Bekijk volle/desktop versie : GRATIS shirtjes voor Marokko - Nigeria



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

26-06-2005, 16:27
ZIELIGE KLEUTERS HOEVEN NIET TE REAGEREN, vind je een ontwerp niet mooi reageer dan gewoon niet. Heb je een suggestie voor een ontwerp dan ben je van harte welkom om te reageren.











Voor de geinteresseerden, als je hem op beste kwaliteit op photopapier afdrukt kun je op hoog catharijne (aan het begin naast die schoen/sleutel maker) laten drukken voor 8 euro.

26-06-2005, 16:46


Wolaaaah Ze Zijn Alllemaaal Mooooi Maaar Ik Ga Tog Vooor De Eeerste Die Is Leuk

26-06-2005, 16:47
Leuk bedacht!

Ik ga iig de eerste en de laatste proberen af te drukken.

Thanks!

26-06-2005, 17:12
De eerste en de laatste zijn erg gaaf! Mensen die em gaan afdrukken, ik hoop jullie te herkennen !

26-06-2005, 17:12


de middelste 2 vind ik goed,de rest niet...(weer die amazigh gedoe)..walakin dat is mijn mening,niet reageren a.u.b. anders krijgen we weer een discussie die toch niet gaat aflopen...

26-06-2005, 17:26

Citaat door Tamza_Thirli:
De eerste en de laatste zijn erg gaaf! Mensen die em gaan afdrukken, ik hoop jullie te herkennen !
hoe ben jij te herkennen,zuster?ik herriner me nog die ene demonstratie bij de marokkaanse ambassade,toen was je te herkennen met die ene vlag...

almoehim,mij herken je met een russisch voetbalshirt

26-06-2005, 17:29
hebben ze haar kippen nekje niet aangevallen toen?? ik weet dat ze vollop vijanden heeft hierzo...

26-06-2005, 17:33

Citaat door communist:
hoe ben jij te herkennen,zuster?ik herriner me nog die ene demonstratie bij de marokkaanse ambassade,toen was je te herkennen met die ene vlag...

almoehim,mij herken je met een russisch voetbalshirt
Wat moet je met Rusland? Onderdrukken zij je Tjetjeense broeders dan niet?

Benfica: who the fak you be, dipshit? Ik ken je silly ass niet, jij kent mij niet, laten we dat zo houden. Ga elders uitjanken.

Ik ga denk ik voor de eerste print, ALS ik ga.

26-06-2005, 17:34

Citaat door xBenficaxNLx:
hebben ze haar kippen nekje niet aangevallen toen?? ik weet dat ze vollop vijanden heeft hierzo...
ow,hahahaha,ik weet niet....ik ben geen vijand van haar...

maar ik vind wel dat ze wat beleefder tegen mij kan praten want 'ga met je piemeltje spelen' vind ik niet erg euh...beleefd....

maar ja,me3lish,ik scheld toch niet terug...wat mensen ook zeggen

26-06-2005, 17:35

Citaat door Tamza_Thirli:
Wat moet je met Rusland? Onderdrukken zij je Tjetjeense broeders dan niet?

Benfica: who the fak you be, dipshit? Ik ken je silly ass niet, jij kent mij niet, laten we dat zo houden. Ga elders uitjanken.

Ik ga denk ik voor de eerste print, ALS ik ga.
hahahaha,omdat in rusland zelf ook moslims wonen,zuster,en die steun ik ook,zoals ik al zei,iedere moslim op aarde...

26-06-2005, 17:36
oja,1 van de moelijkste om te typen:tsjetsjenie....tsj en nog eens tsj....ik weet,lastig....ik moest er ook aan wennen

26-06-2005, 17:39
HEY MENSEN DOE EVEN NORMAAL VERZIEK MIJN TOPIC NIET, VERWIJDER AUB JULLIE BERICHTEN DIE NIETS MET HET ONDERWERP TE MAKEN HEBBEN.

Dit nieuwe ontwerp DOET het gewoon, wie hem ziet en ook naar de wedstrijd gaat maar hem niet laat drukken is een zaqoef.



Wuhahahahahahaha, lachen om je eigen grappen, het mag toch wel voor deze ene keer?

26-06-2005, 17:46




Ze zijn echt leukkkkk!!!!!!!!!!!

Maar mijn shirtje blijft beter

26-06-2005, 17:47

Citaat door Tamza_Thirli:
Wat moet je met Rusland? Onderdrukken zij je Tjetjeense broeders dan niet?

Benfica: who the fak you be, dipshit? Ik ken je silly ass niet, jij kent mij niet, laten we dat zo houden. Ga elders uitjanken.

Ik ga denk ik voor de eerste print, ALS ik ga.
wahahaa beter dat ik je niet ken ya bruxa...penaleira!

26-06-2005, 17:54
Iemand nog andere leuke teksten of afbeeldingen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8