Bekijk volle/desktop versie : 1 minuut die je leven kan veranderen



22-06-2005, 18:37
Bismilahi arahmani rahimi

Salaam aleikom broeders en zuster


Hierbij vertel ik een waardgebeurt verhaal, die je leven in 1 minuut kan veranderen.
Niet dat jij het wilt maar dat het vanzelf gaat. Ik zie mensen huilen en schreeuwen, van de pijn of van verdriet. De maak allemaal niks uit want het is nou eenmaal hetzelfde.


Ik was jong meisje die echt bezig is met school en verder niks anders. Veel meisjes op mijn leeftijd hebben anderen dingen beter te doen dan school. Veel zeggen ook, ze3ma dat je later gaat werken je gaat toch achter de keuken staan. Maar ik heb een ander gedachten. Mijn ouders willen dat ik mijn school afmaak en dan verder pas denken bijv dan toekomst. Je hoeft je niet te haasten, zegt mijn moeder altijd. Maar dat besefte ik niet toen dit allemaal gebeurde.......................





zeg maar als ik verder moet

xxxxxxjes

22-06-2005, 18:43


ja leuk begin ga maar gauw verder..!!

22-06-2005, 18:47
thanxx een vervolg komt er aan!!!!!!


xxxxxjes

22-06-2005, 18:50
VERVOLG!!!

Het was een mooie zonnige dag, vogels fluiten en honden blaffen. Vandaag is de markt dag. Mijn vader is vroeg op gestaan en gelijk weggaan, want je weet de markt is best wel druk. Ik hielp mijn moeder bij de huishouding, vandaag ben ik vrij, het is weekend.
Best wel veel rommel, vooral als je broers hebt. Ik heb er twee en toch lijken ze stuk of tien. Mijn oudste broer heet Hassan en de jongste Karim, ik heb nog een zus en daarna kwam ik de jongste. Pff eindelijk klaar, snel liep ik op de trap naar boven. In mijn kamer lag nog een boek die ik van mijn vriendin heb gekregen op mijn verjaardag. Ik ben best wel lang mee bezig met het boek, maar ik kwam gewoon niet klaar. Snel deed ik de deur dicht maar hellaas was ik te laat mee. Anisaaa!! Anisaaaaa......Dat was mijn broer, wejouw wat kan hij schreeuwen. Ik liep met een vieze blik naar beneden. Altijd op dit moment moet hij mij hebben. Ik liep naar de woonkamer en keek hem aan.
-K: waar was je?
-A: in mijn kamer of was dat verboden?
Hij keek mij raar aan, maar hij negeerde mijn antwoord.
-K: ik wilde vragen of je zin in hebt met mij naar de stad te gaan?
Opeens veranderd mijn vieze blik naar een verbaast blik. Huu Karim mijn jongste broer, altijd die ze3ma stoer doet en nooit tijd heeft voor zijn zusje. Er klopt iets niet??.
-K: ewa wil je of niet, en kijk niet zo oké
-A: ahh jah oké maar waarom opeens?
-K: gewoon, ik had niks te doen dus ik d8 aan jou. Samen iets leuks doen.
Nu keek ik hem nog vreemder aan, maar ik liet het niet merken anders gaat hij nog verder zeuren.
-A: is goed, w8 even dan ga ik aankleden
-K: is goed maar wel opschieten
Ik liep met een vreemde gedachten naar boven, wat raar man opeens wil hij met mij naar de stad. Maar jah, ik schud even mijn hoofd en liep naar mijn kamer met mijn schouder ophoog..........................................





ik hoor het welxxxxxxxxjes

22-06-2005, 18:59


jah ga verder

22-06-2005, 19:08

Citaat door nadoriaghirl:
jah ga verder
Nou meid omdat je netjes vraagt hihihi

Hier een stuk erbij

leezeeee



xxxxxxxjes

22-06-2005, 19:10
VERVOLG:

