Bekijk volle/desktop versie : Heb jij weleens dromen over het geloof?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

27-06-2005, 23:06
Bijvoorbeeld waarin je jezelf uit de Koran ziet reciteren, of het zien van de Profeet Mohammed (vzhm), begraven worden, het zien van de zon, maan, sterren, planeten, Djennah, etc.

Deel die dromen met ons.

27-06-2005, 23:41


ik ook , een tijd geleden héél vaak, maar mijn dromen waren niet duidelijk. Ik werd steeds wakker met alleen een gevoel, maar ik weet dat die dromen er waren.. raar hoor

27-06-2005, 23:53
Ik ook..

28-06-2005, 00:35

Citaat door sssalima:
me zus heel erg veel en vaak .......... ik zelf wel de koran en sorraten ik was eens heel erg bang voor djins ik kon niet slapen van de angst omdat ik iets mee had gemaakt maar goed die nacht ging ik slapen zo bang weer he ik zei sorraten op en zo ben ik in slaap gevallen in me droom droomde ik allamaal djins om me heen ik zei een sorrat heel erg hard op en werd bezweet wakker maar zonder angst heel raar ik had het over wonnen ik heb toen tegen een geleerde gevraagt wat die droom in hield hij zei dat ik niet bang moest zijn want allah swt beschermt me van af die dag nooit meer bang alhamdoeillah ......
ps ik heb ook wel eens als ik niet op tijd bid omdat ik er even geen zin in heb droom ik heel eng of een grote slang of vuur ........
Gair InchaAllah.

28-06-2005, 00:42



Citaat door zine_du_bled:
Bijvoorbeeld waarin je jezelf uit de Koran ziet reciteren, of het zien van de Profeet Mohammed (vzhm), begraven worden, het zien van de zon, maan, sterren, planeten, Djennah, etc.

Deel die dromen met ons.
ja ik wel...maar ik durf het niet te vertellen

28-06-2005, 00:53

Citaat door sssalima:
als je het niet durf moet je het ook niet doen
weet dat er 3 dromen bestaan 1 van allah swt 2 een gewone droom over dagelijkse dingen wat je mee maakt en 3 van de syataan

thalla

ps ik heb een droome boek als je graag de betekenis er van wilt weten.....
JA dat weet ik lieverd...ik heb over de profeet mohammed (vzmh) gedroomd ...dus dat kwam zeker niet van de saytan vandaan

28-06-2005, 01:05

Citaat door sssalima:
dan moet je heel erg blij om zijn als het een goede droom was dan maar ik zou me vereert voelen .....
ben ik ook wel hoor

28-06-2005, 01:07
Nou ik heb een keer meegemaakt die bogetat? dat is die man die je komt wurgen in je slaap kreeg hem 2x binnen een maand op bezoek ik vond het verschrikkelijk

28-06-2005, 01:11

Citaat door Modesty:
Nou ik heb een keer meegemaakt die bogetat? dat is die man die je komt wurgen in je slaap kreeg hem 2x binnen een maand op bezoek ik vond het verschrikkelijk
Damn, als hij mij komt 'opzoeken' tijdens mijn slaap, dan wurgt hij me zowat dood. Wallah echt eng.

28-06-2005, 01:14

Citaat door Aljana_:
JA dat weet ik lieverd...ik heb over de profeet mohammed (vzmh) gedroomd ...dus dat kwam zeker niet van de saytan vandaan
Echt mabroek met zo'n droom waarin je de Profeet (vzmh) hebt gezien. Zo vaak smeek ik bij Allah om de Profeet in mijn droom te laten voorkomen, maar helaas nog geen suc6 geboekt.

Vraagje, je hoeft overigens niet te antwoorden als je dat niet wilt: Kon je zien hoe de Profeet (vzmh) eruit zag, of zag je zijn gezicht niet?

