Bekijk volle/desktop versie : beautitips voor de dames



Pagina's : [1] 2

16-03-2003, 21:46
In de naam van Allah, de barmhartige, meest genadevolle.

Beauty Tip !!:

Voor verleidelijke lippen: Spreek aardige en lieve woorden.

Voor mooie ogen: Zoek het goede in de mens

Voor een goed figuur: Deel je eten met de armen

Voor mooi haar: draag de hijab. laat een kind zijn vingers er een dag door strelen

Voor intelligentie: Loop met je kennis naar anderen; zo zul je nooit alleen lopen. Besef, dat als je ooit een helpende hand nodig hebt, je alleen naast je hoeft te kijken en je broeder zal er voor je zijn.


Terwijl je ouder wordt zul je ontdekken dat je twee handen hebt: de een voor jezelf, en de ander dient om een ander te helpen.

De schoonheid van een vrouw zit hem niet in de kleren die ze draagt, het figuur dat ze heeft, of de manier waarop ze haar haar doet.

De schoonheid van een vrouw moet in haar ogen gezien worden. Omdat dat de plek is naar haar hart, de plek waar liefde is.

De echte schoonheid is niet uiterlijk, maar echte schoonheid in een vrouw reflecteert haar ziel.

Het is de zorg dat ze liefdevol geeft, de passie die ze toont, de vroomheid die ze uitstraalt.

van deze vrouw wordt de schoonheid door de jaren heen, niet minder, maar mooier!!!

(dus mensen let niet op uiterlijk maar op innerlijk)

16-03-2003, 22:01



Citaat:
Origineel gepost door islamheart
In de naam van Allah, de barmhartige, meest genadevolle.

Beauty Tip !!:

Voor verleidelijke lippen: Spreek aardige en lieve woorden.

Voor mooie ogen: Zoek het goede in de mens

Voor een goed figuur: Deel je eten met de armen

Voor mooi haar: draag de hijab. laat een kind zijn vingers er een dag door strelen

Voor intelligentie: Loop met je kennis naar anderen; zo zul je nooit alleen lopen. Besef, dat als je ooit een helpende hand nodig hebt, je alleen naast je hoeft te kijken en je broeder zal er voor je zijn.


Terwijl je ouder wordt zul je ontdekken dat je twee handen hebt: de een voor jezelf, en de ander dient om een ander te helpen.

De schoonheid van een vrouw zit hem niet in de kleren die ze draagt, het figuur dat ze heeft, of de manier waarop ze haar haar doet.

De schoonheid van een vrouw moet in haar ogen gezien worden. Omdat dat de plek is naar haar hart, de plek waar liefde is.

De echte schoonheid is niet uiterlijk, maar echte schoonheid in een vrouw reflecteert haar ziel.

Het is de zorg dat ze liefdevol geeft, de passie die ze toont, de vroomheid die ze uitstraalt.

van deze vrouw wordt de schoonheid door de jaren heen, niet minder, maar mooier!!!

(dus mensen let niet op uiterlijk maar op innerlijk)

17-03-2003, 01:17
heel heel mooi
liefs hounaida

17-03-2003, 10:25
Tbarkallah aliek a Islamheart,
Das echt mooi wallah ik dacht toen ik deze topic zag ze gaat make-up advies geven hahaha maar niet dus. Maar het is heel mooi wat je daar hebt geschreven en GOED!!!!.

Beslamma Somaya20

17-03-2003, 11:13


allemaal bedankt voor jullie leuke lieve aardige reacties en ik hoop inscha allah ook voor jullie hetzelfde wat jullie mij toe hebben gewenst!!!!

17-03-2003, 12:14
mooi heel mooi
liefs fatima

17-03-2003, 15:07

Citaat:
Origineel gepost door islamheart
In de naam van Allah, de barmhartige, meest genadevolle.

Beauty Tip !!:

Voor verleidelijke lippen: Spreek aardige en lieve woorden.

Voor mooie ogen: Zoek het goede in de mens

Voor een goed figuur: Deel je eten met de armen

Voor mooi haar: draag de hijab. laat een kind zijn vingers er een dag door strelen

Voor intelligentie: Loop met je kennis naar anderen; zo zul je nooit alleen lopen. Besef, dat als je ooit een helpende hand nodig hebt, je alleen naast je hoeft te kijken en je broeder zal er voor je zijn.


