Bekijk volle/desktop versie : heeft iemand zin om hier iets over te vertellen?



Pagina's : [1] 2

26-06-2005, 22:03
Mag je in een vriendschap die zeer veel voor je betekent emotioneel afhankelijk worden van die vriend(in)?

Bijvoorbeeld : verlangen naar regelmatig contact

verlangen naar regelmatige bevestiging van die vriendschap


Hoe ga je ermee om als je het gevoel hebt dat je emotioneel te afhankelijk wordt?

Als je verlangen behoefte en nood wordt?

Wat doe je met enerzijds je verlangen naar de ander.......... en anderzijds je vrees om

belastend te zijn voor de ander?

Wat als je zelf telkens weer in dat patroon van verlangen..................vrees terecht komt?

En................... heeft iemand zin om hier iets over te vertellen?

26-06-2005, 22:10


Ja, ik verveel me ontzettend...

Daarom verlang ik naar marokko.nl.. hier heb je vele contacten.

26-06-2005, 22:52

Citaat door miss_saliha:
Ja, ik verveel me ontzettend...

Daarom verlang ik naar marokko.nl.. hier heb je vele contacten.
ewa vertel nou wat a saliha

26-06-2005, 23:13
heb je het over vriendschap tussen man en vrouw, of vrouw en vrouw of man en man??

26-06-2005, 23:51



Citaat door cj_tetuani:
ewa vertel nou wat a saliha
Mag jij ook wel doen..

Uit verveling kan ik je niks boeiends vertellen, behalve dat ik lekker bijna weg bennnnnnnnnnn.Nederland ga verlatennnnn becaus MAROKKO 2005 IS AANGEBROKEN! ..

Oefff ik kan niet wachten, vandaar die verveling volgens mij.

En jij... ga jij of niet?

26-06-2005, 23:53

Citaat door yamina_1:
heb je het over vriendschap tussen man en vrouw, of vrouw en vrouw of man en man??
over beide seksen..................

27-06-2005, 00:27
dit is mijn mening he, dus je hoeft er geen belang aan te hechten

maar ik denk dat een vriendschap tussen man en vrouw, als je daar regelmatig bevestiging nodig hebt van vriendschap, gaat ze mss iets verkeerd denken, tenzij jullie natuurlijk elkaar al jaren kennen of samen zijn opgegroeid ofzo, ik persoonlijk zou het niet zo fijn vinden moest ik een mannelijke vriend hebben, die heel emotioneel word over onze vriendschap enzo...


vriendschap tussen man en man zou jij mij moeten vertellen, weet ik niet veel van, ben nu eenmaal meisje he (sorry geen mening)

en ja jij bent geen vrouw dus een vriendschap tussen vrouw en vrouw wil je niet weten zeker



waarom heb ik het gevoel alsof ik je totaal niet heb geholpen ofzo???

27-06-2005, 00:47

Citaat door cj_tetuani:
Mag je in een vriendschap die zeer veel voor je betekent emotioneel afhankelijk worden van die vriend(in)?

Bijvoorbeeld : verlangen naar regelmatig contact

verlangen naar regelmatige bevestiging van die vriendschap


Hoe ga je ermee om als je het gevoel hebt dat je emotioneel te afhankelijk wordt?

Als je verlangen behoefte en nood wordt?

Wat doe je met enerzijds je verlangen naar de ander.......... en anderzijds je vrees om

belastend te zijn voor de ander?

Wat als je zelf telkens weer in dat patroon van verlangen..................vrees terecht komt?

En................... heeft iemand zin om hier iets over te vertellen?
.........uh....de Vrienden van Amstel live, iets voor jou..........

27-06-2005, 10:20

Citaat door miss_saliha:
Mag jij ook wel doen..

Uit verveling kan ik je niks boeiends vertellen, behalve dat ik lekker bijna weg bennnnnnnnnnn.Nederland ga verlatennnnn becaus MAROKKO 2005 IS AANGEBROKEN! ..

Oefff ik kan niet wachten, vandaar die verveling volgens mij.

En jij... ga jij of niet?
Nee, wie moet hier de boel in de gaten houden in m.nl dus iemand moet achterblijven....................

maar ik vind ik mis mijn place 2B Tetouan................

27-06-2005, 12:19

Citaat door cj_tetuani:
Nee, wie moet hier de boel in de gaten houden in m.nl dus iemand moet achterblijven....................

maar ik vind ik mis mijn place 2B Tetouan................
Meskien.. de cyberlijke agent uithangen yek..

Nou succes zou ik zeggen..

30-06-2005, 22:47

Citaat door miss_saliha:
Meskien.. de cyberlijke agent uithangen yek..

Nou succes zou ik zeggen..
Neen, geen cyber agent uithaaaaaaaaaaaangen.........

ik ga heel veel laaaaaaaaterrrrrrrrrrrrr inshaAllah genoeg........

30-06-2005, 22:57

Citaat door cj_tetuani:
Mag je in een vriendschap die zeer veel voor je betekent emotioneel afhankelijk worden van die vriend(in)?

Bijvoorbeeld : verlangen naar regelmatig contact

verlangen naar regelmatige bevestiging van die vriendschap


Hoe ga je ermee om als je het gevoel hebt dat je emotioneel te afhankelijk wordt?

Als je verlangen behoefte en nood wordt?

Wat doe je met enerzijds je verlangen naar de ander.......... en anderzijds je vrees om

belastend te zijn voor de ander?

Wat als je zelf telkens weer in dat patroon van verlangen..................vrees terecht komt?

En................... heeft iemand zin om hier iets over te vertellen?
klinkt alsof je onzeker bent

30-06-2005, 23:09



Citaat door nurita:
klinkt alsof je onzeker bent
maar toch is het soms ingewikkeld........................

01-07-2005, 01:13
Je moet niet te afhankelijk van elkaar zijn. Elkaar de ruimte kunnen geven. Als je het een paar dagen, of een paar weken druk hebt, is het niet erg om even niets van je te laten horen om vervolgens gewoon de draad weer op te pakken.
Maar een echte vriend staat wel weer voor je klaar als je hem midden in de nacht nodig hebt, al is het maar alleen om je op te peppen.
Tjah, loslaten is the key-woord voor mij.



Hada Houwa

01-07-2005, 04:57
Te ingewikkeld

Pagina's : [1] 2