Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie van deze bedankjes?



Pagina's : [1] 2

23-06-2005, 15:24



23-06-2005, 15:38


ik vind het echt super lelijk

23-06-2005, 15:40

Citaat door Kenza:


die 2 boven vind ik standaard.


en die een in je ondertekening zou ik graag in mijn bruiloft als bedankjes willen gebruiken.

en ik begin het liefste met mijn schoonmoeder

23-06-2005, 15:41
hahhhahah toch niet iedereen he..

maar ikvind ze ook niet echt wauw, maar deze zijn wel heel erg simpel om te maken...
maar die kaarsen kreeg ik bijeen bruiloft die witte, vond het wel leuk..

23-06-2005, 15:44



Citaat door Kenza:
hahhhahah toch niet iedereen he..

maar ikvind ze ook niet echt wauw, maar deze zijn wel heel erg simpel om te maken...
maar die kaarsen kreeg ik bijeen bruiloft die witte, vond het wel leuk..
iedereen die nog aanwezig is moet wel zo een bedankje krijgen, behalve mijn bruidje, die krijg wel een ander bedankje elders in ons room



23-06-2005, 15:45

Citaat door TjacKaaaa:
iedereen die nog aanwezig is moet wel zo een bedankje krijgen, behalve mijn bruidje, die krijg wel een ander bedankje elders in ons room


Ahjawdee, ik wil hem wel aan je verhuren voor een dag... hoeveel betaal je voor hem hij is goed, beter dan tony montana..

23-06-2005, 15:47

Citaat door Kenza:
Ahjawdee, ik wil hem wel aan je verhuren voor een dag... hoeveel betaal je voor hem hij is goed, beter dan tony montana..
ik wil hem als kado so damn, jij bent echt lang lid hier zeg langer dan 4 jaar.

ik kan me herrinneren dat ik vroeger op tmf de naam Kenza zag, een bekende opvallende aanwezige naam

23-06-2005, 15:47

Citaat door TjacKaaaa:
die 2 boven vind ik standaard.


en die een in je ondertekening zou ik graag in mijn bruiloft als bedankjes willen gebruiken.

en ik begin het liefste met mijn schoonmoeder

23-06-2005, 15:50

Citaat door TjacKaaaa:
ik wil hem als kado so damn, jij bent echt lang lid hier zeg langer dan 4 jaar.

ik kan me herrinneren dat ik vroeger op tmf de naam Kenza zag, een bekende opvallende aanwezige naam
J adat klopt ik vind wel dat ik een cadeau mag krijgen 4 jaar lang lid..
uuh tmf...tja ben niet de enige kenza hier o denk ik..tmf is niet mijn plekkie.

23-06-2005, 15:53

Citaat door Kenza:
J adat klopt ik vind wel dat ik een cadeau mag krijgen 4 jaar lang lid..
uuh tmf...tja ben niet de enige kenza hier o denk ik..tmf is niet mijn plekkie.
jij hebt recht om Moderator te zijn ja.

en aangezien het mijn idee is, moet jij de power die je dan hebt met mij delen.

ik ga weer eens van het weer genieten tot ik weer eens bruin bent geworden zoals ik gisteren weer eens na maanden ben geworden, zodat ik weer eens er leuk uitzie zoals ik ooit bent geweest.

23-06-2005, 15:55

Citaat door TjacKaaaa:
jij hebt recht om Moderator te zijn ja.

en aangezien het mijn idee is, moet jij de power die je dan hebt met mij delen.

ik ga weer eens van het weer genieten tot ik weer eens bruin bent geworden zoals ik gisteren weer eens na maanden ben geworden, zodat ik weer eens er leuk uitzie zoals ik ooit bent geweest.
Ja zeg ze hoor, ik wil nu moderator worden hallo mensen...
deal we delen the power,

hey zwart ze nog onder die zon,,ik heb nog een uurtje en ik ga ook eens zonnen..

23-06-2005, 16:23
he meid, die eerste vallen nog wel mee met die kaars, maar die tweede wow die zijn echt van 10 jaar geleden ofzo, zo standaard en ugly en bovendien een enorme geldverspilling omdat mensen die waarschijnlijk toch wel weg zullen gooien! als ik jouw was zou ik iets geven wat eetbaar is, zoals doosjes met bonbons erin ofzo, geloof me die slagen altijd!

23-06-2005, 16:27



Citaat door Alhocimatje:
he meid, die eerste vallen nog wel mee met die kaars, maar die tweede wow die zijn echt van 10 jaar geleden ofzo, zo standaard en ugly en bovendien een enorme geldverspilling omdat mensen die waarschijnlijk toch wel weg zullen gooien! als ik jouw was zou ik iets geven wat eetbaar is, zoals doosjes met bonbons erin ofzo, geloof me die slagen altijd!
Hey meid,

dat worden absoluut niet mijn bedankjes no way.....
hahahha ik het nog even de tijd om te checken, ik hou meer van marokkaanse stijl, in belga stijl, of tagine, marrakech stijl..

23-06-2005, 16:34
ja leuk meid, echt marokkaanse style is toppie, een lid beppie truus die had hier laatst van die hele leuke kleine elbelgets geplaats, echt heel leuk het was een grote elbelga met allemaal kleintjes erin, het was een leuk aanzicht! nou succes ermee he, misschien moet je maar is in maroc kijken, zul je zeker slagen! Allahiekemelbelgir meid!!

23-06-2005, 16:37
hey meid

weet je meschien waar je die bovenste kunt halen,ik wil zoiets voor de hennadag doen met zo een hannazakje erbij knopen ofzo.

Pagina's : [1] 2