Bekijk volle/desktop versie : Mannen die getrouwd zijn en toch vreemd gaan.



Pagina's : [1] 2 3 4

25-06-2005, 14:33
--------------------------------------------------------------------------------

salaam alaikoem broeders en zusters

wat vinden jullie van mannen die getrouwd zijn en toch vreemd gaan ik ken een paar mannen die dat doen.

Ik zeg zo vaak tegen hun waarom doen je jullie dat nou, weetje wat zeggen we kunnen niet elke dag Patat eten je moet ook bietstuk, vis eten etc

maar als ik tegen hun zeg en stel dat jullie vrouwen vreemd gaan wat dan dan zeggen ze ja dat is iets anders zij is een vrouw.

Maar ik vind dit nergens opslaan

wat is jullie mening hier over zusters en broeders

25-06-2005, 16:49



Citaat door mopalestina:
--------------------------------------------------------------------------------

salaam alaikoem broeders en zusters

wat vinden jullie van mannen die getrouwd zijn en toch vreemd gaan ik ken een paar mannen die dat doen.

Ik zeg zo vaak tegen hun waarom doen je jullie dat nou, weetje wat zeggen we kunnen niet elke dag Patat eten je moet ook bietstuk, vis eten etc

maar als ik tegen hun zeg en stel dat jullie vrouwen vreemd gaan wat dan dan zeggen ze ja dat is iets anders zij is een vrouw.

Maar ik vind dit nergens opslaan

wat is jullie mening hier over zusters en broeders
volgens de islam, ze moeten gestenigd worden (tot de dood)
en dat zegt veel over hoe erg is het om vreemd te gaan.

25-06-2005, 17:19
Ken helaas veel mannen die vreemdgaan....Maar als ik dan ook naar die vrouwen kijk, tsja dan kan ik het wel een klein beetje 'begrijpen' maar keur het absoluut niet goed...

25-06-2005, 17:58
zo als ik achter kom dat ie hee vaak is vreemdgegaan nou ik ga meteen scheiden

25-06-2005, 17:59


nou wie weet geef ik een kans als t niet meer doet

25-06-2005, 19:19

Citaat door mopalestina:
--------------------------------------------------------------------------------

salaam alaikoem broeders en zusters

wat vinden jullie van mannen die getrouwd zijn en toch vreemd gaan ik ken een paar mannen die dat doen.

Ik zeg zo vaak tegen hun waarom doen je jullie dat nou, weetje wat zeggen we kunnen niet elke dag Patat eten je moet ook bietstuk, vis eten etc

maar als ik tegen hun zeg en stel dat jullie vrouwen vreemd gaan wat dan dan zeggen ze ja dat is iets anders zij is een vrouw.

Maar ik vind dit nergens opslaan

wat is jullie mening hier over zusters en broeders
wa alaikoum salaam,


als ik was getrouwd en erachter zou komen dat mn man is vreemdgegaan mag hij gelijk rechtsomkeer maken naar dat wijf...ik zou alles voor mn man over hebben(binnen de regels van Allah soebhana wa ta'ala) en als hij dan uiteindelijk toch nog vreemdgaat hoeft ie echt niet terug te komen..Van zulke mannen wordt ik kotsmisselijk..Moge Allah ze zwaar straffen, amien.
mischien een beetje hard, maar ik vind het te erg voor woorden wat sommige mannen hun vrouwen aandoen en omgekeerd natuurlijk ook...

25-06-2005, 19:43

Citaat door Religion_Islam:
wa alaikoum salaam,


als ik was getrouwd en erachter zou komen dat mn man is vreemdgegaan mag hij gelijk rechtsomkeer maken naar dat wijf...ik zou alles voor mn man over hebben(binnen de regels van Allah soebhana wa ta'ala) en als hij dan uiteindelijk toch nog vreemdgaat hoeft ie echt niet terug te komen..Van zulke mannen wordt ik kotsmisselijk..Moge Allah ze zwaar straffen, amien.
mischien een beetje hard, maar ik vind het te erg voor woorden wat sommige mannen hun vrouwen aandoen en omgekeerd natuurlijk ook...
Go gUrl ben het met je eens Kom nou....... zijn jullie eindelijk getrouwd gaat tie vreemd PsSs

25-06-2005, 20:08

Citaat door mopalestina:
--------------------------------------------------------------------------------

salaam alaikoem broeders en zusters

wat vinden jullie van mannen die getrouwd zijn en toch vreemd gaan ik ken een paar mannen die dat doen.

Ik zeg zo vaak tegen hun waarom doen je jullie dat nou, weetje wat zeggen we kunnen niet elke dag Patat eten je moet ook bietstuk, vis eten etc

maar als ik tegen hun zeg en stel dat jullie vrouwen vreemd gaan wat dan dan zeggen ze ja dat is iets anders zij is een vrouw.

Maar ik vind dit nergens opslaan

wat is jullie mening hier over zusters en broeders
salamoealeikom..

Als ik getrouwd ben met een man die vreemd gaat , heb ik drie optie's.

1: Uitzoeken waarom hij vreemd gaat. Het kan zijn dat hij met verkeerde mensen om gaat.
2: Scheiden
3: Hem vermoorden

De laatste twee is het beste optie's voor mij! Het kan niet anders

Alleen 1 ding weet ik wel! Hij is je niet waard als hij vreemd gaat! gair insha'allah

Wa aleikom salam

25-06-2005, 22:10

Citaat door islam4always:
Go gUrl ben het met je eens Kom nou....... zijn jullie eindelijk getrouwd gaat tie vreemd PsSs
inderdaad..sommige zeggen het kan aan de vrouw liggen, (mischien bevredigt ze de man zijn seksuele gevoelens niet genoeg etcetc) dan vind ik dat de man daarover moet kunnen praten, gaat het nog steeds niet goed en heb je geen sabr dan scheidt je maar, maar vreemdgaan.......

25-06-2005, 22:27

Citaat door Religion_Islam:
inderdaad..sommige zeggen het kan aan de vrouw liggen, (mischien bevredigt ze de man zijn seksuele gevoelens niet genoeg etcetc) dan vind ik dat de man daarover moet kunnen praten, gaat het nog steeds niet goed en heb je geen sabr dan scheidt je maar, maar vreemdgaan.......
in dat geval kan ie alsnog een 2e vrouw nemen maar vreemdgaan

25-06-2005, 22:31
zo als ik achter kom dat ie hee vaak is vreemdgegaan nou ik ga meteen scheiden


dat zal ik ook dan doen ik zal hem 1 keer mischien vergeven dan niet meer .

25-06-2005, 22:32

Citaat door Al-Muslimeen:
in dat geval kan ie alsnog een 2e vrouw nemen maar vreemdgaan
inderdaad.

alhoewel ik het ook niet leuk zou vinden als ik getrouwd was en mn mannetje zou een 2de vrouw willen, al weet ik dat dit toegestaan is tot en met 4 vrouwen.

25-06-2005, 22:33



Citaat door Religion_Islam:
inderdaad.

alhoewel ik het ook niet leuk zou vinden als ik getrouwd was en mn mannetje zou een 2de vrouw willen, al weet ik dat dit toegestaan is tot en met 4 vrouwen.
dat begrijp ik

26-06-2005, 01:38
De dood met hun!

26-06-2005, 11:51
Doodstraf.

Hebben ze aan 1 vrouw niet genoeg, trouw dan met een 2e, niet genoeg een 3e, niet genoeg? een 4e.

Maar ga niet vreemd.

Pagina's : [1] 2 3 4