Bekijk volle/desktop versie : model van takchita



26-06-2005, 18:40
hoi mensen wie kan mij een foto plaatsen van een nieuw model van takchita
heb stof gekocht en wil het laten naaien zo kan ik die foto uitprinten en meegeven aan de naaister

26-06-2005, 19:00


hey girl, ik heb dan geen model voor je....hopelijk andere meiden wel, maar wat ik wilde zeggen is, dat ik vind, dat heel veel meiden echt zijn doorgeslagen in de laatste trends en modellen van tkashet. men wilt modern met traditie combineren, maar dat wordt in veel gevallen echt een totale ramp.

ik was vorige week zaterdag op een bruiloft en daar zag ik dan van die DIKKE dames die dan denken, dat ze geweldig gekleed zijn met ontblote schouders en een riem (in dezelfde stof van de jurk) van hier tot Tokio die duidelijk aangeven met puntjes waar de borsten en het kruis zich bevinden....en daar lopen dan mannen rond die er smakelijk van zitten te genieten. GATVERDAMME, GATVERDAMME en nog eens GATVERDAMME zeg! al was ik lesbisch, dan zou ik er nog keihard voor weglopen!!! Meiden kleed je toch aan en heren sla die blikken neer....het is geen koppel agency op zo'n feest!!

er is niks mis met traditionele modellen en een beetje mode, maar sla er daar niet in door. zorg ervoor, dat het je staat met je figuur, en dat je netjes, classy gekleed gaat op een bruiloft of wat voor feest dan ook, zodat mensen ook kunnen denken: "wauw, wat ziet zij er toch geweldig uit zeg." zo val je nog eens op voor andere vrouwen die hun zonen nog willen huwen. ik denk niet, dat ze een trashy girl voor ogen hebben, capisce?

voor alle duidelijkheid.....dit is MIJN mening!

26-06-2005, 19:41

Citaat door Crazyfrog2005:
hey girl, ik heb dan geen model voor je....hopelijk andere meiden wel, maar wat ik wilde zeggen is, dat ik vind, dat heel veel meiden echt zijn doorgeslagen in de laatste trends en modellen van tkashet. men wilt modern met traditie combineren, maar dat wordt in veel gevallen echt een totale ramp.

[B]ik was vorige week zaterdag op een bruiloft en daar zag ik dan van die DIKKE dames die dan denken, dat ze geweldig gekleed zijn met ontblote schouders en een riem (in dezelfde stof van de jurk) van hier tot Tokio die duidelijk aangeven met puntjes waar de borsten en het kruis zich bevinden....en daar lopen dan mannen rond die er smakelijk van zitten te genieten. GATVERDAMME, GATVERDAMME en nog eens GATVERDAMME zeg! al was ik lesbisch, dan zou ik er nog keihard voor weglopen!!! Meiden kleed je toch aan en heren sla die blikken neer....het is geen koppel agency op zo'n feest!![/B]er is niks mis met traditionele modellen en een beetje mode, maar sla er daar niet in door. zorg ervoor, dat het je staat met je figuur, en dat je netjes, classy gekleed gaat op een bruiloft of wat voor feest dan ook, zodat mensen ook kunnen denken: "wauw, wat ziet zij er toch geweldig uit zeg." zo val je nog eens op voor andere vrouwen die hun zonen nog willen huwen. ik denk niet, dat ze een trashy girl voor ogen hebben, capisce?

voor alle duidelijkheid.....dit is MIJN mening!
Meid het is heel goed dat je een eigen mening hebt maar wat ik hier lees is dat jij je vollere zusters die zich ontbloten voor het bovenste gedeelte van hen lichaam afkraakt.
Hoezo zouden zij dit soort kleding niet moeten aandoen en een slankere zuster weer wel??? Ik vindt dat er geen onderscheid moet worden gemaakt tussen dik en dun.
Weet dat de meeste taksita's bij een vollere dame veel mooier staat dan een slankere dame omdat je vaak de vorm van de takstita niet te zien is bij een slanker persoon.
Ik bedoel het niet slecht maar ik vindt dat je ze toch enige respect hierin moet geven als zij zich daar lekker in voelen dan hoef je van mij part niet de ideale Hollywood-figuurtje te hebben om zo'n taksita aan te kunnen doen.


maar ja ook dit is maar MIJN mening

ghair insa allah

26-06-2005, 19:58
salaam alajkoem,

ik weet dat dit niet de bedoeling is van de topicstartster maar ik wil hier tocg ook me eitje kwijt over de reactie van crazyfrog2005, meid je reactie slaat nergens op.

wat haram is voor een dikke meid is ook haram voor een slanke meid, als een dikke meid er niet zo mag bijlopen op een plek waar mannen zijn mag een slanke meid dat zeer zeker ook niet

en ik dacht dat je naar een feest gaat met de intentie om blij te zijn voor het bruidspaar of nieuwe ouders etc en niet om rond te kijken of je in de smaak zal vallen bij een moeder of jongeman daarvoor zijn andere gelegenheden. (als het mektab voor jou is om te trouwen met iemand dat zijt het zo en hoef je niet alle moeite te doen om hem/haar op een feest te vinden) als je naar een feest gaat dan is het het bruidspaar dat alle aandacht verdient en niet de mensen die naar het feest komen.

zoals nouema al heeft gezegd iedereen heeft zn eigen smaak als die meiden zichzelf mooi en en prettig voelen in die jurken laat ze niks aan de hand als het feest alleen dames onderling is en als er ook heren zijn allah jsamehhoum inshallah.

dus oordeel aub alleen voor jezelf en laat ieder dat ook voor zichzelf doen

wa salaam alajkoem



ps: sorry ik heb geen foto van een takshita voor je inshallah zal een ander dat voor je hebben

