Bekijk volle/desktop versie : Dames Met Kinderen..



Pagina's : [1] 2 3

24-06-2005, 16:54
Salaam

dames met kids

even paar vraagjes


xhoeveel kinderen heb je?

x hoe oud is hij / zij?

x hoe heet hij / zij ?

x waarom hebben jullie die naam gekozen voor jullie zoontje / dochtertje?

xwillen jullie nog meer kids??

24-06-2005, 16:59


reageerd niemand

24-06-2005, 17:03
Oke meid ik reageer wel even Ik heb een dochtertje, zij is 5 jaar en heet Yasmin. Inschallah volgen er meer

24-06-2005, 17:04

Citaat door mocrohabibi:
Salaam

dames met kids

even paar vraagjes


xhoeveel kinderen heb je?

x hoe oud is hij / zij?

x hoe heet hij / zij ?

x waarom hebben jullie die naam gekozen voor jullie zoontje / dochtertje?

xwillen jullie nog meer kids??[/SIZE]
[SIZE=3]Ik heb 1 kindje, hij is 8 weken hij heet moussa heb de naam gekozen omdat ik het een mooie en makkelijke uitspreekbare naam vind en een goede islamitische naam, moussa aleihi salam was een profeet

24-06-2005, 17:04



Citaat door Ouissam:
Oke meid ik reageer wel even Ik heb een dochtertje, zij is 5 jaar en heet Yasmin. Inschallah volgen er meer
dankejwel leuk geef Yasmin maar een dikke zoen van mij oke

24-06-2005, 17:05

Citaat door oem_mujahid2:
Ik heb 1 kindje, hij is 8 weken hij heet moussa heb de naam gekozen omdat ik het een mooie en makkelijke uitspreekbare naam vind en een goede islamitische naam, moussa aleihi salam was een profeet
jij moet moussa ook een dikke kus van me geven wat leuk en mooie naaam en ja helemaal gelijk de reden

24-06-2005, 17:12

Citaat door mocrohabibi:
jij moet moussa ook een dikke kus van me geven wat leuk en mooie naaam en ja helemaal gelijk de reden
Djazzakallahoe gairan zuster, oh bijna uitgerekend mashallah net als zwangermeisje..kan ook niet wachten tot ik haar baby kan gaan bewonderen inshallah...Moge allah swt jullie bevaling makkeljik maken amin

24-06-2005, 17:25
inshaallah,amine

shokrane shokrane


lieve reactie:verliefd:

24-06-2005, 17:48
Hi,

nou ik ben mama van mashallah drie zoontjes, een van 7,5 - 3,5 en 1,5.

De oudste heet Danish, de tweede Amaan en de derde heet Ehsan.

De namen vond ik gewoon mooi, het heeft niks speciaals, vond ze gewoon leuk.

En de vraag of er nog eentje wil, zie mijn ondertekening, als het een jongen wordt, dan gaan we door tot we een meisje krijgen, Inshallah. HIHIHI.

24-06-2005, 17:50
Hey mehreen, wat leuk:zijn ze wel lief voor mama oehh wat schaattig geef hun ook maar een kusje

ewa nog gelfeciteerd met je 4e kindje die opkomst is Inshaallah

ahahahahhahahahaha gekkie straksheb je een heel voetbal elftal jongens en ja hoor op het laatst komt het meisje als rezerve speler

leuk hoor

24-06-2005, 19:02
ja als ik doorga wel ja, je hebt groot gelijk.
Maar een meisje, oooh dat wil ik nu wel heel graag hoor.
En als dit keer niet, dan maar blijven proberen, hahaha

24-06-2005, 19:07
ik heb 1 dochtertje ze heet siham , en ze is 5 jaar.


Mijn schoonmoeder heeft de naam uitgekozen, omdat ze die naam al voor haar eigen kind graag wilde, maarze heeft geen meisje meer gekregen.


en ik wist het niet wleke naam ik zou doen , was al blij dat het meisje eruit was gekomen en ook nog gezond alhamdoelillah

insallah volgen er nog meer

24-06-2005, 19:11



Citaat door Mehreen:
ja als ik doorga wel ja, je hebt groot gelijk.
Maar een meisje, oooh dat wil ik nu wel heel graag hoor.
En als dit keer niet, dan maar blijven proberen, hahaha
HAhahah

24-06-2005, 19:12

Citaat door sihamkleuter:
ik heb 1 dochtertje ze heet siham , en ze is 5 jaar.


Mijn schoonmoeder heeft de naam uitgekozen, omdat ze die naam al voor haar eigen kind graag wilde, maarze heeft geen meisje meer gekregen.


en ik wist het niet wleke naam ik zou doen , was al blij dat het meisje eruit was gekomen en ook nog gezond alhamdoelillah

insallah volgen er nog meer
<


Hey

o wat lief,,leuk hooorgeef siham ook maar een kus
soso dus ze heeft alleen jongens iswel leuk en nu heeft ze toch nog een Siham gekregen

en ja je hebt gelijk als het maar gezond is maar je moet weten dat er ook ongezonde kindjes worden geboren

24-06-2005, 19:13

Citaat door mocrohabibi:
<


Hey

o wat lief,,leuk hooorgeef siham ook maar een kus
soso dus ze heeft alleen jongens iswel leuk en nu heeft ze toch nog een Siham gekregen

en ja je hebt gelijk als het maar gezond is maar je moet weten dat er ook ongezonde kindjes worden geboren
nee, ze heeft ook 2 meisjes,maar later hoorde ze die naam en wilde die graag doen, maar ze heeft toen nog 2 jongens gekregen.

Pagina's : [1] 2 3