Bekijk volle/desktop versie : ik ben zo ongelooflijk verdrietig........



Pagina's : [1] 2

27-06-2005, 23:39
ik weet niet hoe ik het omschrijven moet maar ik voel me gewoon in een diepe gat en niemand die me eruit kan halen..... het zit nml.zo dat ik verloofd ben voorzover je het zo wil noemen..... alleen ik heb het gevoel dat ie niet eerlijk tegen me is hij is rifi en ik ben arabisch op zich geen probleem maar ik verst a zijn ouders niet en vica versa en ik heb het gevoel dat ze er moeite mee hebben maar niet zeggen willen,,,, en plus mijn relatie is niet meer zoals het was.... ik vind het egt erg want ik hou van hem weet gewoon niet waar ik beginnen moet .. ik heb egt het gevoel dat ijn ouders me maar een vrij meid vinden .....

27-06-2005, 23:42


lieverd, als je van hem houd, en jullie zijn toch al verloofd is er niets of niemand dat je zou moeten (kunnen) tegenhouden,

27-06-2005, 23:43
Praat er met hem over, dat is het beste..sterkte meid Inchaallah komt alles goed

27-06-2005, 23:44
maar ik ben er achter gekomen dat liefde niet genoeg kan zijn voor een goede basis...... en plus niet te vergeten hij doet zo raar de laatste tijd zo raar dat ik geoon aan mezelf begin te twijfelen ik word gek van alhet gedenk dat ik zo erg ben afgevallen....soms denk ik egt is het al die stress wel waard??????????

27-06-2005, 23:47


als je echt van hem houd, is hij alles waard,

praat met hem, dat kan echt opluchten, en dan weten jullie beiden waar jullie staan, zodat je geen onnodige stress enzo moet hebben...

28-06-2005, 07:33
Ikoen elgheer inchaALLAH

28-06-2005, 07:40
praat met hem erover dat je onzeker bent en vraag of alles wel klopt wat je denkt...
wie weet zit hij ergens mee waar hij moeilijk over kan praten, eerlijkheid duurt het langst over alles kan gepraat worden en geeft duidelijkheid veel succes meid komt goed heb vertrouwen in allah insha allah...


gair insha allah

28-06-2005, 08:19
Volg je gevoel meid...
Ik wens je veel wijsheid toe

28-06-2005, 08:30

Citaat door amiraaaatje:
ik weet niet hoe ik het omschrijven moet maar ik voel me gewoon in een diepe gat en niemand die me eruit kan halen..... het zit nml.zo dat ik verloofd ben voorzover je het zo wil noemen..... alleen ik heb het gevoel dat ie niet eerlijk tegen me is hij is rifi en ik ben arabisch op zich geen probleem maar ik verst a zijn ouders niet en vica versa en ik heb het gevoel dat ze er moeite mee hebben maar niet zeggen willen,,,, en plus mijn relatie is niet meer zoals het was.... ik vind het egt erg want ik hou van hem weet gewoon niet waar ik beginnen moet .. ik heb egt het gevoel dat ijn ouders me maar een vrij meid vinden .....
Wat denk je dan dat er aan de hand is?

Waarom doet hij de laatste tijd dan zo vreemd??

28-06-2005, 09:50
praten is de beste oplossing en waarom zouden zijn ouders je niet accepteren? Iwa als hij van je houdt dan overtuigd hij zijn ouders wel over jouw dat is zijn taak!!!! En leer BERBERS hahahahahhahaha ik wens je veel succes toe

28-06-2005, 10:16

Citaat door Trangadizirdia:
.

Doe eens even normaal wil je Zijn ouders zijn dol op je dat weet ik zeker!! Zo n iet ze kunnen dan de pleuris krijgen, want een meid zoals jij zullen ze nooit vinden voor hun zoon!!

Hij is sowieso niet een persoon die naar zijn ouders gaat luisteren. Daarnaast kan zijn moeder geen arabisch zijn vader en de rest van de familie spreken 't goed Lompe Rwaffa

Wil je je nationalistische onzin voor je houden. En heb respect voor iemands ouders; daar zeg je tegen: krijg de pleuris.

28-06-2005, 10:23

Citaat door Trangadizirdia:
Liep te hard van stapel, StagfirAllah. Moge Allah me vergeven. Die schoonouders zijn schatten van mensen en dat meen ik echt








Neemt niet weg dat rwaffa Lompe Mensen zijn
En waarom zijn we lomp dan volgens jou?

28-06-2005, 10:33



Citaat door Trangadizirdia:
Waarom we lomp zijn? Het is gewoon zo, begin eens met dat lompe taaltje van ons dat Tmazight, zeg eens eerlijk dat klinkt toch niet?
Je beheerst het niet mischien, daarom kan het voor jouw niet klinken. Ik vindt het een van de mooiste en rijke en een van de oudste talen die er is.
Dat jij een minderwaardigheiscomplex m.b.t je afkomst hebt is JOUW probleem.
Doe niet alsof alle imazighen zo zijn, dat nmaakt JOUW EEN LOMPE AMAZIGH, maar mij niet. Ik ben een amazigh ben er trots op en vindt mezelf en andere imazighen verre van lomp. Integendeel zelfs.

28-06-2005, 11:49

Citaat door Ayred:
Je beheerst het niet mischien, daarom kan het voor jouw niet klinken. Ik vindt het een van de mooiste en rijke en een van de oudste talen die er is.
Dat jij een minderwaardigheiscomplex m.b.t je afkomst hebt is JOUW probleem.
Doe niet alsof alle imazighen zo zijn, dat nmaakt JOUW EEN LOMPE AMAZIGH, maar mij niet. Ik ben een amazigh ben er trots op en vindt mezelf en andere imazighen verre van lomp. Integendeel zelfs.
gelijk heb je..ben ook een tamazight..en ben er trots op..

28-06-2005, 12:32

Citaat door Trangadizirdia:
Misschien, maar toch zijn Imagizghen lomp (in mijn ogen) Mijn mening die heb je maar te respecteren
Spreek het dan ook als een mening en niet als een feit. Plak er "ik vind" er voor.
Jouw mening verwerp ik, maar je mag vinden wat je wilt.

Pagina's : [1] 2