Bekijk volle/desktop versie : Rue de Brabant in brussel???



23-06-2005, 15:27

Citaat door fadila1:
Wie zou mij kunnen helpen hoe ik van utrecht naar rue de brabant in brussel (als dit klopt) moet komen. Ze hebben daar veel marokkaanse winkels in die straat, maar ik kan het niet op het internet vinden en vooral hoe ik daar moet komen met de trein. Heeft iemand het goede adres voor mij?
.

23-06-2005, 15:36


Met de trein.....dan stap je uit bij La Gare du Nord en daar heb je gelijk rue de brabant...dus heel makkelijk.
De Internationale trein vertrekt elk uur uit Amsterdam, Schiphol, Den Haag, Rotterdam, Dordrecht en Roosendaal...kijk op http://www.ns.nl voor vertrektijden. De reis duurt uit den haag ongeveer twee uur.

23-06-2005, 19:05

Citaat door fadila1:
Wie zou mij kunnen helpen hoe ik van utrecht naar rue de brabant in brussel (als dit klopt) moet komen. Ze hebben daar veel marokkaanse winkels in die straat, maar ik kan het niet op het internet vinden en vooral hoe ik daar moet komen met de trein. Heeft iemand het goede adres voor mij?
Gewoon een treinticket naar Brussel kopen, in de trein stappen en bij aankomst in Brussel aan het eerste station uitstappen (La Gare du Nord = Noordstation). Rue de Brabant of Brabantstraat ligt vlak naast het Noordstation, je kunt het niet missen.