Bekijk volle/desktop versie : Dames, vinden jullie het erg als je vriend vriendschappelijk omgaat met andere dames?



Pagina's : [1] 2 3

29-06-2005, 12:02
Ik vroeg me af wat de meiden hier ervan vinden als hun vriend een vrouwelijke vriendenkring heeft of gewoon met een aantal meiden vriendschappelijk omgaat, terwijl hij een relatie met jou heeft. Ik vraag het, omdat vele meiden hier jaloers om kunnen worden, of dat het nou echt zo erg is.

Ps. Ik heb zelf geen vriend die met meiden omgaat hoor, in feite, ik ben lekker single..

29-06-2005, 12:04


kwestie van vertrouwen

29-06-2005, 12:05
Ja dat snap ik, je neemt niet snel een relatie met iemand die je niet vertrouwt neem ik aan. Maar veel meiden willen niet dat hun vriend met meisjes praat, enz. Al is het zo onschuldig..

29-06-2005, 12:08

Citaat door IedjiesNarif:
Ja dat snap ik, je neemt niet snel een relatie met iemand die je niet vertrouwt neem ik aan. Maar veel meiden willen niet dat hun vriend met meisjes praat, enz. Al is het zo onschuldig..
er komen dan gevoelens naar boven die misschien niet bedoeld zijn,maar ze zijn er dan wel...

29-06-2005, 12:09


en mannen willen niet dat hun vrouw met andere mannen omgaat

en ergens h ebben ze wel een punt, ben eerlijk...

als je veel met iemand omgaat is de kans groter dat je die persoon veel leuker gaat vinden...

ik persoonlijk zou het niet erg vinden als mijn man met andere vrouwen zou praten of zoiets, maar het moet niet al te frequent zijn

29-06-2005, 12:13
lelelele,laten we effe dingen voorop stellen:als mijn vriendin met andere jongens praat en omgaat,dan zou ik (en vele andere jongens) het helemaal niet leuk vinden...dus ik vind dat wij (jongens) ook niet de recht hebben een 'vriendschappelijke' relatie te hebben met andere meiden...

ewa ja,ik vind dat het tussen de jongen en de meid afgesproken moet worden wat wel kan en wat niet

29-06-2005, 12:15

Citaat door communist:
er komen dan gevoelens naar boven die misschien niet bedoeld zijn,maar ze zijn er dan wel...
Dat is toch niet altijd zo. Niet bij elk meisje dat je kent komen er gevoelens naar boven. Vriendschap is wel degelijk mogelijk. Jij bent zelf een man, dus ik vraag jou: krijg je zomaar gevoelens voor een meid, waarmee je al zo lang vriendschappelijk om gaat en je zelf een vriendin hebt?

29-06-2005, 12:16

Citaat door IedjiesNarif:
Ik vroeg me af wat de meiden hier ervan vinden als hun vriend een vrouwelijke vriendenkring heeft of gewoon met een aantal meiden vriendschappelijk omgaat, terwijl hij een relatie met jou heeft. Ik vraag het, omdat vele meiden hier jaloers o kunnen worden, of dat het nou echt zo erg is.

Ps. Ik heb zelf geen vriend die met meiden omgaat hoor, in feite, ik ben lekker single..
Nope, geen moeite mee
Ze waren er voor mij ook dus beetje hypocriet om te zeggen dat hij er niet meer mee om mag gaan, en andersom hetzelfde verhaal ze waren er voor hem en ga geen afstand doen van mijn vrienden daarvoor zijn ze te belangrijk om afstand van te doen vanwege "jaloezie"

Gr,
Blue

29-06-2005, 12:17

Citaat door communist:
lelelele,laten we effe dingen voorop stellen:als mijn vriendin met andere jongens praat en omgaat,dan zou ik (en vele andere jongens) het helemaal niet leuk vinden...dus ik vind dat wij (jongens) ook niet de recht hebben een 'vriendschappelijke' relatie te hebben met andere meiden...

ewa ja,ik vind dat het tussen de jongen en de meid afgesproken moet worden wat wel kan en wat niet
Nou geef ik je helemaal gelijk. Maar ik geloof wel in vriendschappelijke relaties. Ik ken er levende bewijzen van.

29-06-2005, 12:17
Nee sorry dat wij zijn gewoon vrienden is echt onzin. Vrienden bestaat niet en al helemaal niet tussen een marokaanse jongen en meisje er komen toch altijd gevoelens mee spelen. Niet dat ik een trauma achter de rug heb ofzo hamdoelilah niet maar heb ook geprobeert om gewoon vrienden te zijn en geloof me het kan echt niet.

29-06-2005, 12:17

Citaat door communist:
lelelele,laten we effe dingen voorop stellen:als mijn vriendin met andere jongens praat en omgaat,dan zou ik (en vele andere jongens) het helemaal niet leuk vinden...dus ik vind dat wij (jongens) ook niet de recht hebben een 'vriendschappelijke' relatie te hebben met andere meiden...

ewa ja,ik vind dat het tussen de jongen en de meid afgesproken moet worden wat wel kan en wat niet
ben het met je eens het is geen kwestie van vertrouwen.. want je trouwt met iemand omdat je hem vertrouwt.. maar kwestie van principe.. ik ben zijn vrouw, vriendin, zuster etc.. als hij ditallemaal niet in mij kan vinden dan is het trouwen al te ver gezocht.. een vriendin buitenaf zonder mij erbij is overbodig..

en dat geldt ookandersom..

29-06-2005, 12:22
juist.als ik een vriendin heb,dan is zij de enige...kijk,als je met andere meiden omgaat,dan kun je misschien in die meiden eigenschappen vinden die jouw vriendin niet heeft...en dan ga je haar ook misschien leuker vinden...en dan kan het fout gaan...

29-06-2005, 12:28



Citaat door communist:
juist.als ik een vriendin heb,dan is zij de enige...kijk,als je met andere meiden omgaat,dan kun je misschien in die meiden eigenschappen vinden die jouw vriendin niet heeft...en dan ga je haar ook misschien leuker vinden...en dan kan het fout gaan...
Oké, ik ik steun dit standpunt van je. Eigenlijk denk ik dat ik het zelf ook niet leuk zou vinden als mijn vriend met andere meiden omgaat. Maar ik denk niet dat ik er een big deal van zou maken..

29-06-2005, 12:29
Nee ik vind het totaal niet vinden als ik een vriend zou hebben en hij gaat ook goed om met andere meiden(niet met iedere tut hola, maar zijn goede vriendinnen van vroeger en gewoon goede matties enzo...)

want ik doe precies etzelfde! zou nooit mijn goede vrienden opgeven opeens.

vertrouwen is the keyword...

29-06-2005, 12:32

Citaat door IedjiesNarif:
Oké, ik ik steun dit standpunt van je. Eigenlijk denk ik dat ik het zelf ook niet leuk zou vinden als mijn vriend met andere meiden omgaat. Maar ik denk niet dat ik er een big deal van zou maken..
...iedereen gaat er anders mee om...walakin als ik bijv. m'n 'vriendschapelijke' vriendin aanraak en zo dan kun je (terecht) er een big deal van maken..

maar waar het echt om gaat,is wat ie van binnen voelt...sommigen kunnen die geheime gevoelens goed verbergen,dus de vriendin merkt er helemaal niets van...dat kan ook...

Pagina's : [1] 2 3