denk aan ervaringen met djins, shir, dromen.

30-06-2005, 19:06
ik heb weleens bij familie gelogeerd in Nador in een strand huis( van hun het is al heel oud). En we hebben de hele nacht nietkunnen slapen; voetstappen gebonk, muziek en schaduwen. Terwijl het huis los staat van andere huizen. Ook hoorde we in de badkamer kinderen spelen in het bad met water.........wa's echt spooky we zijn never nooit meer weer gaan logeren..

30-06-2005, 19:54

Citaat door laila:
Ik weet niet wat je helemaal bedoelt maar kan wel wat vertellen. Ik heb iets bij mijn man gedaan waardoor ik altijd hem lief zou blijven. Mijn moeder en oma hebben dat gedaan met iest wat ik op mijn sdak heb gehad.
zooo erg!! meid je bent niet goed bezig. Dat is harstikke haram en kan jij leven met de wetenschap dat zijn liefde eigelijk niet echt is maar gedwongen liefde?

30-06-2005, 19:55

Citaat door Sardina:
manal scheer je hier weg! heb je je lesje niet geleerd nadat van zusterke??
Wat doet mevrouw Saredientje hier dan??

30-06-2005, 19:59

Citaat door Nihad99:
ik heb weleens bij familie gelogeerd in Nador in een strand huis( van hun het is al heel oud). En we hebben de hele nacht nietkunnen slapen; voetstappen gebonk, muziek en schaduwen. Terwijl het huis los staat van andere huizen. Ook hoorde we in de badkamer kinderen spelen in het bad met water.........wa's echt spooky we zijn never nooit meer weer gaan logeren..

30-06-2005, 20:26



Citaat door laila:
Ik weet niet wat je helemaal bedoelt maar kan wel wat vertellen. Ik heb iets bij mijn man gedaan waardoor ik altijd hem lief zou blijven. Mijn moeder en oma hebben dat gedaan met iest wat ik op mijn sdak heb gehad.
wat laag van jou je moeder en je oma en ook nog haram tarrr a3la mensen die dat doen echt duivels, je weet nu niet eens of hij echt bij je is om de liefde hoe bedoel je hopeloos

30-06-2005, 23:03
zo hallo laat die dame even met rust wie weet was ze wel zo eng dat haar ma d8 ik moet wat doen dat hij haar trouw zal blijven dat weet je niet hahhaha geintje had niets te doen en ja ik heb veel dingen meegemaakt die iknnoit zal vergeten.

Vooral met moordpogingen ow als i kdaaraan denlk word ik er gek van.........

30-06-2005, 23:47

Citaat door laila:
Ik weet niet wat je helemaal bedoelt maar kan wel wat vertellen. Ik heb iets bij mijn man gedaan waardoor ik altijd hem lief zou blijven. Mijn moeder en oma hebben dat gedaan met iest wat ik op mijn sdak heb gehad.
alatief weet wel dat de mensen die shor doen nooit de hemel zullen ruiken laat staan zien ! weet je uberhaupt wel wat een voodoo klojo doet voordat hij er mee te werk gaat sommige wallah niet normaal

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10