Bekijk volle/desktop versie : 'Mijn man heeft me achtergelaten in Marokko!!'



Pagina's : [1] 2 3

27-06-2005, 17:34

Citaat door Trangadizirdia:
Stel je voor:


Je gaat met je man naar Marokko. Al een paar maanden voel je dat er iets gaat komen. Je brengt de zomer gezamenlijk door maar toch vreet er iets in je binnenste. Een dag voor vertrek, he bje de spullen al ingepakt alles. Je man laadt de auto in en jullie gaan naar bed. 's Ochtends vertelt hij je dat hij nog voor vertrek even ergens heen moet en dat hij binnen een kwartier terug is. Hij heeft de papieren/paspoorten al meegenomen. Jij maakt je alvast klaar en wacht...




en wacht......



kwartier voorbij, uur voorbij, de uren verstrijken en je begint je zorgen te maken. Is er iets gebeurd? Ongeluk ofzo? Het akelige gevoel beklimt je weer. Je wist dat er iets niet pluis zat, maar je kon je vinger er niet opleggen. Je word gek van paniek. En je krijgt opeens een telefoontje.


Alló?

Het is je man, hij verteld je dat je 't land niet meer uit mag. En dat hij onderweg is naar Nederland. Hij belt vanuit Spanje. Hij lacht er achterna, word maar gek 't is het land van de wetten van de man.




Stel bovenstaande zou je overkomen. Misschien een iets wat ander scenario maar oke. Wat zou jij doen? We (familie) hadden 't hier laatst over. En ik persoonlijk zou me geen raad weten. Zijn wil is wet als jullie nog getrouwd zijn. Plus hij heeft je paspoort en alles meegenomen. Wat rest je te doen?
.

27-06-2005, 17:42


Daarom dat k niet naar marokko zou willen..
Als ik ga dan zie ik het alleen als iets dat moet
Alleen familie-bezoeken, maar een echte vakantie daar bestaat niet..

Ik zou er alles aan doen om terug te gaan..mijn wraakgevoelens houden mij wel sterk.
Hij zal het wel voelen!

27-06-2005, 17:49
Als je een goede vrouw bent voor je man en een goede moslima zal je niet achter gelaten worden

en als die man ziek is in zijn hoofd en je toch achter laat dan moet je blij zijn want je bent van hem af. Via het consulaat enz... zullen ze dat wel in orde brengen ook al neemt dat wat tijd in beslag.

27-06-2005, 17:53
Dat gebeurt meestal alleen bij vrouwen uit Marokko die zijn getrouwd met een man uit Europa, de man krijgt dan spijt en dumpt haar in Marokko.

27-06-2005, 18:02



Citaat door Trangadizirdia:
Hoe weet jij dat nou weer, het gebeurd ook vrouwen die hem hebben gehaald uit Marokko. Of die elkaar hier hebben leren kennen. Slaat nergens op wat jij nu zegt. Echt zo een zeeparel reactie
Ik heb toch ook gezegd meestal, tuurlijk kan het ook gebeuren bij vrouwen van hier.

27-06-2005, 18:02
Ten 1ste ga ik diegene zyn die de papieren by houd

& desnoods ga ik illegaal de grens over !


27-06-2005, 18:12
Haha ja ma ik ben nie FLF ik ben Femme_Dior


Citaat door Trangadizirdia:
Echt een FLF reactie

27-06-2005, 18:53
Maar Dat kan toch niet? Een Vrouw van "Europa" Kan niet in Marokko zijn en dan dat haar Man haar Papieren afpakt. Dat kan echt alleen van een Vrouw die zeg maar Van Marokko is en en naar Nederland is getrouwd. Een Vrouw uit Nederland daarbij kan hij het niet flikken. Maar Bij Marokkanen en Geld weet je het nooit.

27-06-2005, 18:57
Maar ik neem aan dat ze nu wel terug is? Is gewoon Schandalig. Nee.. Ik zou gewoon echt terug moeten gaan. Als schrijf ik een brief van Marokko naar de Koningin In Nederland. Ik zal en ga terug en Ik zal hem Persoonlijk een Nachtmerrie bezorgen om wat hij mij zou hebben geflikt.

