Bekijk volle/desktop versie : songtekst Fouradi en Aicha



25-06-2005, 18:21
Hey mensen

Wie heeft die tekst van hun...wat ik wil

25-06-2005, 18:33



Fouradi:

Een chick die mij heel goed begrijpt, voelt wat ik bedoel, dat is wat ik wil.
Mop we kunnen blijven kletsen, we kunnen blijven testen, maar ik blijf niet langer stressen dat ik aan je denk ik allang bekend wil je weten wat ik meen jij wordt vet verwend.Want je kwam en ik zag je gaf en je bracht en je liefde ik ben het nooit geweest maar nu ben ik de verliefde geen gein heb ik jou aan de lijn wil ik snel bij je zijn want ik voel alleen de pijn diep van binnen je praat met je vriendinnen zei hij wil me beminnen of heeft hij meer vriendinnen het doet er toch niet toe wat zei nou egt van me vinden ik bij jouw jij bij mij je vertrouwt het gelijk het is zo mooi als het lijkt 1+1=2 maar samen zijn we 1 ik geef je wat ik heb want zoals jouw is er geen 1 zeg me wat je denkt ik hou me verder stil een chick als jij een vrouw als jij is alles wat ik wil.

Wat ik wil is een chick als jij die niet bedriegt mijn dromen waarmaakt en niet liegt sta aan me zij en maak me blij ik voel me vrij als jij me kust heb ik ooit wat rust dat is wat ik wil.

Aisha:

Ik leerde jou kennen en ik vond je een parel nam je nummer na een hele lange babbel Had me goed te pakken moet ik wel verklappen maar je dacht dat ik stom was Stuurde Kim omdat ik wist dat je dom was maar zei had het moeten weten dat is wat ik weet ik moet het nu vergeten Ik leer me les en ik weet dat elke jongen Flash Fouradi het is over ik had alles heb nu niks voor je over zoek geluk bij iemand anders zoek een andere chick en laat je verassen kwam bij me binnen en nu moet je verkassen neem al je kleren en je tassen binnen 10 minuten wil ik dat je buiten bent ik ben wel meer gewend wat denk je nou dat je mij kent??

Fouradi:

Sssssss Ooww what the fxck heb ik gedaan ik schreeuw om jou en roep jouw naam je scott me zwaar als ik je bel krijg ik de kans dan zeg jij vertel dat je verder wilt dat is wat ik wil Baby Hoewww Is een chick als jij die niet bedriegt mijn dromen waarmaakt en niet liegt sta aan me zij en maak me blij ik voel me vrij als jij me kust heb ik nooit wat rust dat is wat ik wil.

Damn wat kan ik doen het was een grote fout ik ging met je vriendin en ik wordt niet meer vertrouwt Ze had me goed te pakken ik wou dr egt niet kwijt ‘’ik heb een chick ik heb een chick’’ maar ze bleef maar bij me plakken Ik was verleid door een hele mooie meid kon ik maar terug in de tijd Ik heb alleen maar spijt, ik heb alleen maar spijt, ik heb alleen maar spijt ik heb alleen maar spijt, ik heb alleen maar spijt .

Wat heb ik gedaan ik wil jou wat heb ik gedaan je maakt me lauw men leven is zo anders geef mij een kans en ik verander je bent er een uit vele meiden en ik wil bij je blijven ik wil jou als men mijn vrouw ik wil jou mop vertrouw

wat ik wil (oow wat ik wil oow wat ik wil)
is een chik als jij die niet bedriegt(een chik als jij die niet bedriegt),
men dromen waarmaakt en niet liegt ik wil jou als men vrouw sta aan me zij je maakt me blij (oow Jij( ik voel me vrij als jij me kust heb ik ooit wat rust Dat is wat ik wil.

A:
Is dat wat jij wilt
F:
Een chik als Jij die niet bedriegt
A;
Ik ben die chik ik ben die chik
F:
Mijn dromen waarmaakt en niet liegt
A:
Ik maak ze waar ik maak ze waar
F:
Ik voel me vrij als jij me kust heb ik ooit wat rust? Dat is wat ik wil
A:
Is dat wat jij wilt
F:
Een chik als Jij die niet bedriegt
A:
Ik ben die chik ik ben die chik
F:
Mijn dromen waarmaakt en niet liegt
A:
Ik maak ze waar ik maak ze waar
F:
Sta je aan me zij je maakt me blij
A:
Ik maak je blij ik maak je blij
F:
Ik voel me vrij als jij me kust heb ik ooit wat rust? Dat is wat ik wil

25-06-2005, 18:39
thanxssssssssss

25-06-2005, 18:40
De Nada

25-06-2005, 20:48


eyyy tazagirl geef maar meteen door aan je zusje dat ze volgende keer hele text voor mij moet zingen...
ze heeft wel een rare text die aicha vind ik

25-06-2005, 20:50

Citaat door mcfatoush:
eyyy tazagirl geef maar meteen door aan je zusje dat ze volgende keer hele text voor mij moet zingen...
ze heeft wel een rare text die aicha vind ik
ahhaa ze oefent al
die hele tekst slaat nergens op en hey geef me een puntje...

25-06-2005, 20:59

Citaat door tazagirl1985:
ahhaa ze oefent al
die hele tekst slaat nergens op en hey geef me een puntje...
oke moet je mij ook geven jij hebt er twee bij mij zie je nog 1 hoeveel punten heb je in totaal