Bekijk volle/desktop versie : Twee Lichtblauwe Ogen Veranderden Mijn Leven



Pagina's : [1] 2

17-03-2003, 19:58
Nou ik weet niet of jullie deze al kennen maar voor het geval,hier is nog een keer!




Twee Lichtblauwe Ogen Veranderden Mijn Leven

Nawal (21 jaar) : 2de jaars Hbo studente
Nordin (22 jaar) : Klasgenoot van Nawal
Fouad (24 jaar) : Broer van Nawal
Imane (20 jaar) : Beste vriendin van Nawal
Moncif ( 22 jaar) : Vriendje van Imane zowel goede vriend van Fouad.

Trrrrrrrrrrring Trrrrrrrrrrring
Dat was mijn wekker die mij uit mijn dromen ontwaakte.
Het leek alsof ik net in slaap was gevallen en weer moest opstaan.
Versuft en slaapdronken probeerde ik de weg te vinden naar de badkamer.
A hamara, hoorde ik mijn moeder vanaf de woonkamer schreeuwen, je ontbijt staat al klaar en je broertjes moeten ook nog douchen, schiet op!!!
Waga a mama, schreeuwde ik er snel achteraan.
Met me handdoek in me haar en me badjas om keek in verschrikt naar de klok die me verteld dat ik moet opschieten!! Met me broodje in me hand kus ik moeder gedag en haastte ik me de deur uit, op weg naar me eerste dag van school na de zomer vakantie.
Half uitgedroogd van het hijgen stormde ik de klas binnen.
"Goedemorgen Nawal, neem snel plaats, zei de leraar.
Ik heb nog niet eens opgekeken naar de klas door de haast. Mijn ogen keken recht in een paar onbekende lichtblauwe ogen, wat is hij mooi voor een Nederlander dacht ik bij mezelf. "Nou Nawal, het liefst nog vandaag hoorde ik de leraar zeggen. Ik voelde mijn wangen heet worden en nam snel plaats schuin tegen over hem. De leraar was net aan het vertellen dat we er een nieuwe klasgenoot bij hebben. Dat is vast hem dacht ik bij mezelf.
"Nou Nordin, bij deze hartelijk welkom op deze school hoorde ik de leraar zeggen.
NORDIN????? Is hij dan Marokkaans???? Ik schrok er wel een beetje van maar was stiekem ook wel blij.........

Terwijl de leraar zat te vertellen wat we het komende jaar kunnen verwachten van school, betrapte ik mezelf steeds dat ik naar Nordin aan het staren was. Shit Nawal, dacht ik bij mezelf, wat is er mis met jou!
De school was uit en ieder ging zijn eigen kant op. Ik merkte dat Nordin achter mij liep.
Zou hij bij mij in de buurt wonen?? Waarom heb ik hem dan nog nooit gezien??
Misschien is ie pas net nieuw in de straat?? Tzzzzzzz, me trilfuctie haalde me uit me gepieker.
Heeey Nawal, hoorde in aan de andere kant van de lijn. Het was Imane, mijn beste vriendin.
" Waar blijf je nou, ik zit al bij jou thuis te wachten, en je broer maakt me gek hiero, schiet op! "ja ja, ik kom eraan Imane, en hing op.
Terwijl ik mezelf aan het haasten was naar huis, liep Nordin nog steeds achter me aan.
Zou hij dan echt bij mij in de buurt wonen......

