Bekijk volle/desktop versie : Wat is een slechte eigenschap van je man? waar irriteer je je aan?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

27-06-2005, 09:46
Ik irriteer me aan het feit dat hij altijd zegt als ik hem iets vraag te doen:


Ewa, oussa etteke3..

In nl: Ewa, komt nog wel, ik doe het morgen wel...


die morgen moet nog steeds komen.


27-06-2005, 09:51




Even denken, als hij afwast dan legt hij altijd alles door elkaar op het droogrekje. Dus ik sorteer de borden en glazen in het rekje en maak hem duidelijk dat er zo meer ruimte is voor de rest van de afwas. Nu gaat het Alhamdoelilah een stuk beter dus heb eigenlijk niet veel te klagen.


.:UcA:.

27-06-2005, 09:51
hahah ja de bekende tot morgen syndroom die van mij kan er ook wat van.

iwa zometeen, of iwa morgen

maar topergenis is dat hij af en toe net een kleuter is als er eenmaal kinderen bij ons thuis zijn om op te passen dan is hij ook net een kind, i.p.v. mij te helpen, gaat hij zich net als hun gedragen, de kinderen vinden dat natuurlijk geweldig, maar ik wordt er echt gek van

27-06-2005, 09:57
zeker de tot morgen syndroom.
je zou afwassen? ja zo direct.

oke het gaat wel beter hij doet het nu gewoon, maar hij vergeet vaak dingen, dat is wel een nadeel.

27-06-2005, 09:59


hij : schat zal ik afwassen
ik: oke graag

halfuurlater niks gedaan
half uurlater voetbal op tv

ik: ben je niet wat vergeten
hij: nee jij mag het doen er is nu voetbal

27-06-2005, 10:02
Afwassen? Hmmm ik wist niet dat mannen afwas deden?

27-06-2005, 10:02
Mijn man belt me om de haverklap als ik alleen ergens heen ga. Hee schat alles goed met je? Waar ben je nu ? Waar denk je, waar ik een kwartier geleden ook was. Ik ben er al bijna aan gewend en mijn omgeving ook. Voor de rest, een wereldman

27-06-2005, 10:05
Uit de pan eten terwijl ik bezig ben met koken!!! en dan steeds terugkomen...ik vind dat zo irritant....

27-06-2005, 10:08

Citaat door Ayred:
Afwassen? Hmmm ik wist niet dat mannen afwas deden?
Doet hij ook niet!!! hij heeft het paar keer gedaaan toen ik zwanger wss van Faizza
en anders pakt hij altijd de dagen dat voetbal savonds op tv komt en dan heef thij smoesje

27-06-2005, 10:10



dan ben ike r achter gekomen dat mijn man omgebouwd is

27-06-2005, 10:10

Citaat door nassiba:



Doet hij ook niet!!! hij heeft het paar keer gedaaan toen ik zwanger wss van Faizza
en anders pakt hij altijd de dagen dat voetbal savonds op tv komt en dan heef thij smoesje
Lang leve de afwasmachine

27-06-2005, 10:11
zal er eens eentje aan schaffen want nu ben ik de afwasmachine

27-06-2005, 10:11



Citaat door Miss_Magrebia:
Ben er achter gekomen dat alleen echte mannen dat doen
hihi dan is mijn man een ECHTE man hoef het hem geeneens te vragen tsja hij moet zijn irritante trekjes toch kunnen compenseren

27-06-2005, 10:12

Citaat door Miss_Magrebia:
Ben er achter gekomen dat alleen echte mannen dat doen
Ik help thuis ook mee, maar afwassen: dat weiger ik absoluut! Nooit!

27-06-2005, 10:14

Citaat door Miss_Magrebia:
precies.... alles op z't tijd...... - nog tijd genoeg om hem om te toveren naar een keukenprins..... -
hij is ook nog eens een keuken prins


hij kan bastilla maken briwats couscous etc, hij heeft namelijk 4 jaar in een marokaanse keuken gewerkt, hij heeft mij zelfs geleerd om harira te maken

COMPENSATIE

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6