-K: Anisaa schiet op man, ik heb de wereld tijd niet
-A: jah ik kom al, zeurpiet
Snel liep ik van de trap af en gaf mijn moeder een kus.
A: beslama mama
M: beslama a bint, veel plezier
Ik deed de deur achter me dicht en liep naar Karims auto. Hij heeft een bmw donker blauw ze3ma stoer. Waarom hij die auto heeft alleen om meer wijven te vangen, standaard jongens. Nog even waren we in Rotterdams stad, wij zelf wonen in Amsterdam noord. Het dichtbij de stad is dus Rotterdam, we zijn er roept hij hard.
We stapte uit en liepen door de stad, beetje daar kijken beetje hier. Eigelijk ben ik wel blij dat ik mee gekomen ben, want de kleren maken mij gewoon gek. We hebben best wel veel en leuke spullen gehaald, en Karim heeft alles betaald. Jah ik word wel verwend, alleen jammer dat het niet elke dag zo is. We zijn uitgeput, dus we hebben besloten om maar de Turkse restaurant te gaan. het was mijn keus en hellaas heb ik de foute keus gemaakt,, en spijt heb ik nog steeds.........................





zeg maar als jullie het goed vinden

xxxxxxxxjes

22-06-2005, 19:33
hey meid

nog een nieuwe fan van je verhaal

ga snel verder meid want ik wil graag een vervolg!!!!


xxxxxxjes

22-06-2005, 19:43
jah we willen vervolg nuuuuuuuuu

snel snel hihihi kan niet wachten sorry

hij is leuk vandaar

xxxxxxxxjes

22-06-2005, 19:50
hye meid ik zie dat je ander verhaal bezig bent hij is goed.......

ga snle verder want je laat je fan toch niet wachten tttttt

hihihihi mohim gaaaaa zooo door

xxxxxxxxxjes

22-06-2005, 20:06

Citaat door hanangirl:
hye meid ik zie dat je ander verhaal bezig bent hij is goed.......

ga snle verder want je laat je fan toch niet wachten tttttt

hihihihi mohim gaaaaa zooo door

xxxxxxxxxjes
jah man ik had in mijn gedachten dus ik d8 waarom niet

en thanx van je nicknaam hihihi!!!!!!!

nee ik laat ze niet wachten dus vandaar dat ik nu een vervolg ga zetten dus leezeeeeeee


xxxxxxxxxxxxjes

22-06-2005, 20:07
VERVOLG:

We liepen dus naar de Turkse restaurant binnen, het ruikt heerlijk en was warm binnen. We liepen naar achteren was ook dom van mij, want opeens stond mijn broer stil en keek met zijn grote ogen naar voren. Ik volgde zijn blik en zag daar twee personen zitten, nou zitten meer gezegt zoenen. Ik keek goed en zag opeens waarom Karim stil stond, het was zijn vriendin Loubna. Ze was met een lelijke gozer wejouw wil je niet weten, ik wilde bijna overgeven. Hij was zo lelijk, niet dat Karim mijn broer is of zo maar damzz. Ze waren heel druk bezig want ze hoorde niet Karim aanlopen. Je zag gewoon dat hij haar van alles aanraakte. Ze had een kort rokje aan, nog nooit had ze dat aan. Want ik zie haar zovaak, en ze hield eigelijk nooit van. Ik ken Loubna al mijn hele leven lang. Karim liep met een boze gezicht, nou eerlijk gezegt vieze gezicht. Hij stond voor hun neus en gaf een klap op de tafel, ik zag dat ze schrokken. Vooral Loubna, ze keek angst naar Karim. Wejouw ik weet dat hij kapot gaat want hij was echt serieus met haar, en kijk wat hij nu krijgt. Het gozer keek naar Karim en duwde Loubna op zij. Hij stond op en lachte naar Loubna, nou meer uitlachen.
-G: zo mijn werk is gedaan!!
En zo liep hij weg, ik keek hem vreemd aan. Mijn ogen volgden hem tot hij verdween. Loubna stond op en begont te huilen, ik zag dat ze spijt had maar waarom heeft ze het gedaan. Karim bleef maar haar vies aankijken, de hele restaurant keek naar ons.
-K: is dit wat je wilt Loubna, is goed dan laat ik je verder met rust
-L: nee Karim het spijt me, wallah het spijt me
Maar Karim negeerde haar en liep weg, Loubna viel met tranen op de stoel want jah nu weet ze dat ze hem vergoed kwijt is. Ik keek haar medelijden aan, maar ik weet dat haar schuld is. Karim riep mij en liepte snel naar hem toe. Nou leuke dag d8 ik zo............