De hele weg naar huis liep hij nog steeds achter me aan. Ik was nu echt benieuwd geworden waar hij woont.
"Heeeeey Mi Mattie" hoorde ik me broer schreeuwen bij de deuropening, gaat alles goed jongen!!! Jongen?? ik draaide me om en keek weer recht in die prachtige lichtblauwe ogen van Nordin. In 1 seconde voelde ik het bloed naar me hoofd stijgen van de zenuwen.
Mijn broer groette mij en liep door naar Nordin, die elkaar vervolgens de hand gaven.
Kent Fouad Nordin dan???Van waar??? Waarom heb ik hem nog nooit gezien???
Hey Zussie, kom er eens effe gezellig bij staan, zei Fouad. Ik heb Nordin nog niet aan je voorgesteld, wij waren vroeger goede vrienden van elkaar maar sinds hij toen was verhuisd zagen we elkaar niet meer, en sinds kort is ie weer terug komen wonen in de straat.
"Oh, en trouwens, hij zit ook bij jou op school, niet waar", zei Fouad. "Ja dat klopt, en toevallig ook bij elkaar in de klas zei ik erachteraan. Nordin keek me aan en gaf me een hand als groet.
Damn, nog nooit heb ik zulke zachte stevige handen mogen aanraken.
"He vuile trut", je staat zeker een uur buiten en je laat mij hier binnen wachten, hoorde ik Imane zeggen. Sorry schat maar ik werd voorgesteld aan deze jongen zei ik. Imane keek naar hem met een blik die ik al veel eerder bij haar had gezien. Ik kon het in haar ogen aflezen dat ze zich meteen voelde aangetrokken tot hem. Ik liep naar haar toe en groette haar met de gebruikelijke vier zoenen, en fluisterde zachtjes in haar oren dat ze niet moest vergeten dat ze al een vriendje heeft.....Gelukkig kon ik nog net een glimlachje van haar gezicht aflezen.
"Ja ja zegt ze, ik weet het ik weet het, maar ik mag toch wel kijken??
"Kom binnen Nordin, dan zal ik je voorstellen aan mijn ouders, ik hoop dat ze nog wel weten wie jij bent", zegt Fouad. Met een big smile op me gezicht volg ik samen met Imane, Nordin en Fouad de woonkamer in waar mijn ouders t.v. zitten te kijken. "Salaam alikoum", zegt Nordin. Mijn ouders keken hem scheef aan. O jee dacht ik , nu gaat het komen, mijn vader trekt dadelijk zijn grote mond nog open. Aaah Salaam Nordin, labbas ahliek? Ik was verbaasd naar de reactie van mijn vader. Hij herkent Nordin nog. Maar waarom ben ik de enige die hem niet herkent? "Marhbabikom", zei mijn vader, ga zitten, wil je wat thee??
NAWAL!! schreeuwde mijn vader, GA WAT THEE ZETTEN VOOR NORDIN.
"Ja a ba, schreeuw niet zo, ik sta achter je hoor. Mijn vader draaide om en zei, JA JE WEET MAAR NOOIT MET JOU. Lachend loop ik de keuken in en ging wat thee zitten.
Imane kwam binnen lopen. "Damn, wat een kanjer van een Marokkaan zeg!! Heb je die ogen gezien Nawal?"Ja zeker, dat was het eerste wat me opviel, zei ik, die lichtblauwe ogen zijn net zo helder als de zee van die Bounty reclame. Imane begon te lachen, en deed me dromerig na...."Heb je het te pakken Nawal", zegt Imane.
"Te pakken??? wat te pakken?? zei ik.
"Ja DAT, zegt Imane geheimzinnig.
"Ja ik weet niet wat je bedoeld hoor imane??
"Doe niet dom Nawal, je bent VERLIEFD................

17-03-2003, 20:01


he deze ken ik al

17-03-2003, 20:03
YeeeeaaaaY.. iK BeNn De eeRSTe Die ReaGeeRT.. Nou MeiD.. Ga VooRaL DooR.. BeNn BeNieuWD Hoe HeT VeRDeR GaaT.. VeeL SuCCeSs.. LieFS ZeRRiNn..

17-03-2003, 20:04
wejooooow leuk verhaal sgat,...egt leuk!!!..ga zo door sgat!!!

17-03-2003, 20:04


oePS.. FouTJe.. SLaNKieBaBY WaSs ToCH eeRDeR..

17-03-2003, 20:06

Citaat:
Origineel gepost door ZeRRiN
oePS.. FouTJe.. SLaNKieBaBY WaSs ToCH eeRDeR..
yep!!!!!

