Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ben ik de enige??



25-06-2005, 20:50
Ik ga over 5 dagen naar Marokko en ik heb niert veel dingen gekocht!

Vorige jaar toen we gingen hadden ik alles al twee maanden van te voren ingepakt en nu waloe?

Wie heeft dat nog meer.

Ik ga pas volgende week maandag alles kopen

25-06-2005, 21:00


Nee hoor schat.. Echt niet de enige ben je!

Ik ga zelf ook Volgende week zondag op vakantie.. en echt ik moet echt nog Heeeel wat dingen kopen. Ik moet nog truitjes enzo kopen, slippers.. ik moet nog sieraden kopen .. want ik ben gek op sieraden , verder nog tassen .. en een broek.. yalatief.. Yalatief.. en zo kan ik morgen nog wel doorgaan. Ik denk dat ik Dinsdag ff langs Blaak ga en daar echt alles in 1 keer ga halen.. Hoef ik me de rest van de week geen zorgen meer te maken.

25-06-2005, 21:08
Als ik niet op tijd begin kan ik niks normaals meer vinden

25-06-2005, 21:11
je bent inderdaad niet de enige nou heb ik et gelukdat ik uit ceuta kom dus daar heb je veeeeeeeeeeel mooiere en goedkopere kleren dan hier die zara van spanje is al 50 % goedkoper dan hier.. dus koop ik alles daar wel..

25-06-2005, 21:19


kwa inpakken ben je niet de enige heb nog niets ingepakt
maar ik heb gelukkig wel alles gekocht moet alleen nog die creme's en lenzenvloeistof enz nog hebben maar kleren, sjaaltjes en schoenen ben ik klaar mee

25-06-2005, 21:22

Citaat door Ghizlane_mocro:
je bent inderdaad niet de enige nou heb ik et gelukdat ik uit ceuta kom dus daar heb je veeeeeeeeeeel mooiere en goedkopere kleren dan hier die zara van spanje is al 50 % goedkoper dan hier.. dus koop ik alles daar wel..
Ik ben ook van plan om niet echt veel te kopen.

Gewoon 4 outfits en dan daar alles kopen.

Ik heb heel veel stoffen gekocht, want ik wil djellaba's laten maken.

Ik vind dat veel makkelijker in Marokko.

25-06-2005, 21:24
ja wollah ik kom altijd aan met 10 outfits... hbe je ze daar veel leuker en goedkoper


maarja 9 van de 10 keer trek ik toch ff snel jelleba aan van me nicht omdat et te warm is om nog ff moi te gaan doen... ben altijd zooo lui in markko

25-06-2005, 21:26

Citaat door Ghizlane_mocro:
ja wollah ik kom altijd aan met 10 outfits... hbe je ze daar veel leuker en goedkoper


maarja 9 van de 10 keer trek ik toch ff snel jelleba aan van me nicht omdat et te warm is om nog ff moi te gaan doen... ben altijd zooo lui in markko
".