27-06-2005, 19:00
ga gewoon naar rabat ofzo (de overheid of wat dan ook) geef ze een paar dirhams en tis zo weer opgelost!!!
Up naar Belgie of Nederland: poepje laten ruiken aan die sluwerd en tis ook opgelost :

27-06-2005, 19:02

Citaat door Trangadizirdia:
Uiteindelijk wel na een paar maande, hij had haar kinderen ook afgepakt enzovoort. Ze had geluk dat haar vriendin een kopie van haar paspoort had en na heel moeite te hebben gedaan is ze terug gekomen. Heeft 't koophuis gekregen hij's er uitgeschopt. Ontslagen hij was een ambtenaar en werkte bij de gemeente. En de kids ziet hij ook niet meer
Dat is zijn verdiende Loon

Ben blij dat het goed afgelopen is met haar. Ik Vind dat je moeite moet doen om terug te komen. Hoeveel het ook moeite het ook kost. Ik zou en zal hem het nog harder laten voelen. Soms heb je van die vrouwen die gedumpt worden en dan het maar gewoon laten gaan. Dat vind ik echt dom. Je moet alles op alles zetten om terug te gaan.

27-06-2005, 19:06
Daarom snap ik niet dat mensen gelijk zomaar trouwen.. vooral die mannen.. je kent elkaar net en gaat trouwen.. en ja dan word je je vrouwtje mischien zat en dan dumpen ze haar in de bergen van Maroc...

Ik vind het heel erg voor die vrouwen..
en ik persoonlijk zal mijn toekomstige ex-man het laten voelen hoor.. mijn wraak zal zoet zijn.. pff.. denken dat hij zo van me af is..dacht het niet.

Ik kom terug.. sterker.. zelfverzekerder en vol met haat..

27-06-2005, 20:07



Citaat door noranoor:
Daarom snap ik niet dat mensen gelijk zomaar trouwen.. vooral die mannen.. je kent elkaar net en gaat trouwen.. en ja dan word je je vrouwtje mischien zat en dan dumpen ze haar in de bergen van Maroc...

Ik vind het heel erg voor die vrouwen..
en ik persoonlijk zal mijn toekomstige ex-man het laten voelen hoor.. mijn wraak zal zoet zijn.. pff.. denken dat hij zo van me af is..dacht het niet.

Ik kom terug.. sterker.. zelfverzekerder en vol met haat..
BESTAAT OOK EEN ZOETE WRAAK?.. IK DACHT ALLEEN ZURE WRAAK...

27-06-2005, 20:16

Citaat door Trangadizirdia:
Stel je voor:


Je gaat met je man naar Marokko. Al een paar maanden voel je dat er iets gaat komen. Je brengt de zomer gezamenlijk door maar toch vreet er iets in je binnenste. Een dag voor vertrek, he bje de spullen al ingepakt alles. Je man laadt de auto in en jullie gaan naar bed. 's Ochtends vertelt hij je dat hij nog voor vertrek even ergens heen moet en dat hij binnen een kwartier terug is. Hij heeft de papieren/paspoorten al meegenomen. Jij maakt je alvast klaar en wacht...




en wacht......



kwartier voorbij, uur voorbij, de uren verstrijken en je begint je zorgen te maken. Is er iets gebeurd? Ongeluk ofzo? Het akelige gevoel beklimt je weer. Je wist dat er iets niet pluis zat, maar je kon je vinger er niet opleggen. Je word gek van paniek. En je krijgt opeens een telefoontje.


Alló?

Het is je man, hij verteld je dat je 't land niet meer uit mag. En dat hij onderweg is naar Nederland. Hij belt vanuit Spanje. Hij lacht er achterna, word maar gek 't is het land van de wetten van de man.




Stel bovenstaande zou je overkomen. Misschien een iets wat ander scenario maar oke. Wat zou jij doen? We (familie) hadden 't hier laatst over. En ik persoonlijk zou me geen raad weten. Zijn wil is wet als jullie nog getrouwd zijn. Plus hij heeft je paspoort en alles meegenomen. Wat rest je te doen?
belgisch (nederlands) consulaat gaan
dat hij met je papieren weg is, wil echt niet zeggen dat je het
land niet meer uitgeraakt hoor ; is gewoon een dom idee

27-06-2005, 21:48

Citaat door chaouki:
BESTAAT OOK EEN ZOETE WRAAK?.. IK DACHT ALLEEN ZURE WRAAK...

Pagina's : [1] 2 3