Bekijk volle/desktop versie : doe mee met mij om een verhaal te schrijven!!



Pagina's : [1] 2 3

25-06-2005, 21:35
hallo allemaal
ik begginnen met een verhaal te schrijven en jullie mogen verder gaan maar als je verdergaat dan moet je dat van tevoren zeggen en ow ja deze idee is nie van mij!



aaaaaaah lekker uitgeslapen opeens hoor ik de deur opengaan van mijn slaapkamer het is mijn broertje met ontbijt ow ja ik ben vandaag jarig ik ben 18jaar geworden
helemaal vergeten omdat ik een leuke droom had over anouar hij is egt zo een lekker ding maar hij ziet me nooit staan egt kut!!! mijn broertje is 8 jaar oud ookal is het mijn broertje het is egt een sgat hij doet alles voor me wat ik wil maar ik gebruik hem nie als een slaaf toen ik ontbeten had ging ik douchen en ik ging weer over anouar dromen hij is 18 jaar en zit bij mij in de klas hij is een maand ouder dan mij
toen ik klaar was moest ik van me moeder heel snel aankleden want ze had een verassing voor me toen ik me had aan gekleed was ik snel naar beneden gerend en toen...........................

maken jullie het snel af!

26-06-2005, 00:12


ik ga wel verder

26-06-2005, 00:17
eenmaal aangekleed beneden kreeg ik een zoen van me ma op men wang
en eeningepakt kadootje
ik maakte het snel open o mam bedankt een lugje van naomi campbel
mam gaf me nog een zoen en sei tegen mij dta ik snel me spullen moest pakken want anders kom ik te laat op school

eenmaal aangekomen op sgool ging de schoobel kwas net op tyd in de les
en keek snle of anouar der was
en ja hij was der en gaf me een knipoog en feliciteerde me!!!!1
ik schrok en dat was de eertse keer dat anouar wat liefs tegen me zei
en ik draaide me weer m en werd rood.
de les was voorbij en ik liep snel naar men kluisje
en ineens stond anouar naast me oja zijn kluis was net boven mijn kluisje
en hij zei of ik wat tyd had om te lunchen en ik beantwooorde jah tuurljik en hij zei een uur bij de parkje en ze i gedag en liep heel erg blij weg.........

26-06-2005, 00:18
sorry voor mijn spellingsfouten

xxxjes me

p.s wie schrijft er een vervolgje verder???

26-06-2005, 00:47


Ik kon niet wachten tot 1 uur.Mijn hart begon steeds harder te kloppen naarmate de tijd verstreek.Ik was bang dat hij maar wat met me dolde maar aan de andere kant had ik niks te verliezen.Om 1 uur kwam ik aan bij het parkje.Ik zag Anouar daar nog niet.Was hij gewoon te laat of lag het aan mij?Ik besloot nog 5 minuten te wachten.Hij daagde na 1 minuutje toch op.Zijn haar zat helemaal door de war en zijn trui zat helemaal scheef.
''Sorry dat ik te laat ben.Ik moest nog even snel iets dóen.''Ik knikte maar.''Het is oké.''Ik besloot er niks achter te gaan zoeken en liep met hem naar een lunchroom.Hij wou me trakteren omdat ik op een volwassen leeftijd was gekomen.Mijn haren gingen steeds overeind staan wanneer hij met zijn arm of been even tegen me aan kwam.Mijn hart wou geen langzamere tempo gaan nemen en klopte de hele tijd als een bezetene.

26-06-2005, 10:17
ik ga wel verder

26-06-2005, 10:24
na het eten had hij nog een cadeau voor me het was een zilvere ring met een soort diamantje erin ik was zo blij dat ik hem een kus gaf op wang maar toen draide hij zich zodat zijn mond op mijn mond terecht kwam toen ik naar huis was gegaan zat ik helemaal in de wolken ik kwam binnen en toen zag ik daar mijn beste vriendin iman in mijn slaapkamer en toen schoot mij wat terbinnen ik had met haar afgesproken om 1 uur om naar de stad te gaan

26-06-2005, 10:46
ik ga verder

26-06-2005, 10:50
met iman wat doen zij daar samen ik liep naar hunt toe en vroeg of ik met iman mocht praten ze vond het goed dus gingen we in een hoekje praten ik vroegwat doe je hier met anuoar zij zei gaat je niks aan het spijt me egt van daarnet ik was het vergeten omdat ik met anouar een afspraak had ga maar vragen en toen zei zij wat?! anouar is mijn vriendje bnou ja bijna dan en dan ga jij met hem lunchen

