Bekijk volle/desktop versie : Bendamou kan beter in een theater gaan werken!



28-06-2005, 23:22
Zag je hoe hij speelt, of hij valt expres op de grond, of pingelt voor niets!!

28-06-2005, 23:50



Citaat door Abu_Charafedine:
Zag je hoe hij speelt, of hij valt expres op de grond, of pingelt voor niets!!
Assalamoe Aleikoem,

Ik heb ie man ook al drie keer live zien spelen,ik vind dat ie man gewoon op de bank hoord te zitten,ik heb liever ADIL CHIHI!

Bendamou wil zich zelf verkopen ten koste van hele elftal ik ben het echt zat!,1keer is leuk enzo,Maar jongen houd op!!!!!!!!!

28-06-2005, 23:53
Zittend voetbal is in!

29-06-2005, 00:07
tfoe ik kijk nog liever naar snelwandelen op eurosport dan naar hem.. mini-zairi oftewel UBER-EGOIST

29-06-2005, 00:15



Citaat door Abu_Charafedine:
Zag je hoe hij speelt, of hij valt expres op de grond, of pingelt voor niets!!
die kutt trainer moest hem al lang eruit haalen, maar tis zeker shi zoon van shi minister..
adil chihi hoort in zn plaats te spelen.

29-06-2005, 00:19

Citaat door TaNgEr_fc:
jaaa maar dit roep ik al heel t tournooi!!! die gozer bakt er echt nix van..en trouwens
ik vind die yayour ook een EGO!! maarjah voor heb ik wel kk veel respect..


want hij is onze ATLASLAMA!!!!!
Yajour vind ik zelf ook de alleraller beste marokkaanse speler (mijn favoriet )...maar hij heeft vandaag wel 2 grote fouten gemaakt!!

eigenlijk 3 (als ik zijn laatste actie erbij moet tellen )

29-06-2005, 00:24

Citaat door Abu_Charafedine:
Zag je hoe hij speelt, of hij valt expres op de grond, of pingelt voor niets!!
sommige acties van hem waren zooooooow nep!!

hij plurt zo snel op de grond......en probeert daar dan wat uit te halen bij de scheids.

1 keer kan, 2 keer kan ook, maar als je zijn acties ging optellen kwam je cker ergens op de 15 uit!!

29-06-2005, 00:25
hy liep er by als pipi HANGkous.. hij was de schlemiel van t veld bendaMOE.. verdomme zat elke 5min zn chapsel te checken.. kijke of zn pruik nog goed zat.. jeh bezem!