17-03-2003, 20:27
Dank je wel Berberlady,maar lees snel verder

17-03-2003, 20:29
nou hier is het vervolg:
Ik??? Verliefd?? Kom zeg, je weet dat ik niet snel verliefd wordt en al helemaal niet na 1 dag!!"ja ja, zegt Imane, luister Nawal, ik ken je langer dan vandaag en ik weet wanneer jij iemand LEUK vindt of niet. Doe effe normaal ontkende ik zwaar, hij is een leuke mooie jongen, meer niet. Imane keek me scheef aan, ik probeerde zo neutraal mogelijk te kijken, maar schoot in de lach. Shit, dacht ik. Nu gaat imane echt denken dat ik hem leuk vindt. Misschien is het ook zo. Ik schrok van mijn gedachten....
NAWAL, JEK LABBAS WAAR BLIJFT DIE THEE NOU, schreeuwde mijn vader vanaf de woonkamer. Van de schrik liet ik een kopje vallen en sneed me aan de afgebroken stukjes.
AAAAAAAUWWWWWW, gilde ik het uit, Nordin kwam de keuken binnen rennen samen met Fouad. Verschrikt keek hij naar mijn vinger waar het bloed als een kraan naar buiten stroomde. O mijn god hoorde ik Nordin, ZID ZID, stap in mijn auto, ik breng je naar de EHBO. "Nee nee, het gaat wel hoor. Ik hoef alleen een pleister, het gaat wel. Inmiddels was mijn vader ook al komen kijken. Wielieeee Wielieeee , schreeuwde mijn vader, Wat is er hier aan de hand!!"Nawal heeft zich aan een stuk glas gesneden, zegt Imane.
"Kom kom Nawal, ik breng je naar EHBO, zei Nordin, dit ziet er niet normaal uit, volgends mij moet het worden gehecht. Laat me eens kijken. Hij pakte mijn hand vast, ik voelde de pijn al gauw verminderen. Damn, dacht ik bij mezelf, ik wist niet dat hij zoveel effect op me had. Niet verliefd worden nu Nawal, schold ik mezelf uit! Inmiddels waren we al aangekomen bij de EHBO, na vijf minuten te hebben gewacht werd mijn vinger zorgvuldig behandeld. Het moest inderdaad gehecht worden zoals Nordin voorspelde.
"Hey Nordin, riep ik terwijl ik de kamer uit liep waar ik werd behandeld, ik wou je nog even bedanken voor je bezorgdheid. "Graag gedaan schoonheid", zei die.
Het moest nog effe doordringen in me hoofd van wat ie zei. Schoonheid, Schoonheid, hij zei schoonheid tegen me.

"Yallah ik breng je weer terug naar je ouders voordat ze bezorgd worden", zei Nordin. "Laat me nog eens kijken en greep me hand weer vast.
Weer voelde ik opslag mijn pijn verminderen, en de zenuwen gierde door mijn lijf heen, het was een heerlijk gevoel droomde ik van binnen. Thuis aangekomen zag ik dat mijn moeder ook al inmiddels weer terug was. Bezorgt keek ze naar me vinger en vroeg of het wel ging.
"ja mamma, maak je geen zorgen". "wielie, hoe ga je nu naar school met die vinger, kan je nog wel schrijven Nawal", zei mijn moeder.Normaal gesproken zou ik zowat janken van de pijn zodat ik een paar dagen lekker kon thuis blijven, maar mijn gevoel vertelde me dat niet te doen. Zou het aan Nordin liggen dacht ik.......Ik schudde mijn hoofd effe om van de gedachten af te komen. Het was inmiddels weer 11 uur geworden en Nordin en Imane gingen naar huis.
"Zal ik je brengen Imane", zei Nordin. Imane keek me vlug effe aan en zei IS GOED.
Ik voelde even een steek van Jaloezie, maar ik dacht bij mezelf doe niet zo gek Nawal, hij brengt haar alleen maar effe naar huis.
Ik groette Nordin met de hand en Imane weer met de gebruikelijke 4 zoenen.
Mijn vader bedankte hem nog effe voor zijn hulp en ze gingen weg.
Na snel wat gegeten te hebben ging ik richting mijn bed. Ik was kapot moe al hoewel ik niet veel gedaan had.Met Nordin in mijn gedachten viel ik in slaap.....
Tik Tik Tik Tik Tik Tik Tik, hoorde ik tegen mijn ruit.Half slaperig deed ik mijn gordijnen open.Wat!! zie ik het goed?? Ik wroof nog effe in mijn ogen van de schrik.
Het was NORDIN!!Wat doet ie hier op deze tijd??Wat wilde hij??Met trillende vingers deed ik het raam open...
NAWAL, schreeuwde hij.
ssssssssst zei ik sissend, mijn ouders slapen. Straks maak je nog iedereen wakker.
Wat doe je hier, we hebben morgen vroeg school hoor, ik weet niet of je het weet!!
"Ja sorry Nawal dat ik zo laat kom, maar vanaf het eerste moment dat ik je zag werd ik opslag verliefd op je. Hoe gek het ook klinkt maar ik wil je voor mijzelf"!!Wat??? Verliefd?? Op mij?? zei ik.
"ja op jou schoonheid", zei Nordin. Schoonheid, Schoonheid, hij noemde mij weer

schoonheid......
NAWAL!!!!!!!!!!!!!!
Shit, dat was mijn moeder!! SHIT, ze ons vast gehoord!!!!!!!!!!!!!

NAWAL NAWAL, OPSTAAN OPSTAAN, schreeuwde me moeder.
Ik schudde me hoofd nog effe twee keer heen en weer.

