Bekijk volle/desktop versie : hebbe mens euit amsterdam gezzien??



Pagina's : [1] 2

27-06-2005, 22:49
bij at5 bij fc godenzonen....kwam een negeriaanse speler en ze gingen vragen....zegtie ik weet 100% dat wij van amrokko gaan winnen en dat we met argentinie in de final ekomen........echte kapsones mensen...!!! damn hij maakt em boos met ze gebroeke nedelrands...!!!!

27-06-2005, 23:00



Citaat door mocro_4_life:
als wij winne gaat hij zich nooit meer vertonen
incha allah.....maar je wete die ape...ze zijn de grootste heksen die r bestaan...hun leven betsaat een en al uit s7or

27-06-2005, 23:06

Citaat door AkonMocro:
Kankerapen..........Dus morgen wel bananen en apengeluiden!!!!!!!!!

Zal ze leren om stoer te doen
iwa nee 7soemaa

wij zeggen toch ook dat wij mgarba gaan winnen enz. ( InchaÁllah winnen we ook )

maar dan moet je niet zulke geluiden maken, hun zijn ook mensen

27-06-2005, 23:07

Citaat door AkonMocro:
Kankerapen..........Dus morgen wel bananen en apengeluiden!!!!!!!!!

Zal ze leren om stoer te doen
nee niet doen ...laat ze allah i gales houm....trouwens wij hebben ook een donkere speler....Iajour anders is het faja voor hem....

28-06-2005, 00:29



Citaat door AkonMocro:
Kankerapen..........Dus morgen wel bananen en apengeluiden!!!!!!!!!

Zal ze leren om stoer te doen
nazi!

28-06-2005, 00:51
Soufiane,

Je moeder bedoel je

28-06-2005, 09:11
nurdjes dat is tijani babangida oud speler van ajax en nigeria, een supper snelle speler die mooie acties had en ook nog scoorde.
en tuurlijk hoort dat erbij wij zeggen toch ook nie marokko gaat verliezen iedereen komt gewoon op voor z'n eigen land.

wa salaam

p.s: please geen apen geluiden we hebben al7amdoeilah positief gedrag van ons laten horen en we komen nu goed over in de media deze laatste weken, en laten we dat zo houden insa alah WA SHOKRAN.

28-06-2005, 12:12

Citaat door man 28:
Soufiane,

Je moeder bedoel je
hou mijn moeder erbuiten wil je...

en wat loop jij zijn kont te likken, ik had het toch niet tegen jou?

28-06-2005, 12:21
hey hey,je hebt verschillende nigerianen hoor...de 1 is christen,de ander is moslim en de ander is 1 of andere voodoo-mannetje...doe niet van die apengeluiden of wat dan ook,want het is ten eerste harram (alsjeblieft denk aan onze grote held bilal) en ten tweede is gewoon niet leuk,kom op

28-06-2005, 12:22
en euh,ke is normaal dat die nigeriaan zegt 'wij gaan winnen' dat zeggen wij ook....makain moeshkil,laat ze gewoon...

28-06-2005, 12:23
als jullie gaan lopen schelden staakt de schrijdsrechter het wedstrijd en dan wint nigeria de wedstrijd en het zijn afrikanen net als ons

28-06-2005, 12:24
communist jij begrijpt het... apengeluiden maken doen nazi's en niet moslims...

28-06-2005, 12:28



Citaat door soufiane37:
communist jij begrijpt het... apengeluiden maken doen nazi's en niet moslims...
ja toch...apengeluiden doen van die shaab italianen,spanjaarden (denk aan spanje-engeland,toen werd elke zwarte speler van engeland beledigd met apengeluiden enz.)....heb je het nooit gemerkt,dat bij die italiaanse en spaanse elftallen nooit gekleurde spelers rondlopen?dat komt omdat ze nog die facistische trekjes hebben...

28-06-2005, 12:30
WE GAAN DE WEDSTRIJD WINNEN MET HULP VAN ALLAH INSHA'ALLAH!!
Die negerianen zijn geflipte mensen !

28-06-2005, 12:32

Citaat door Fouadman:
WE GAAN DE WEDSTRIJD WINNEN MET HULP VAN ALLAH INSHA'ALLAH!!
Die negerianen zijn geflipte mensen !
wij gaan insha'allah winnen...die nigerianen gaan er voor,dat weten we,maar wij gaan er ook 101% voor!hoe dan ook,ik ben erg trots op dit marokkaanse elftal en ik hoop het van harte dat ze de finale behalen en de beker naar marokko meenemen!!!

Pagina's : [1] 2