Bekijk volle/desktop versie : Eerlijke mening over Fouradi?



Pagina's : [1] 2

28-06-2005, 10:21
Ik had gisteren hun liedjes gehoord maar mensen....wat zijn ze toch onorigineel, nep en ze zingen niet eens op de maat.

Ik snap niet dat zoveel mensen deze liedjes mooi vinden.

28-06-2005, 10:23


Ze jatten muziek van bekende nummers dus ik vind ze slecht!

28-06-2005, 10:59
ja ik sluit me aan bij Don vito.

Ik snap echt niet waarom er zo een hype is om hem heen. op eens vinden ze hem goed en bla bla. Allemaal kontenlikkers van hem.

Maar ja volgens mij is hij ook 1 van de eerste marokkaaanse zanger die nederlands zingt en naar buiten stapt.

En daarom is het zogenaamd zo 'bijzonder' en heeft ie dus weinig concurrentie van andere marokkaanse jongens die zingen ( want die zijn er heel weinig en die hebben nog geen stap gezet in het muziekwereldje)

Maar ja hij doet maar. En hij moet ook echt zangles nemen; hij zei weleens ja ik heb nooit zangles genomen. Ik had zoiets van; niemand houdt je tegen jongen; neem zangles, ga leren ga oefenen verbeter je stem ofzoiets

28-06-2005, 11:05

Citaat door Don_VitoII:
Slecht..

Hij heeft een lelijke stem,steelt muziek..heeft totaal geen flow
En zo is het!

28-06-2005, 12:40


Foradi sucks!

Geef mij maar Raymzter!

28-06-2005, 12:46
Fouradi is echt goed.

Op een site stond deze foto van hem:


Mensen hebben totaal geen respect...

Dit doe ik met Fouradi haters...

28-06-2005, 13:42

Citaat door Warda beukwijf:
Ik had gisteren hun liedjes gehoord maar mensen....wat zijn ze toch onorigineel, nep en ze zingen niet eens op de maat.

Ik snap niet dat zoveel mensen deze liedjes mooi vinden.
ze zijn POEP

zo neppppp!!

01-07-2005, 00:05
nee trinity of hoe die gaste ook heten zijn goed.....die zijn kapot slecht...en dan praat ik nie eens over dingen die ze doen,zoals op die foto's te zien waren.......mensen praten en praten als jullie zoveel commentaar hebben over mensen en liedjes ga zelf zingen danG...zo hehe dat moest er ff uit,maar kben nog lang nie klaar...

01-07-2005, 00:07
en nog wat kvind geen van al die mensen geweldig ze doen wat ze niet laten kunnen,in ieder geval zullen ze van mij geen last krijgen... laat mensen leven,je hoeft nie naar die muziek te luisteren je bent nergens verplicht voor...

01-07-2005, 11:54

Citaat door Missrapster:
en nog wat kvind geen van al die mensen geweldig ze doen wat ze niet laten kunnen,in ieder geval zullen ze van mij geen last krijgen... laat mensen leven,je hoeft nie naar die muziek te luisteren je bent nergens verplicht voor...
dat was de vraag niet

01-07-2005, 12:47
ik hoor hier zoveel slechte comentaar over fouradi die gast is ook niet de slechtste hoor
ik heb veel slechtere gehoord, maar inderdaar hij moet nu vind in zen eigen ding beginnen te doen flow's van andere pakken en de zelfde beats erop ook is voor beginners,
zijn zang is niet slecht maar ook niet echt goed, dus blijven oefenen en volgens mij gaat die het wel halen hoor.

DANK JE

GANXTA (YOUNG G'S)

01-07-2005, 13:33
hij is best wel goed hoor hij heeft mooie liedjes

01-07-2005, 13:58


marokkaanse schoonheid vind ik wel mooi maar de rest wat minder maar is de beat van marokkaanse schoonheid van iemand anders? zodien ja wie dan?
en zn stem is wel cava maar hij moet wel nog wat oefenen maar slecht ist alsins ni

01-07-2005, 15:49
ik weet niet wat jullie mensen tegen die gast hebben zoals ganxta als zei.
die is pas begonnen hij heeft goei shit al uitgebracht wie weet wat er nog komt
onderschat hem al zeker niet

01-07-2005, 19:00

Citaat door YoungGBigE:
ik weet niet wat jullie mensen tegen die gast hebben zoals ganxta als zei.
die is pas begonnen hij heeft goei shit al uitgebracht wie weet wat er nog komt
onderschat hem al zeker niet
Ik heb persoonlijk niets tegen die gast en ik onderschat hem ook zeker niet. Maar als je iets doet doe het DAN GOED! Men moet zoiets hebben van HE IS REALLY GOOD. Maar ja naarmate hij missichien wat meer ervaring op doet in zang en ze perform dan zal het missichien wat beter gaan.

Pagina's : [1] 2