SHIT, dacht ik bij mezelf, het was een droom!! Maar het leek zo REAL. Had Imane dan toch gelijk? Ben ik dan echt verliefd op Nordin??
NAWAL, SCHIET OP DAN! hoorde ik me moeder weer."ja ja mam ik kom al me bed uit.
Na snel gedoucht en omgekleed te hebben ging ik naar beneden om te ontbijten.
"Wat is er met jou Nawal", vroeg mijn moeder.
"Hoezo", antwoordde ik geschokt.
"ja je bent zo afwezig vandaag, zei moeder.
"oh nou, zo ben ik altijd hoor antwoordde ik snel.
"Oke ma ik ga anders kom ik laat".

Ik deed de deur achter me dicht, en wie liep er langs.....NORDIN. Ik voelde het bloed weer naar mijn hoofd stijgen.Oke Nawal, koel blijven nu dacht ik bij mezelf. "NORDIN", ga je naar school toe nu, riep ik naar hem toe. Hij draaide zich om en weer viel die mooie lichtblauwe ogen op."Ja man, heb eigenlijk geen zin, ga je nu ook, vroeg hij.Ja zei ik. "Is goed dan lopen we samen, zei Nordin. YES, dacht ik bij mezelf. "Hé, hoe gaat het eigenlijk met je vinger? "Laat eens zien", en hij pakte me hand vast. WEER kreeg ik hetzelfde gevoel van binnen, ik voelde mijn wangen gloeien van de zenuwen.
"Oh gaat steeds beter of niet schoonheid", zei Nordin.Ik lachte heel verlegen naar hem en deed alsof ik het niet hoorde. Terwijl ik van binnen zowat DOOD ging.....

De hele weg naar school hebben we het over de gekste dingen gehad. Ik merkte ook dat ik me al gauw op me gemakt voelde bij hem.Zeker nu ik weet dat mijn ouders hem kennen en hem ook heel graag mogen. Ik voelde me echt net het gelukkigste meisje op aarde.
Alhoewel ik niet eens weet of hij mij wel leuk vond, had ik toch een fijn gevoel om verliefd te zijn.VERLIEFD!! Shit, ik schrok van mijn gedachten, ik kon er nu niet meer omheen draaien.
Ik ben gewoon VERLIEFD!! Na school zijn we ook weer samen naar huis gelopen.
Hij zette me echt precies voor de deur af. "Maareuh", zei Nordin, ik weet niet of jij opgelet had, maar ik begrijp geen bal van wat Meester Visser ons had uitgelegd.
"Het is belangrijk voor morgen Nordin, zei ik, we hebben een tentamen en dat is het onderwerp wat het meest voorkomt".
"Ja weet ik, ik had wel gehoopt dat jij mij misschien kon helpen voor wat extra uitleg", zei Nordin.
"euh ja tuurlijk is goed", zei ik snel. Zeg maar hoe laat?
"Heb je een mobiele telefoon, want dan kan ik je bellen voor straks", zei Nordin.
Ja hier is ie en gaf hem een afgescheurd papiertje met mijn nummer erop. Ik kon gewoon niet geloven dat ik nu mijn nummer aan hem gaf. En dat ie erom vroeg was al helemaal ongeloofwaardig. "Is goed schoonheid, ik bel je straks", zei Nordin.
Thuis aangekomen zat Imane al op mijn kamer te wachten. Shit, helemaal vergeten. We hadden natuurlijk afgesproken om de stad in te gaan.
"He He trutje, Jezus, is het zo moeilijk om dingen te onthouden", zei Imane geïrriteerd.
"Ja sorry schat, maar ik moest nog effe wat doen op school", loog ik.
"Hey Nawal, ik moet je wat vertellen maar beloof me dat je niet kwaad zal worden.
"Ja oke zeg het nou maar gewoon", zei ik bezorgd.
"Neee je MOET het me beloven.
"Ja oke oke ik beloof het zei ik snel.
"Ik euh.... ikke... euhm... ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen.Ik heb een hele leuke jongen leren kennen...
WAT!!!!!!!!!!!!!!! schreeuwde ik, Imane waar ben je mee bezig, je hebt al een vriend van een jaar en nu geef je het allemaal op alleen omdat je een "leuke" jongen hebt leren kennen!!!
"Ja maar hij is niet alleen leuk, hij is echt een schatje, ik voel me op me gemak bij hem, ik kan mezelf zijn en hij is niet zo jaloers als Moncif.Ik heb best wel vaak met hem afgesproken en des te meer ik hem nu leuk ga vinden. Ik heb hem veel verteld over jou en onze vriendschap sinds kleins af aan. Hij wil je graag kennis met je maken, gewoon effe babbelen, that's it.
"Oh Imane, je weet dat ik het helemaal afkeur wat je nu doet, maar goed, als je daar voor kiest wil ik best wel een keer met je meegaan om kennis met hem te maken, zei ik....

