Bekijk volle/desktop versie : Beste broeders en zusters



26-06-2005, 15:33
Er zijn nu veel vraag voor kaarten marokko-nigeria koop niet al te duure kaartjes wacht densnoods tot maandag avond ze worden aleen goedkoper die kaaskoppen vragen het 4 dubbelen voor een kaartje omdat ze er niet tegen kunnen en weten dat marokanen alles ervoor over hebben om aan een kaartje te kopen ga morgen ochtend naar de verkooppunten volgens betrouwbare bronnen zijn er 8000 kaarten vrijgekomen en als het echt niet kan koop gewoon een kaartje we moeten gewoon een vol staduion krijgen ze kunnen niet zonder ons en wij niet zonder hun bedankt alvast brodere ik zie jullie insallah in kerkrade en dan voor de finale in utrechtps let op valse kaarten ik wil niet dat onze broeders geript wordt door die vieze hollanders

26-06-2005, 15:36


Zal ik doen

26-06-2005, 15:40
daar geef ik je helemaal gelijk in
Maandag zijn er nog genoeg kaarten te koop inshallah

26-06-2005, 15:43
Mijn vriend heeft er al eentje geregels voor me... Die buurman van mijn vriend had al een kaartje gekocht...
Maar hij heeft hem dus naar mij gegeven.. Wel had ik er 10,00 euro voor moeten dokken..

26-06-2005, 15:47


ik en mijn broers enzo zijn ook opzoek naar kaarten...we hebben er al 2 maar we moeten nog een paar

26-06-2005, 15:49

Citaat door ibtissam148:
ik en mijn broers enzo zijn ook opzoek naar kaarten...we hebben er al 2 maar we moeten nog een paar
Gewoon vragen bij die kaaskoppen...

je buurman enzo...

26-06-2005, 15:51

Citaat door chicoo13:
Gewoon vragen bij die kaaskoppen...

je buurman enzo...
ja ik heb er een paar gevraagd maar ze vragen er een belachelijke prijs voor.

26-06-2005, 15:56

Citaat door ibtissam148:
ja ik heb er een paar gevraagd maar ze vragen er een belachelijke prijs voor.
Op een moment vragen ze wel een goede prijs... omdat ze weten dat ze er tog nix mee kunnen doen...

gewoon door blijven zuren!!!

26-06-2005, 16:02
koop maandag avond pas kaartkes die hollanders zien het net als een beurs ze denken me ons de jackpot te winnen ze kunnen beter lottokaartjes halen hebben ze meer kans maar maandag dalen de aandelen insallah ahahahahahha want ze hebben dan een risico dat ze er volgende dag nog mee zitten

26-06-2005, 16:04

Citaat door chicoo13:
Op een moment vragen ze wel een goede prijs... omdat ze weten dat ze er tog nix mee kunnen doen...

gewoon door blijven zuren!!!