Bekijk volle/desktop versie : hoe moet je trouwen???????



27-06-2005, 15:21
salaam broeders en zusters,

ik wil trouwen maar hoe gaat dat in zijn werk.
zonder mijn ouders ?
de kosten en hoe moet ik dat doen.
kunnen jullie mij hiermee helpen???????

27-06-2005, 15:58



Citaat door casablanca:
salaam broeders en zusters,

ik wil trouwen maar hoe gaat dat in zijn werk.
zonder mijn ouders ?
de kosten en hoe moet ik dat doen.
kunnen jullie mij hiermee helpen???????
Salaam...

Stel je vragen maar...

Ik help je graag daarbij...

Ik heb ervaringen met mijn broer...

wasalama...xxx

27-06-2005, 16:17

Citaat door Maroc_roosje2:
Salaam...

Stel je vragen maar...

Ik help je graag daarbij...

Ik heb ervaringen met mijn broer...

wasalama...xxx
dank je wel zoals je mijn verhaaltje hebt gelezen zijn dat mijn vragen hoe moet ik het doen en hoe heeft je broer het gedaan is hij ook getrouwd zonder zijn ouders of wat moet ik me daarbji voorstellen.
graag hoor ik reactie vanuit jou kant.
alvast bedankt

27-06-2005, 16:53

Citaat door casablanca:
dank je wel zoals je mijn verhaaltje hebt gelezen zijn dat mijn vragen hoe moet ik het doen en hoe heeft je broer het gedaan is hij ook getrouwd zonder zijn ouders of wat moet ik me daarbji voorstellen.
graag hoor ik reactie vanuit jou kant.
alvast bedankt
Salaam...

nee el hamdouilah waren mijn ouders accoord gegaan...

Hij zou afgelopen weekend trouwen maar der is een familieprobleem ontstaan vandaar dat het uitgesteld is tot na de vakantie...

En mag ik vragen waarom jou ouders er niet mee accoord gaan of is er iets ergers..?

wasalama...xxx

28-06-2005, 12:47



Citaat door Maroc_roosje2:
Salaam...

nee el hamdouilah waren mijn ouders accoord gegaan...

Hij zou afgelopen weekend trouwen maar der is een familieprobleem ontstaan vandaar dat het uitgesteld is tot na de vakantie...

En mag ik vragen waarom jou ouders er niet mee accoord gaan of is er iets ergers..?

wasalama...xxx
ik weet het echt niet
ik denk dat ze mij willen uithuwelijken en omdat zij geen marokkaanse is vandaar maar zij is alhamdoelilah moslim moet ik dan naar mijn ouders luisteren?????????

28-06-2005, 12:55
Ik zou als ik jou was je ouders overhalen, vertel ze dat je van haar houd en dat ze moslima is en dat je met haar wil trouwen. Ik zou niet trouwen zonder je ouders als ik jou was.

28-06-2005, 14:45

Citaat door casablanca:
ik weet het echt niet
ik denk dat ze mij willen uithuwelijken en omdat zij geen marokkaanse is vandaar maar zij is alhamdoelilah moslim moet ik dan naar mijn ouders luisteren?????????
vooral wat oudere mensen hebben problemen met een niet marokkaans meisje, al is deze een moslima...laat ze de koraan lezen en geef ze of lees ze de versen voor die daar over gaan.....als moslimman heb je het recht om met een moslimvrouw te trouwen....ongeacht de indentiteit. Het is een kwestie van geduld en overhalen....je moet vooral niet zonder hun instemming trouwen...want dat zal het alleen maar erger maken...gaan ze nog het meisje de schuld geven dat ze jou van je ouders heeft afgepakt en dat soort dingen hsenlik probeer je alles op alles te zetten en ze vooral harde feiten te laten zien (de koraan en hadieths)

Allah jkemmel belgir...oe inchalah komt het goed

28-06-2005, 15:26

Citaat door casablanca:
ik weet het echt niet
ik denk dat ze mij willen uithuwelijken en omdat zij geen marokkaanse is vandaar maar zij is alhamdoelilah moslim moet ik dan naar mijn ouders luisteren?????????
Net als de anderen zeg ik hier, probeer je ouders te overhalen! Uiteindelijk gaan zij zich moeten neerleggen bij jouw keuze en zeker als het gaat om een moslima!!
Als je wilt dat je toekomstige vrouw ooit wordt aanvaard door je familie dan is de beste keuze wachten op de zege van je ouders!

Mijn ouders, en dan vooral mijn vader was niet akkoord met mijn keuze. maar na 2 jaar heeft hij zijn zege gegeven!
dus geduld zou ik zo zeggen

28-06-2005, 18:35

Citaat door casablanca:
ik weet het echt niet
ik denk dat ze mij willen uithuwelijken en omdat zij geen marokkaanse is vandaar maar zij is alhamdoelilah moslim moet ik dan naar mijn ouders luisteren?????????
Salaam...

Het eerste wat ik zou doen is met me ouders erover praten...

Haal ze inderdaad gewoon over..!

Eens zullen ze zich erbij neer moeten leggen...

wasalama...xxx