Terwijl je ouder wordt zul je ontdekken dat je twee handen hebt: de een voor jezelf, en de ander dient om een ander te helpen.

De schoonheid van een vrouw zit hem niet in de kleren die ze draagt, het figuur dat ze heeft, of de manier waarop ze haar haar doet.

De schoonheid van een vrouw moet in haar ogen gezien worden. Omdat dat de plek is naar haar hart, de plek waar liefde is.

De echte schoonheid is niet uiterlijk, maar echte schoonheid in een vrouw reflecteert haar ziel.

Het is de zorg dat ze liefdevol geeft, de passie die ze toont, de vroomheid die ze uitstraalt.

van deze vrouw wordt de schoonheid door de jaren heen, niet minder, maar mooier!!!

(dus mensen let niet op uiterlijk maar op innerlijk)
Salamoe aleikoem zuster,

Heel mooi gezegd, dzazaak Allahoe khairan.

wa aleikoem salaam.

17-03-2003, 16:14
Salamoe alaikoem wa rahmatullahi wa barakatuhu

Heel mooi gezegd, djazakullahu gairan zuster!!!!!!!!!!

Ik heb hier nog een verhaaltje over de vier vrouwen, die heb je vast wel eens een keer gehoord, het heeft ook een beetje te maken met wat jij allemaal zegt, oke hier komt ie


Er was eens een rijke handelaar die vier vrouwen had . Hij hield het meest van zijn vierde vrouw,hij versierde haar met weelderige kleren en behandelde haar als een delicatesse.
Hij zorgde heel goed voor haar en gaf haar het beste van het beste.

Hij hield ook erg veel van zijn derde vrouw. Hij was erg trots op haar en wilde altijd met haar pronken.Echter, de handelaar was erg bang dat ze weg zou lopen met een ander man.

Hij hield ook van zijn tweede vrouw.Ze was een hele attente persoon,altijd geduldig en in feite was ze de vertrouwelinge van de handelaar. Wanneer de handelaar problemen had,wendde hij zich altijd tot zijn tweede vrouw en ze hielp hem altijd en steunde hem door de moeilijke tijden heen.

Nu,de handelaars eerste vrouw was een hele loyale partner en had veel bijgedragen aan het behouden van zijn gezondheid en zaken,en zorgde ook nog voor het huishouden. De handelaar echter,hield niet van zijn eerste vrouw en hoewel ze zielsveel van hem hield,schonk hij haar nauwelijks aandacht.

Op een dag werd de handelaar ziek.Niet lang daarna wist hij dat hij gauw zou sterven.
Hij dacht aan zijn luxueus leven en hij zei in zichzelf :"Nu heb ik vier vrouwen bij me,maar wanneer ik sterf zal ik alleen achterblijven.Wat zal ik eenzaam zijn !" Zodoende vroeg hij aan zijn vierde vrouw : "Ik hield van jou het meest ,ik gaf jou de mooiste kleren cadeau en ik overstelpte je met de grootste zorg.Nu dat ik doodga ,zou je me willen volgen en me gezelschap brengen ?"

"Geen sprake van !"antwoordde de vierde vrouw en ze liep weg zonder een woord.Het antwoord sneed scherp door het hart van de handelaar.

De verdrietige handelaar vroeg het dan aan zijn derde vrouw :"Ik heb mijn hele leven lang veel van jou gehouden.Nu dat ik doodga ,zou je mij willen volgen en me gezelschap houden ?"

"Nee !" antwoordde de derde vrouw. "Het leven hier is goed.Wanneer je sterft ,ga ik hertrouwen".

Het hart van de handelaar bezweek en werd koud.

Dan vroeg hij aan zijn tweede vrouw :"Ik wendde me altijd tot jou voor hulp en je hebt me altijd geholpen.Nu heb ik weer je hulp nodig.Wanneer ik doodga ,wil je me volgen om me gezelschap te brengen ?"

"Het spijt me ,maar deze keer kan ik jou niet helpen."antwoorde de tweede vrouw."Ik kan op z'n minst je naar je graf uitgeleide doen."

