Bekijk volle/desktop versie : Met de mode meegaan, kan toch ook op een nette manier???



17-03-2003, 11:28
Ik ga zelf ook met de mode mee,maar hou het wel netjes, en met netjes bedoel ik dat ik niet te koop loop met mijn lichaam.
Ik ben ook moslima en weet dat je als meisje zijnde echt niet met een strakke strech broek en een strak truitje je zelf voor je pa zal vertonen, of heb ik het mis????

ben benieuwd naar jullie meningen/reacties

17-03-2003, 11:32


neej je hebt het niet mis, mah ik ken geen meisje die dat doet hoor!!!

17-03-2003, 11:37
Die meiden denken zo op te vallen maar weten niet dat ze in de ogen van ons marokkaanse jongens juist heel erg laag gezien worden er valt niets meer te raden bij ze het spannende is weg want alles staat open en bloot voor je neus

17-03-2003, 11:44
INderdaad ik draag NOG geen hijaab, maar mijn vriendinnen dragen ze wel, en ze zien er echt fantastisch uit. Mooi en toch netjes. Als ik hun zie dan begin ik echt na te denken om er zelf ook een te gaan dragen. Want ja, als je vrouwen ziet die pyama dragen en op straat draven, denk je zo wil ik er echt niet bij gaan lopen. Maar als je de meisjes ziet die er goed uitzien en toch netjes en fatsoenlijk dan krijg je daar echt een opkrikker van!

17-03-2003, 12:06


Wat ik mij altijd afvraag als ik dat soort meiden zie is:,, Gaan ze echt zo van huis of hoe zit het?" Ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat een vader zijn dochter met kleding à la L'll Kim, de deur uit laat gaan. Maar ja, misschien is iedereen anders in zijn denkwijze mbt tot kleding.

17-03-2003, 12:08
ja dat kan.. maar iedereen is anders, en weet je wat een jas wel niet kan verbergen :P

17-03-2003, 12:46
Salaam eleykoem wr wb

ja je kunt het wel voor je vader verbergen maar Allah swt weet heel goed wat je aan hebt!

en dat je jou vader nog bedriegt ook