28-06-2005, 01:15

Citaat door zine_du_bled:
Damn, als hij mij komt 'opzoeken' tijdens mijn slaap, dan wurgt hij me zowat dood. Wallah echt eng.
whallah de 1e keer ik wist niet wat me overkwam ik had net nachtdienst gedraaid helemaal kapot ik doe me ogen dicht val in slaap maar toch het gevoel ik ben nog wakker weet je wel, en ineens werd ik gewurgd van achteren k schreeuwde maar niemand hoorde me, ik sloeg tegen het bed van me zusje aan zodat ze me zou horen of wat maar ook nixx helemaal noppesnada toen begon ik de koran op te lezen ik was zo bang en na een tijdje ging het weg ik durfde niet meeer te slapen deed het licht aan viel uiteindelijk vermoeid in slaap nog geen 2 weken later kreeg ik hem weer ik denk wat nou wil die de kunstje afmaken of zo..pfff whallah echt verschrikkkelijk weer de koran oplezen en sinsdien heb ik hem niet op bezoek gehad en laten we dat zo houden..

28-06-2005, 01:15

Citaat door sssalima:
ik heb dat nog nooit mee gemaakt me zusje wel ik wil het ook niet mee maken hoor
InchaAllah zal je nooit last krijgen van hem, dat gun ik namelijk echt niemand.

28-06-2005, 01:18



Citaat door zine_du_bled:
InchaAllah zal je nooit last krijgen van hem, dat gun ik namelijk echt niemand.
En wat ik ook erg vond qua dromen was een keer of djin..ik droomde dat ik met een djin vrouw in 1 kamer was en dat ze ineens begon te vliegen en te doen echt heel eng ik heb nachtenlang niet kunnen slapen

28-06-2005, 01:22

Citaat door Modesty:
whallah de 1e keer ik wist niet wat me overkwam ik had net nachtdienst gedraaid helemaal kapot ik doe me ogen dicht val in slaap maar toch het gevoel ik ben nog wakker weet je wel, en ineens werd ik gewurgd van achteren k schreeuwde maar niemand hoorde me, ik sloeg tegen het bed van me zusje aan zodat ze me zou horen of wat maar ook nixx helemaal noppesnada toen begon ik de koran op te lezen ik was zo bang en na een tijdje ging het weg ik durfde niet meeer te slapen deed het licht aan viel uiteindelijk vermoeid in slaap nog geen 2 weken later kreeg ik hem weer ik denk wat nou wil die de kunstje afmaken of zo..pfff whallah echt verschrikkkelijk weer de koran oplezen en sinsdien heb ik hem niet op bezoek gehad en laten we dat zo houden..
InchaAllah zal je er geen last meer van hebben.

Mijn nicht vertelde ons een keer dat ze tijdens haar slaap door iets of iemand wordt gewurgd, maar hij kwam zo vaak, dat ze er gewend aan raakte. Mijn zus en ik vonden dat raar en ik geloofde het later wel, maar mijn zus bleef zeggen: 'Ewa saffie, je kan toch wel omdraaien en hem wegjagen ofzo, het is waarschijnlijk gewoon een droom'. Die nacht nog was ie bij mijn zus gekomen en ze had echt tranen in haar ogen toen ze het navertelde. Een paar maanden later kwam hij/het ook bij mij en ik was echt bijna dood. Er komt geen geluid uit je mond als je probeert te praten/schreeuwen en bewegen gaat al helemaal niet. Ik heb al een keer of 6 bezoek gehad van deze wezen en InchaAllah zal het daarbij blijven, want wallah ik ben zo bang voor hem, maar misschien moet ik niet laten merken dat ik er bang voor ben.


Gair InchaAllah.

28-06-2005, 01:25

Citaat door Modesty:
En wat ik ook erg vond qua dromen was een keer of djin..ik droomde dat ik met een djin vrouw in 1 kamer was en dat ze ineens begon te vliegen en te doen echt heel eng ik heb nachtenlang niet kunnen slapen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8