Het antwoord kwam als een bliksemschicht en de handelaar was ontzet.

Toen riep een stem :"Ik zal met je mee gaan.Ik zal je overal volgen."

De handelaar keek op en daar zag hij zijn eerste vrouw.Ze was zo dun ,het leek bijna dat ze aan ondervoeding leed.Diep bedroefd zei de handelaar :"Ik had beter voor je moeten zorgen toen ik nog kon !"

We hebben allemaal vier vrouwen.
De vierde vrouw is ons lichaam.Hoe hard we ook ons best en moeite doen erin te slagen om er goed uit te zien ,het zal ons verlaten wanneer we doodgaan.

Onze derde vrouw zijn onze bezittingen ,onze status en onze rijkdom.Wanneer we sterven gaan ze allemaal naar anderen.

De tweede vrouw is onze familie en onze vrienden.Hoe nabij ons ze ook zijn geweest,dichtbij dan het graf kunnen zij niet met ons blijven.

De eerste vrouw is in feite onze ziel ,vaak verwaarloost in ons streven naar materiële rijkdom en lichtzinnig plezier.Het is werkelijk het enige dat ons volgt waarheen we ook gaan .

Misschien is het een goede idee om het nu te koesteren en het te versterken ,dan te wachten tot we in onze sterfbed liggen te klagen.


En zo als jij zei:

Citaat:
van deze vrouw wordt de schoonheid door de jaren heen, niet minder, maar mooier!!!


Uiterlijke schoonheid vergaat naar mate je ouder word, maar innerlijke schoonheid blijft door de jaren heen bestaan!!!!!

Salamoe alaikoem wa rahmatullahi wa barakatuhu

Assia

18-03-2003, 13:37

Citaat:
Origineel gepost door islamheart
In de naam van Allah, de barmhartige, meest genadevolle.

Beauty Tip !!:

Voor verleidelijke lippen: Spreek aardige en lieve woorden.

Voor mooie ogen: Zoek het goede in de mens

Voor een goed figuur: Deel je eten met de armen

Voor mooi haar: draag de hijab. laat een kind zijn vingers er een dag door strelen

Voor intelligentie: Loop met je kennis naar anderen; zo zul je nooit alleen lopen. Besef, dat als je ooit een helpende hand nodig hebt, je alleen naast je hoeft te kijken en je broeder zal er voor je zijn.


Terwijl je ouder wordt zul je ontdekken dat je twee handen hebt: de een voor jezelf, en de ander dient om een ander te helpen.

De schoonheid van een vrouw zit hem niet in de kleren die ze draagt, het figuur dat ze heeft, of de manier waarop ze haar haar doet.

De schoonheid van een vrouw moet in haar ogen gezien worden. Omdat dat de plek is naar haar hart, de plek waar liefde is.

De echte schoonheid is niet uiterlijk, maar echte schoonheid in een vrouw reflecteert haar ziel.

Het is de zorg dat ze liefdevol geeft, de passie die ze toont, de vroomheid die ze uitstraalt.

van deze vrouw wordt de schoonheid door de jaren heen, niet minder, maar mooier!!!

(dus mensen let niet op uiterlijk maar op innerlijk)

tis gewoon PRACHTIG amaai!!! XxX hilke

18-03-2003, 16:19
Goed gezegd!!!!

19-03-2003, 14:19
echt super mooi! en ja fatima84 ik voel me ook pretty!!!

19-03-2003, 15:26
hier ook een beauty tip voor de DAMES!

Don't use make-up, when you're already beautiful!
Gebruik geen make-up, wanneer je al mooi bent!
Brauchen Sie Keine make-up, wenn Sie alange Sheun siend!
Ma te3melshie makiyaaj, hila kountie mziewna!

als iemand nog andere talen er aan toe wil voegen ga je gang,
moi je ne pas, parler Francaise of wat dan ook!

19-03-2003, 15:53


oh super van je hoor!!!!! waddie!

20-03-2003, 22:19
ja! hahhahaa

20-03-2003, 22:22
Tbarkeallah 3liek meid





ma3a salamaa





Flexiegirl

Pagina's : [1] 2