Bekijk volle/desktop versie : Luister hoe een 15 jarige zuster het leven verliet...



Pagina's : [1] 2

23-06-2005, 14:33

Citaat door Abou-Sayfoullah:
Assalaam alaikoem,

Beste broeders en zusters luister naar hoe een 15 jarige zuster het leven achter heeft gelaten. Luister naar haar prachtige dood. Luister en InshaAllah kunnen we hieruit wat leren.

Moge Allah deze zuster en de hele muslim ummah belonen met het paradijs.

http://www.muslmh.com//modules.php?name=Flash_Library&l_op=ViewFlash&id=5 3

Wa alaikoem salaam,

Chahid
.

23-06-2005, 14:45


Mascha Allahhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23-06-2005, 14:48
echt een prachitg verhaal man
Soebhana Allah, krijg er rillingen van

23-06-2005, 14:53
Salam,
Ik wil wel luisteren maar weet niet waar ik moet wezen kan namelijk helaas geen arabisch lezen. Dus kan het ook niet horen.

Shoukran

23-06-2005, 14:56


je moet dus drukken op die ding, weet nie hoe ik het moetuitleggen.
en dan gaat het vanzelf

23-06-2005, 15:24
wat word er allemaal gezegt?

23-06-2005, 15:36

Citaat door jebir:
je moet dus drukken op die ding, weet nie hoe ik het moetuitleggen.
en dan gaat het vanzelf
Kan je het echt niet uitleggen agie!

23-06-2005, 16:14

Citaat door hayet_hamas:
wat word er allemaal gezegt?
In het kort vertaalt ..

Het gaat over een 15-Jarige Moslima die overleden is. Ze vroegen haar vader de doodsoorzaak. Was ze ziek ?

Het was een meisje dat leefde volgens de regels van Allahu Ta'ala. Ze kende vele Soera's uit de Koran .. 27 Juz ( ook de Tajweed ) .. ze moest alleen nog Soerat Al Baqara uit het hoofd leren.Dit is was ook haar grootste wens. Om de Koran uit het hoofd te leren tijdens de Ramadan. Ze volgde ook lessen hierin. Het was een meisje dat haar gebed op tijd verrichtte.

Het was tijdens de Ramadan. Haar vader kwam terug van Salaat Al 'Asr. Hij kwam thuis en ging in de woonkamer zitten met zijn vrouw. Even laten kwam hun dochter de woonkamer binnen lopen. Ze kustte haar ouders hun voorhoofden en zei dat ze naar haar kamer ging.

Net voor Salaat Al Maghrib ging haar vader haar zoals altijd roepen om het vasten te verbreken. Hij kwam haar kamer binnen en zag haar in de houding van Soejoed met de Koran naast haar.Hij bleef staan todat ze klaar was.Maar hij merkte op dat het wat lang duurde. Hij riep haar o mijn dochter .. maar ze reageerde .. Ze was overleden tijdens de Soejoed. Tijdens de heilige maand Ramadan.

23-06-2005, 16:18

Citaat door Muwahida:
In het kort vertaalt ..

Het gaat over een 15-Jarige Moslima die overleden is. Ze vroegen haar vader de doodsoorzaak. Was ze ziek ?

Het was een meisje dat leefde volgens de regels van Allahu Ta'ala. Ze kende vele Soera's uit de Koran .. 27 Juz ( ook de Tajweed ) .. ze moest alleen nog Soerat Al Baqara uit het hoofd leren.Dit is was ook haar grootste wens. Om de Koran uit het hoofd te leren tijdens de Ramadan. Ze volgde ook lessen hierin. Het was een meisje dat haar gebed op tijd verrichtte.

Het was tijdens de Ramadan. Haar vader kwam terug van Salaat Al 'Asr. Hij kwam thuis en ging in de woonkamer zitten met zijn vrouw. Even laten kwam hun dochter de woonkamer binnen lopen. Ze kustte haar ouders hun voorhoofden en zei dat ze naar haar kamer ging.

Net voor Salaat Al Maghrib ging haar vader haar zoals altijd roepen om het vasten te verbreken. Hij kwam haar kamer binnen en zag haar in de houding van Soejoed met de Koran naast haar.Hij bleef staan todat ze klaar was.Maar hij merkte op dat het wat lang duurde. Hij riep haar o mijn dochter .. maar ze reageerde .. Ze was overleden tijdens de Soejoed. Tijdens de heilige maand Ramadan.
Djazak allaho ghairan voor het vertalen....

23-06-2005, 19:16
Soeb7ana allah echt mooi, ik kreeg er rillingen van....Maschallah

groetjes girlforlive

23-06-2005, 19:34


Masha-Allah!

Djzaak Allahu Ghairan

23-06-2005, 19:36
het is al vertaald zie ik

Echt zeker een Mascha Allah verhaal

23-06-2005, 19:45



Citaat door jebir:
het is al vertaald zie ik

Echt zeker een Mascha Allah verhaal
hahaha JAH want als we op jou moeten w8ten zijn we weer een paar uur verder...

23-06-2005, 19:50

Citaat door hayet_hamas:
hahaha JAH want als we op jou moeten w8ten zijn we weer een paar uur verder...
jah ik was aan het slapen vandaar

23-06-2005, 19:51

Citaat door jebir:
jah ik was aan het slapen vandaar
Tsja ik moet je wel geloven..

Pagina's : [1] 2