26-06-2005, 10:51
je moet de volgende keer wel zeggen als je verder gaat

26-06-2005, 11:37
ga jij anders verder

27-06-2005, 21:45
en toen kregen we dus hele erge ruzie en iman ging naar huis..ik voelde me echt kut..maar wat denkt ze wel niet hij is haar vriendje toch zeker niet....de volgemde dag kwam ik op school maaranouar zei helemaal niks..ik liep een paar keer langs maar hij keek me niet eens aan...dus even later toen ik hem alleen buiten zag liep ik naar hem toe om te vragen hoe het zat..hij zei ja je deed zo afstandelijk gister dat ik dacht dat je niks van me hoeft het leek alsof die kus niks voor je betekende..en toen zei ik lachend nee joh natuurlijk niet en gaf ik hem een zoen..anouar vroeg om mijn nummer en die avond belde hij mijn op..hij zei dat die echt verlieft op mij was ..en dat hij graag wil afspreken..
toen heb ik hem vertelt over iman en zei hij:doe toch normaal ik moet niks van haar..ik vindt haar niet leuk maar jouw.!!!
toen was ik helemaal in de wolken en de volgende dag ging ik bij anouar zitten in de kantine het was hartstikke gezellig..maar ik zag iman heel kwaad naar me kijken en zag dat ze over ons aan het praten was met die andere meisjes..ene kant voelde ik me ongemakkelijk maar ik was blij dat anouar bij me was.toen de school uit was nam ik afscheid van anouar en liep alleen naar de bushalte..en wie stonden daar te wachten????

27-06-2005, 21:57


HOi Ahlam, zei Imane bitcherig. ik keek haar met grote ogen aan en probeerde haar te ontwijken. ik liep langs haar heen, maar mevr. kon het niet laten om mij terug te trekken.
Waar ga je heen? ik praatte tegen je of niet? en als ik tegen je praat dan hoor je te luisteren bitch. net als toen ik je zei over Anouar. waarom ga je het hem vertellen die gast is naar mij toe gekomen hij was kwaad..!!!! zei Imane kwaad. Nou kwaad, ze leeek meer jaloers te zijn.
Dit alles achterhaald dus dat je liegt tog??????? zei ik kwaad. ze keek mij jaloers aan en duwde mij naar achteren.
blijf van mij af trut!!!! schreeuwde ik naar haar en duwde haar terug.
Laat haar gaaan, zei een andere meisje. Imane keek mij lelijk aan en liet mij er door.
Dank je was dat zo moeilijk, zei ik en liep weg.
ik was eindelijk thuis maar net dat ik thuis aan kwam, ging mijn tel af. het was.... Anouar. wat leuk dat hij belt.
ahlam: ja hallo?
Anouar: eey met mij, wat is dat wat ik hoorde van Imane? zit je lekker andere jongens te versieren yekkie ga je zo doen? en trouwens hoeso ben ik net een homo????
Ahlam: wat? wat lul je Anouar. ik heb niks gezegd echt waar..!!!
Anouar: rot op.... ik laat je niet eens uitpraten doei!!!!!!!!!!!!!!
tuut tuut tuut... tfoe hij had opgehangen. waar slaat dit op. ze is gewoon jaloers en het is haar gelukt om tussen ons in te komen. wat moet ik nu doen, schijn bedriegt....

27-06-2005, 21:57
hoe vinden jullie het?!?!?!??! :P


28-06-2005, 22:24
ik liep naar de les...maar zag mijn hele klas buiten de lokaal staan..pfff nee he de meester is weer eens te laat of is er helemaal niet en ik had echt geen zin in een tussenuur.
Ik stond naast de lokaal deur te wachten en keek voor me uit..op n gegeven moment was ik heel ver weg met mijn gedachtes dat ik niet eens merkte dat anouar opeens naast me stond...verschrikt keek ik em aan...en hij mij...ik bleef maar kijken en wou me ogen niet van hem afhouden...wejoo hij is zo mooi. Maar opeens herinnerde ik me dat ik boos op em was en draaide heel snel me hoofd om.
Maar ik voelde gewoon dat hij nog steeds naar me keek en zonder dat ik het doorhad draaide ik me hoofd naar hem toe en begon hem opeens te zoenen!!!

Hij keek me geschrokken maar aan de andere kant ook een beetje blij aan en zei....

Pagina's : [1] 2 3