17-03-2003, 20:30
En hier is verder:




Je moet me begrijpen Nawal, ik kan niet voor eeuwig bij Moncif blijven. Hij is veel te streng voor mij en bovendien is hij hartstikke jaloers", zei Imane."Ja oke oke, zeg nou maar gewoon wanneer je wat wil gaan afspreken, ik wil het wel graag ruim van te voren weten, zei Nawal.
"Maak je niet druk, je krijgt het wel ruim van te voren te weten, zei Imane.
Nu moet ik jou wat vertellen zei ik gemeen tegen Imane. We zouden vandaag toch naar de stad gaan, maar ik kwam net Nordin tegen en die vroeg of ie zo langs kon komen om hem wat uit te leggen voor de tentamen morgen.

"Oh, ik begrijp het al, zei Imane, nu wil je zeker niet meer met mij de stad in maar bij Nordin blijven?"
Ja dat lijkt mij logisch he zei ik tegen imane, en kom niet zeggen dat je het erg vindt anders verraad ik je bij Moncif zei ik plagerig tegen imane.
"Nee oke oke, that's a deal, zei imane, ik vindt niet erg. Ik had al toch geen zin meer.
Hoe heet die jongen trouwens, vroeg ik aan Imane.
"Hij heet Johnny, zei Imane.
WAT!!!!!!!! schreeuwde ik weer. EEN NEDERLANDER!!! Het is niet dat ik er wat op tegen heb hoor, maar als je ouders hier achter komen maken ze je af. Denk je soms een toekomst met hem te krijgen ofzo!!!
"NEEEEEEE, schreeuwde Imane, ik ga heus niet meteen met hem trouwens ofzo, maar ik wil hem wel beter leren kennen. En als hij goed voor me is, waarom zou ik dan niet met hem trouwen?? Mijn ouders bepalen niet voor me met wie ik trouw, dan doe ik het maar zonder hun toestemming als ze moeilijk gaan doen.
Jezus Imane. waar is dat cirkeltje boven je hoofd gebleven die daar altijd zat. Je bent echt een SITAN geworden man, zei ik tegen Imane. Maar goed, het is jouw leven en ik kan me er moeilijk mee gaan bemoeien.
Tzzzzzz Tzzzzzzz, mijn telefoon ging weer af. Hallo met Nawal zei ik.
Hey schoonheid, met Nordin.
Nordin, welke Nordin???
Ik zat nog zo diep in het gesprek van mij en Imane dat ik Nordin zowat vergat.
Hoeveel Nordin's ken jij eigenlijk, zei hij.
Ja eentje en dat ben jij zei ik plagerig. Ik deed alsof ik een spelletje met hem speelde.
Hey , kan ik zo langs komen, zei Nordin.
ja tuurlijk, zei ik, ik ben gewoon thuis, ik heb het al tegen me ouders gezegd en als je aanbelt sturen ze je meteen naar boven.
Oke is goed schoonheid, dan kom ik er zo aan, zei Nordin. Oke tot zo, en hing op.....

Ik stuurde Imane weer naar huis met de belofte dat ik morgen met haar mee zou gaan naar die Johnny.

Trrrrring Trrrrring, de bel ging. Dat moest vast Nordin zijn.
" A Salaam Alikoum", hoorde ik mijn vader beneden zeggen.
Na elkaar gegroet te hebben hoorde ik hem naar boven komen. Met elke tree dat hij dichterbij kwam hoe sneller mijn hart ging kloppen. Ik merkte dat mijn handen begonnen te trillen van de Zenuwen.
Hij klopte eerst beleefd aan de deur.
"Kom maar binnen hoor Nordin", zei ik.
"Dag schoonheid, zei die, alles goed meid.
"Ja prima en met jou, zei ik. "Ja perfect zei hij.
"Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik langs kom voor die uitleg.Ik had gewoon beter moeten opletten dan zou ik jou nu niet ten last zijn.
"Nee joh ben je gek ofzo, zei ik snel, ik vindt het geen punt, je kan altijd bij mij komen voor wat uitleg. NO PROBLEM!!
"Oke dan, zei Nordin, zullen we dan maar beginnen, en ik begon hem van alles en nog wat uit te leggen.Ik merkte dat ik me al weer gauw op me gemakt voelde bij hem. Ik deed ook niets stiekems ofzo. Ik zat gewoon thuis in mijn vertrouwde omgeving. Ik merkte ook dat hij steeds zat te staren, maar ik deed alsof ik dat niet in de gaten had en probeerde op mijn mooist te zijn. Op een gegeven moment maakte hij een opmerking waar we allebei van moesten lachen.
Op dat moment, kwamen we dichter bij elkaar, ik voelde de aantrekkingskracht van hem steeds sterker worden. Mijn hart ging steeds sneller kloppen tot hij zijn lippen op de mijne drukte dacht ik dat mijn hart voor heel effe stil stond. Ik genoot van dat moment. Het leek alsof ik er jaren op heb staan wachten. Ik verlangde al gauw weer naar de volgende kus.....
"Sorry, dat had ik niet moeten doen", zei Nordin beschaamd.
"Nee geef niet, zei ik er snel achteraan, ik vond het wel fijn zei ik ook beschaamd.
"Meen ja dat", zei Nordin.
Hij was kennelijk verbaast naar mijn antwoord.
"Ja tuurlijk meen ik dat", zei ik.
"Euh het is al vrij laat ik denk dat ik nu naar huis ga, ik zie je morgen op school en hartstikke bedankt voor de uitleg schoonheid", zei Nordin. En weer drukte hij zijn zalige lippen op de mijne. It felt like I was in HEAVEN!!!
"Beslamma zina", zei hij en trok de deur achter zich dicht.
Ik plofte mezelf neer op het bed. Het moest nog tot me binnen dringen dat ik Nordin in feite gewoon heb gekust.....

