Bekijk volle/desktop versie : Dit Moet Je Lezen Over Marokko



29-06-2005, 00:18
Salaam,

Ik begrijp jullie frustratie, en die heb ik op het moment ook. Die was ook te zien bij de Marokkaanse spelers, maar dat is gewoon, we hadden op de finale gewacht, en die is niet gekomen. Wees onze spelers dankbaar en ga ze zaterdag steunen naar de 3de plaats. Wees Allah dankbaar. Probeer je frustratie om te zetten in blijheid om je volk en je spelers die het zover hebben geschopt. Het leven gaat door. Het voetbal zit zo in elkaar, de ene verliest, de andere wint.

Beslama.

29-06-2005, 01:13


fuck hun ik ga niet we moeten tegen brazilie niet tegen chilli

29-06-2005, 01:15
Ik vidn dat we trots moeten zijn op ons elftal en dat het marokkaans team ook trots op zichelfs mag zijn.
Wie had voor aanvang van het toernooi kunnen denken dat ONS Marokko het tot en met de halve finale zou schoppen?Marokko is een aangename verassing op dit toernooi, nu nog de wedstrijd tegen de brazilianen(ik hoop dat we die winnen) en dan kunnen we met opgeheven hoofd dit WK verlaten.
het marokkaanse publiek was egt geweldig dit WK, ik heb zelf ook een aantal wedstrijde bezocht en ik moet zeggen dat we met zijn allen als n echte 12e man achter ons team stonden, maar helaas is het vandaag tijdens de wesdstrijd tegen nigeria uit de hand gelopen, dat vind ik echt zonde, mensen die stoelen en andere onderdelen van het stadion slopen,flesjes en andere voorwerpen het veld opgooien , mense die het veld betreden , mense die vechten.we hebbe ons zo positief laten zien tijdens dit WK(zowel het elftal als de supporters), waarom moete we het uiteindelijk dan tog verpesten door die tafferelen in kerkrade???.Jammer.Voor de rest was het een geslaagd toernooi voor Marokko!!!

29-06-2005, 01:18
Mohiem we blijven gewoon vriendschappelijk!
Het was een slecht wedstrijd (naar mijn mening) Scheids was zeker weten partijdig.
Maar de supporters waren weer TOP Hahaha.. damn de stadion was echt rwina!

Maar was gezellig toch.. en ja onze jongens hebben hun best gedaan! Safie.. !!
Die ruzies waren eigenlijk nergens voor nodig, maar jaa..
En dan die Nederlanders in het publiek.. wajooww ze waren echt voor beide partijen. Ik spelen op darbouka voor marokko, klappen ze mee. Doen die negerianen een doel. Juichen ze mee.. gekke lui!


Zanoba..

29-06-2005, 01:31



Citaat door hassanos:
Salaam,

Ik begrijp jullie frustratie, en die heb ik op het moment ook. Die was ook te zien bij de Marokkaanse spelers, maar dat is gewoon, we hadden op de finale gewacht, en die is niet gekomen. Wees onze spelers dankbaar en ga ze zaterdag steunen naar de 3de plaats. Wees Allah dankbaar. Probeer je frustratie om te zetten in blijheid om je volk en je spelers die het zover hebben geschopt. Het leven gaat door. Het voetbal zit zo in elkaar, de ene verliest, de andere wint.

Beslama.
analyticus?