alsjeblieft dames en veel lezenplezier
ik hoor het wel van jullie

thallaaxxxxxxxxxjes

22-06-2005, 20:08



Citaat door xLatinax:
jaaaaaaaaa....
ga door
xXx
thanx meid

22-06-2005, 20:40
Goed begin meid
ga gauw weer verder

24-06-2005, 22:12
VERVOLG::

Het was stil in de auto, we reden terug naar huis. Karim was strak op de weg gericht, terwijl ik weet dat hij van binnen kapot is. Hij was zo dol op haar en heel serieus bezig, ik wist dat hij deze zomer haar hand wilde vragen, maar jah nu gaat het hellemaal niet door. Loubna is een heel aardig meid, ben wel blij als haar. Ze waren zo gelukkig met ze tweetjes, ik vraag mij echt af waarom ze vreemd is gegaan. Ze kwam niks te kort bij Karim, hij deed alles voor haar. Loubna is een buurmeisje van ons, ze kwamen altijd naar ons en wij ook naar hun. Haar ouders zijn een schat van de familie, ik mocht altijd bij hun logeren als mijn ouders naar Marokko gingen. Drie jaar geleden hadden ze met elkaar, mijn ouders gingen op vakantie en wij bleven alleen, plus mijn broer Hassan. Alleen mijn zus Hasna ging wel op vakantie met mijn ouders, ik bleef thuis met mijn broers. Het was de leukste en gezelligste zomervakantie ooit, we bleven altijd laat buiten en we deden alles met Loubna. Hassan mijn broer die werkte altijd dus die had niks in de gaten. Karim en Loubna waren altijd alleen, soms mocht ik wel mee bijv naar de film en pretpark was heel erg leuk. Ik had stiekem al vermoeden dat ze wat hadden maar ik liet niks merken dat was altijd de beste. Maar nu is alles veranderd, ik keek naar Karim en schudde mijn hoofd. We zijn thuis zei hij met een droge stem, nou leuk dan hey d8 ik in mezelf. Ik wilde uitstappen maar karim hield mij tegen, ik bleef zitten en keek hem aan. Ik zag dat hij wat wilde vragen maar het bleef stil.
-K: Anisa mag ik je wat vragen??
-A: ja tuurlijk broer
-K: heb ik wat verkeerd gedaan?!!
-A: nee broer je heb niks verkeerd gedaan, het was haar fout
Hij zuchte en knikte van ja, hij draaide de stuur heen en weer. Hij legde zijn hoofd op de stuur. Ik keek hem verdrietig aan, hij is kapot.
-K: waarom Loubna waarom, wat heb ik verkeerd gedaan??!!
Ik kon hellaas geen antwoord daar opgeven, ook al wilde ik zo graag.
-A: Karim het is jou schuld niet, praat met haar en vraag waarom ze heeft gedaan.
Hij tilde zijn hoofd op en keek mij aan, ik zag dat zijn ogen vochtig worden.
-K: nee Anisa ik wil niks met haar te maken hebben, ik hoef haar antwoord niet. Vanaf nu wil ik haar naam niet horen en haar stem, ik wil haar nooit meer zien, NOOIT!!!!!
Hij stapte uit en pakte al die spullen in de kofferbak. Ik d8 in mezelf, ze is onze buurmeisje hoe gaat hij haar nooit meer zien??........................................




Hey meiden sorry dat het lang deed maar hier is een
grote stuk voor het wachten.....

Veel leeze plezier en ik hoor het wel van jullie

Beslamaxxxxxxxjes

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50