Het duurde nog wel effe voordat ik van me bed af ging
Tzzzzzzzz Tzzzzzzz me telefoon ging weer af.Het was NORDIN............

Hallo, zei ik zenuwachtig.
Dag Schoonheid, met Nordin. "Je vond het toch niet erg he wat er was gebeurd zonet.
"Nee joh, ik zei toch dat ik het fijn vond, ik hoop dat het ook fijn voor jou was", zei Nawal.
"Het was niet alleen fijn maar het was hemel op aarde voor mij Nawal", zei Nordin.
Hij moest eens weten dat ik helemaal dood van binnen ging toen ik die kus van hem kreeg.
"Wat ga je morgen doen schoonheid", vroeg Nordin.
Ik wou bijna niets zeggen maar ik was helemaal vergeten dat ik Imane had belooft om naar die Johnny te gaan.
"euh, ik heb Imane belooft dat ik met haar de stad in zou gaan", zei ik.
"oh, en morgen zei hij.
Ja na school heb ik niets te doen denk ik , zei ik.
"Heb je zin om na school wat leuks te doen, effe een filmpje pakken ofzo", zei hij.
"Euh ja lijkt me hartstikke leuk", zei Nawal.
"Oke dat is dan afgesproken", zei hij en hing op....

Ik wenste mijn ouders welterusten en ging naar boven om te slapen.
De volgende dag......
Normaal gesproken zou ik door de wekker heen slapen maar ik was nog vroeger wakker dan de wekker. Ik had opeens ZIN om naar school te gaan!!
Na me gedoucht en omgekleed te hebben ging ik de deur uit. Nog net voordat ik de deur achter me dicht deed belde Nordin me op. Hij wou weer met me naar school lopen.
"Prima", zei ik blij. Ik voelde me echt gelukkig, ik had het gevoel dat ik niets miste in me leven. De omgang met mijn broer en ouders zijn perfect. Ik heb een beste vriendin waar ik alles mee deel. En nu die kanjer van een jongen.
"Hey schoonheid", zei Nordin, wat mij uit mijn gedachte haalde.
"Alles goed Nordin", zei Nawal.
"Ja lekker en met jou schoonheid", zei Nordin.
Ja prima antwoordde ik.
Samen hand in hand liepen we naar school. Aangekomen op school wou ik zijn hand loslaten maar hij weigerde het. Keihard hard citeerde hij de song van Usher.
I'M YOUR MAN, YOUR MY GIRL, I'M GONNE TELL IT TO THE WHOLE WIDE WORLD....
De hele kantine keek naar ons om, ik voelde een blosje op me wangen verschijnen...
Zachtjes fluisterde ik in zijn oren de rest van de song.
I'M YOUR GIRL, YOUR MY MAN, PROMIS TO LOVE YOU THE BEST I CAN.
Omarmd gingen we de klas in.....
Na school liepen we ook weer naar huis.Thuis aangekomen gaf ik snel me moeder een kus op der voorhoofd als groet en rende naar boven naar mijn kamer.
"A binti, moet je niets eten", vroeg me moeder.
"Nee later", schreeuwde ik naar beneden. Me buik zat al vol. Vol van de VLINDERS. Ik plofte mezelf neer op me bed. Ik was weer flink aan het weg zwijmelen. Ik zwijmelde helemaal weg, totdat Imane op de deur bonsde....