26-06-2005, 20:34



Citaat door normaal:
salaam alajkoem,

ik weet dat dit niet de bedoeling is van de topicstartster maar ik wil hier tocg ook me eitje kwijt over de reactie van crazyfrog2005, meid je reactie slaat nergens op.

wat haram is voor een dikke meid is ook haram voor een slanke meid, als een dikke meid er niet zo mag bijlopen op een plek waar mannen zijn mag een slanke meid dat zeer zeker ook niet

en ik dacht dat je naar een feest gaat met de intentie om blij te zijn voor het bruidspaar of nieuwe ouders etc en niet om rond te kijken of je in de smaak zal vallen bij een moeder of jongeman daarvoor zijn andere gelegenheden. (als het mektab voor jou is om te trouwen met iemand dat zijt het zo en hoef je niet alle moeite te doen om hem/haar op een feest te vinden) als je naar een feest gaat dan is het het bruidspaar dat alle aandacht verdient en niet de mensen die naar het feest komen.

zoals nouema al heeft gezegd iedereen heeft zn eigen smaak als die meiden zichzelf mooi en en prettig voelen in die jurken laat ze niks aan de hand als het feest alleen dames onderling is en als er ook heren zijn allah jsamehhoum inshallah.

dus oordeel aub alleen voor jezelf en laat ieder dat ook voor zichzelf doen

wa salaam alajkoem



ps: sorry ik heb geen foto van een takshita voor je inshallah zal een ander dat voor je hebben
hey normaal en nouema,

ik wil nu ook even reageren, want ik heb iets er niet bijgezet wat jullie eruit hebben opgemaakt waar ik helemaal niet op doelde. ten eerste had ik het niet over slanke dames....en ik had het ook niet over de dikke dames in het algemeen. het ging mij om een paar dikkere dames op de bruiloft en niemand minder. ga maar even naar boven scrollen en jullie zullen het zien staan.

ten tweede heb ik NIET gezegd, dat het de slanke dames beter zal staan of wat dan ook. ik heb alleen verteld wat ik heb waargenomen aan de modellen die enkele vollere dames droegen wat ik persoonlijk geen gezicht vond. nogmaals MIJN mening.

ik weet, dat het zowel voor slanke dames als voor vollere dames haram is om "gewaagde" kleding te dragen waar mannen van de partij zijn. ikzelf ben ook niet bepaald de dunste, maar superdik nou ook weer niet. ik vind het voor mezelf mooier om iets te dragen wat het een en ander aan vlees bedekt. zo'n traditioneel model vind ik dan mooier en staat mij beter. ik heb niet over die dames gezegd, dat ze slecht zijn.....ik vind het gewoon niet om aan te zien. dat is wat ik heb gezegd....dan wel in een vervelende vorm, dus ik neem dat terug, maar wel blijf ik erbij, dat ik dat niet mooi vind.

dan ten derde mevrouw normaal....ik heb ook helemaal niets gezegd over de intentie waarmee IK naar een bruiloft ga. het blijft een feit, dat tot op de dag van vandaag de wat oudere vrouwen op een bruiloft via via een dame regelen voor hun zonen. dat is gewoon zo. van het een komt het ander. het was een suggestie voor anderen, niet voor mezelf. ik ben de laatste persoon op aarde die naar een bruiloft gaat met de intentie om gehuwd te worden. ik ben altijd zo bezig met zgharet voor het bruidspaar (tegenwoordig hoor ik er weinig van, kijken, maar niet zaghret...goh ook lekker blij hoor voor het bruidspaar, maar goed....misschien kunnen al die meiden niet zaghret dat kan natuurlijk ook) dansen, lekker kletsen met m'n familieleden & lekker eten, dat ik uiteindelijk niet eens doorheb, dat de tijd zo ontzettend snel voorbij is gegaan. time flies when you're having fun!

last but not least, dit is absoluut geen aanval, slechts een uitleg over wat ik heb gezegd. dus nogmaals....dat wat ik heb GEZIEN, vond ik niet om aan te zien. en puur omdat je overduidelijk kon zien hoe mannen zaten te kijken naar hen. ik schaamde me voor mijn zusters, want ik weet, dat ze zich mooier hadden kunnen kleden, waardoor ze eruit zouden zien als lichtjes in de zaal. dat is het hele eier-eten. en dan kan je wel zeggen Allah-y-sme7loum, maar men moet beter nadenken voor zichzelf. dat is makkelijk, maar moeilijk om uit te voeren tegenwoordig. maar goed, smaken verschillen inderdaad nouema. we laten het daarbij.

ik oordeel ook niet over anderen. dat is hun eigen zaak. ik vind het gewoon jammer. niets meer, niets minder.

26-06-2005, 20:35

Citaat door LHAM:
hoi mensen wie kan mij een foto plaatsen van een nieuw model van takchita
heb stof gekocht en wil het laten naaien zo kan ik die foto uitprinten en meegeven aan de naaister
ik denk wel, dat ik aan wat modellen kan komen. waar gaat je voorkeur zoal naar uit?

27-06-2005, 22:06
voor crayzifrog ik zoek iets modern maar geen voile mouwen en geen open decolte

27-09-2006, 18:06
Wat je ook zou kunnen doen is ideeën opdoen op http://www.takchita.nl daar staan best mooie nieuwe modellen op, en mss zou je zoiets dan na kunnen laten maken?

Liefs S

27-09-2006, 18:16

Citaat door Crazyfrog2005:
ik denk wel, dat ik aan wat modellen kan komen. waar gaat je voorkeur zoal naar uit?


zou je mij ook wat modellen willen sturen van taksita's alvast bedanktt