Bekijk volle/desktop versie : help!!!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2

27-06-2005, 18:38
mensen help me aub heb het snel nodig je zouden me echt een plezier des noods krijgen jullie een rep puntje

mohim me vraag is of jullie een bruiloft liedje hebben ik weet niet precies hoe die heet maar het gaat iets met insha allah insha allah hedek le3rosa kelbeh3alik ofso



ik heb binnekort een bruiloft en deze liedje moet er gewooon bijjjjjj!!!!!!!!!!!!!

of deze het gaat zo 3lesh 3edebdeni alela aya lela maar deze is niet voor die bruiloft

dus mensen hebben jullie deze liedjes


alvast bedanktt

27-06-2005, 19:17


helemaal

27-06-2005, 19:36
Momentje hoor ik hoop dat dit m is... Zal m ff voor je uploaden...

27-06-2005, 19:49

Citaat door Rustig:
Momentje hoor ik hoop dat dit m is... Zal m ff voor je uploaden...
neeeeeeeejjjj effe serieus je bent een sgat van een kind hoop dat het is wat ik bedoel

27-06-2005, 19:49


Ik hoop dat dit is wat je zoekt...


Insha 'Allah

27-06-2005, 19:55

Citaat door Rustig:
Ik hoop dat dit is wat je zoekt...


Insha 'Allah
oohh ik wil je nu echt omhelzen ik zocht dit al shi jaartje maar had het nu echt hard nodig dank je wel meid


en als ij een liedje wilt/zoekt ofzo dan zeg je het maar misschien heb ik het wel

27-06-2005, 19:58
maar heb je misschien ook deze liedje het gaat zo 3lesh 3adbdeni a lela ayaa lela

27-06-2005, 20:01
Graag gedaan hoor mop... En shokran...

Maar heb je geen naam van dat andere liedje dat je zoekt?? Want misschien kan ik daarop voor je zoeken...


Ik weet dat het me niets aan gaat, maar ga jij trouwen of heb je m nodig voor iemand anders??

27-06-2005, 20:06

Citaat door Rustig:
Graag gedaan hoor mop... En shokran...

Maar heb je geen naam van dat andere liedje dat je zoekt?? Want misschien kan ik daarop voor je zoeken...


Ik weet dat het me niets aan gaat, maar ga jij trouwen of heb je m nodig voor iemand anders??
uuhh ik zal effe gaan zoeken

maar ik weet niet zeker of ik die naam ga vinden


en neej ik ben der nog niet aan toe om te trouwen al heb ik wel de ware gevonden


maar neej ik heb hem voor me nicht nodig ik wil gewoon dat ze deze nummer draait bij haar bruiloft insha allah maar ga nu effe kijken of ik die naam kan vinden

27-06-2005, 20:10

Citaat door mallikaatje:
uuhh ik zal effe gaan zoeken

maar ik weet niet zeker of ik die naam ga vinden


en neej ik ben der nog niet aan toe om te trouwen al heb ik wel de ware gevonden


maar neej ik heb hem voor me nicht nodig ik wil gewoon dat ze deze nummer draait bij haar bruiloft insha allah maar ga nu effe kijken of ik die naam kan vinden
Vroeg het gewoon, want als jij zou gaan trouwen zou ik feliciteren... Maar dat komt nog wel... Ie koen El Gair... Inshallah

Maar is goed als je de naam hebt gevonden laat me het ff weten...

En mabrouk met de bruidloft van je nicht...

Kus, Nadia

27-06-2005, 20:33

Citaat door Rustig:
Vroeg het gewoon, want als jij zou gaan trouwen zou ik feliciteren... Maar dat komt nog wel... Ie koen El Gair... Inshallah

Maar is goed als je de naam hebt gevonden laat me het ff weten...

En mabrouk met de bruidloft van je nicht...

Kus, Nadia

dank je wel meid

uuhh ik heb een video met de liedje die ze na doen dus die bedoel ik maar wil graag de echte liedje dus heb je die voor me


luister hier maar zo gaat die liedje

http://s13.yousendit.com/d.aspx?id=15C1IKFWD8FOR19F4GQFAB0I7Z

27-06-2005, 20:52
wesh leef je nog

27-06-2005, 21:11


Ik leef nog mop sorry...

Was bezig met andere muziek aan het uploaden... Smehlia

27-06-2005, 21:48
Hey mop... Heb veel gevonden van Hamid Bouchnak, maar deze zit er niet tussen... Hij is nog aan het zoeken, dus er is nog hoop...

27-06-2005, 21:54

Citaat door Rustig:
Ik leef nog mop sorry...

Was bezig met andere muziek aan het uploaden... Smehlia
vergeven

Pagina's : [1] 2