17-03-2003, 20:32
en weer verder:



"Heeeeeeey Nawal", schreeuwde ze half stormend mijn kamer binnen."Je ligt toch niet te slapen he Nawal, we hebben afgesproken met Johnny hoor", zei Imane. "Ja ja, effe omkleden en dan gaan we", zei Nawal. Nadat ik klaar was met omkleden belde Johnny Imane op. Hij zou ons ophalen met de auto bij mij in de buurt. "Is goed, ik kom er nu aan en ik heb Nawal bij me", zei Imane. Na drie minuten kwam hij aangereden met een golf 4.Was een hele mooie bak maar ik vroeg me af hoe hij aan die auto kwam.Het zag er heel duur uit voor een student. Hij was verlaagd, had een dubbele uitlaat en gruwelijke sportvelgen.Maar goed, zal wel dacht dat bij mezelf.
Hij stapte uit en stelde zich voor.
"Hai, ik ben johhny, aangenaam, zei hij.
"Hoi ik ben Nawal", zei ik maar beleeft terug.
"Zullen we", zei hij tegen Imane.
Inmiddels zaten we al in de auto en Johnny reed weg. Zachtjes vroeg ik Imane waar we eigenlijk naar toe zouden gaan.Imane vertelde me dat hij een nieuwe woning had gevonden en hij was klaar met inrichten. Hij wou Imane der mening weten over de smaak van de inrichting.Maar eerst gingen we ergens wat drinken in de stad.We hadden een leuk cafeetje gevonden in de stad en gingen daar wat drinken. Ik had me opgemerkt dat Johnny eigenlijk helemaal niet zo slecht was.Hij was heel vriendelijk en heel beleefd. Misschien is het ook maar beter voor Imane om met Johnny te gaan.Moncif was niet goed voor haar, en ze zagen elkaar heel weinig.
Tzzzzzzzzz Tzzzzzzzzz, de telefoon van Johnny ging af.
Hij keek naar zijn telefoon en zei: "Sorry dames, deze moet ik echt opnemen, excuseer mij en verliet de tafel.Met grote stappen liep hij richting de uitgang en nam daar pas zijn telefoon aan. Imane en ik keken elkaar aan en schoten in de lach.
"Yo met Johnny", zei hij.
"Ja man, met Nordin, waar ben je sukkel", luidde het aan de andere kant.
"Ik ben met Fouad en we wachten op die chickies van jou".
"Ja luister, zei Johnny, ik heb twee strakke w.i.j.f.e.n bij me, ik neem ze mee naar huis en ik zie jullie daar oke?
"Is cool, luidde het weer aan de andere kant, ik heb hier de spul oke dus schiet op".
"Ja oke ik kom eraan, zei Johnny en hing op.....
De meiden hadden niets gehoord en hadden totaal geen idee waar het gesprek om ging.
"Oke sorry dames, maar we moeten nu echt gaan, ik moet nog wat afgeven aan een vriend van mij die thuis op me wacht", zei Johnny, ik weet niet of jullie nog mee willen?"Imane en Nawal keken elkaar effe kort aan en gingen akkoord.
DAT HADDEN ZE NIET MOETEN DOEN.......

Johnny liep richting de auto.Nawal en Imane volgde hem. Ze stapte in en reden weg.
Aangekomen bij de huis van Johnny gierde de zenuwen door de lijf van Nawal.
Hey Imane, op een of andere manier voelt dit niet goed aan. Ik heb een hele vervelende voorgevoel dat er iets gaat gebeuren", zei Nawal. "He joh, doe effe normaal zeg, het is maar Johnny hoor, het is een Nederlander, wat wil hij nou in godsnaam gaan doen", zei Imane.
De gezegde van Imane kalmeerde me een beetje, maar op een of andere manier spookte er rare gedachtes door me heen. Ik voelde me al gauw niet meer op me gemak.

"Ga zitten meiden en dan haal ik wat te drinken voor jullie", zei Johnny.
ik ploft mezelf neer op de luxe leren bank naast Imane.Voorzichtig observeerde ik de woonkamer. Alles zag er opvallend netjes opgeruimd uit.Hij had een mooie smaak qua inrichting, alles is Grieks ingericht.Bijna alle meubelen zijn van marmer gemaakt, en er hangen grote spiegels aan de wand. Tegenover mij staat een Joekel van een breedbeeld t.v., en daarnaast twee grote boksen die net zo groot zijn als de t.v. die bij mij thuis staat!!!

Hij had van die prachtige Arabische gordijnen aan de raam hangen, dat bewijst dat hij waarschijnlijk Marokkaanse vrienden heeft.Trots keek Imane me aan en zei: "Mooi he?"
Twee seconde later komt Johnny binnen met twee glazen en een fles cola. We schonken wat cola in en begonnen er van te drinken. Het was me opgevallen dat die vrienden van Johnny er niet zijn. Ze waren er al toch???Hij moest toch wat afhalen bij die jongens?? Het gevoel van mijn ongemak werd steeds groter, terwijl Imane het er juist meer naar haar zin begon te

krijgen. "wat is er nawal", vroeg Johnny achterdochtig.
Hij klonk zenuwachtig, alsof het leek dat hij betrapt werd met iets.
"nee niets hoezo"?? zei ik.
"voel je je wel goed?", vroeg Johnny
"Ja prima", loog ik. "Ja prima", loog ik.
Hij keek me aan met een dodelijke blik. Die blik was afgrijselijk, ik voelde zware angst over me heen komen.Mijn handen begonnen te trillen en voelde klam aan. Hij bleef me aan kijken met een indringende blik, het voelde aan als zijn adem in mijn nek. Plotseling hoorde ik gegil, ik werd van achter vast gepakt aan mijn beide armen. Ik kon niet zien wie mijn vast had. Ik zag alleen maar een grijns, een afschuwelijke grijns die me lachende tegelijkertijd aan keek. Ik probeerde om te draaien omdat ik Imane hoorde schreeuwen maar me tegenstander was te sterk. Er werd een doek om mijn hoofd heen gebonden, net als ze bij Imane deden. Ik zag niets, maar hoorde alles. De vreselijke gegil van Imane.De angst in haar stem liet me huilen, huilen alsof ik net geboren was. Ik hoorde jongens. Veel jongens. Waar kwamen ze opeens vandaan??Ik hoorde ze lachen, die lach kwam me bekend voor.Heel bekend.
Heel vertrouwelijk, maar dat mocht niet zo wezen.Ik werd vast gebonden aan een bed.Ik kon geen kant uit, ik zat vast als een steen.Een van de jongens rukte mijn bloes open.
Hij kreeg me BH niet los.Hij werd zo ongeduldig dat hij een mes pakte het opensneed.
Hij begon er keihard in te knijpen.Wie is hij? Die hij had een warme stem, en stem die me bekend klonk in de oren. Als muziek, maar zo ervaarde ik het niet op het moment.
Hij lag boven op me en kwam in me.Daar ging het dan. Al me respect..alles waar ik moeite voor had gedaan...Alles waar ik voor vechtte!!Mijn waarde werd van me afgenomen in 1 honderdste seconde. Die ene honderdste seconde waar ik heel mijn leven over heb gewaakt.Als een tijger die zijn jong probeert te beschermen. Weg was het. Alles flitste voor me ogen voorbij.
Me lieve broer.
Nordin.
Imane.
Mijn ouders.
Mijn studie.
Ik weet niet hoeveel er over me heen zijn gegaan. Ik voelde niets meer.Niet eens pijn. Geen verdriet.Niets! Ik was te verdoofd om iets te kunnen voelen. Maar ik voelde een woede opkomen.Een woede dat nog nooit zo groot was geweest bij mij.Op en een of andere manier wist ik de doek van mijn hoofd te trekken.Daar lag ik dan.Oog in oog met mijn verkrachter, hij lag nog boven op me.Plotseling drong het tot me door.Ik stond oog in oog met die twee lichtblauwe ogen die mij ooit gelukkig maakte. Ik wist niet wat ik zag.Hij schrok.Van zijn gezicht kon ik aflezen dat hij niet wist dat IK het was onder die doek.
"A Sahbi", kom snel snel snel, hoorde ik hem roepen. Ik hoorde een stem.
De stem van Fouad, mijn geliefde broer. Hij keek me aan en stond stil.Iedereen was stil.
>k zag zijn blik, dezelfde blik als van Nordin.Ze wisten niet dat ik het was, ze herkende mij niet onder die doek.

Er volgde een schot
Ik hoorde Imane niet meer.

Er volgde een schot.
Ik hoorde Johnny niet meer.

Er volgde een schot.
Ik hoorde Nordin niet meer.

Er volgde een schot.......

EN ALLES WERD ZWART..

17-03-2003, 20:44
ga verder zo spannend

17-03-2003, 20:46
Echt goed

Ga snel verder!!

:blauwkus:

17-03-2003, 20:55


Dat is de einde,ze zij dood gemaakt door de broer.Dooie einde he,maar ach ik heb hem ook niet zelf geschreven

17-03-2003, 20:56
WEJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW...zo erg!!!

17-03-2003, 20:57
Ik had al zoiets gehoord maar dan ging het om een turkse meisje en dat gebeurde in een bos of zo...

Pagina's : [1] 2