Bekijk volle/desktop versie : *** Marokkanen?? Wij??



22-04-2002, 22:22
Geen vervolging Oudkerk wegens 'xxx-Marokkanen'
9 april 2002
AMSTERDAM - De Amsterdamse PvdA-voorman en ex-Tweede-Kamerlid Rob Oudkerk wordt niet vervolgd wegens zijn uitlating over 'xxx-Marokkanen'. De politie Utrecht liet de politicus schriftelijk weten dat de aangifte tegen hem is ingetrokken.

Tijdens een onderonsje met burgemeester Cohen over de overwinning van Pim Fortuyn op de avond van de gemeenteraadsverkiezingen, liet Oudkerk zich de zin "Wij hebben toch ook xxx-Marokkanen" ontvallen. Een camera van 2Vandaag registreerde het en een relletje was geboren.


Een man van Marokkaanse afkomst voelde zich zo gegriefd dat hij een aanklacht indiende bij de politie in Zeist. De PvdA in Amsterdam bood excuses aan en de fractie distantieerde zich van de door Oudkerk gebezigde termen.


In een reactie verklaarde Oudkerk blij te zijn met de beslissing, "hoewel ik er niet echt mee bezig was".

bron: telegraaf

ZO.... VAN DE ZOVEEL MAROKKANEN IN NEDERLAND HEEFT ER MAAR EENTJE EEN KLACHT INGEDIENT OVER DE UITLATING VAN MENEER COHEN. EN DIE IS INGETROKKEN DAT VALT ME ECHT TEGEN VAN MIJN BEVOLKINGSGROEP. SORRY MAAR IK LAAT ME GEEN xxxMAROKKAAN NOEMEN EN JULLIE?? IK DENK DAT IK ZELF STAPPEN ONDERNEEM, WIE STEUNT MIJ? SAMEN STAAN WE STERK?????? IK HOOR GRAAG VAN JULLIE.
WIE NIET MEEDOET IS EEN xxx MAROKKAAN uh: uh: (nee hoor grapje, ik zal het wel heel jammer vinden )

WASSALAAM EEN SUPERMAROKKAANSE :rood:

22-04-2002, 22:55


ach laat het ..zoveel opwinding om niets ..en zulke dingen hou je toch niet tegen ..het gebeurt toch ...ik bedoel wat nou als de microfoon gewoon uit stond en had ie het toch gezegd en neimand die het zou horen .......ik bedoel je moet er maar mee leren leven dat er personen zijn die zulke dingen zeggen ..zolang het maar geen gevolgen heeft

23-04-2002, 10:00

Citaat:
Origineel gepost door Larachiya
En toen Imam en Moumni iets over homo's zei... toen kreeg hij een rechtszaak... is dat wel eerlijk?
Remii voor jou is het makkelijk ...dit leven !!!!

Maar toch heeft Larachiya gelijk ...wij zijn erg stom bezig !!!
En dat is het bij veel marokanen zelfs bij mij .
we denken aangifte nee daar heb je niks aan !!!
We nemen niet eens gebruik van ons rechten waar onze ouders voor hebben gestreden !!!

En dat is een grote fout bij ons altijd willen we het zelf oplossen ...maar dat is geen oplossing !!!

Ik zou graag de cijfers (persentages) willen zien van aangiften door marokaanse jongeren !!!
ik weet zeker dat die onder de 5 % blijven !!!

Ik probeer geen agressie en/of emoties opteroepen bij jullie !!!

beslema people !!!

MvG Kamal

23-04-2002, 12:11
64 keer bekeken en 4 reacties.......................................... .................................................. .................................................. .................................................. .........................................ik ga tot 10 tellen want ik ben erg boos 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 grote zucht oeeeeeeffffffffffffff

Dat is nou een slecht eigenschap van de Marokkanen.
Niemand die iets doet. Ze willen altijd dat alles kant en klaar is.
En om ff op remi te reageren:
Ik maak me wel degelijk druk om iets wat mij aangaat.
Open je ogen, weet je wel welke ontwikkeling er op gang is in Nederland en de overige westerse landen?
Open your eyes.
Tja... als je zelf niet hebt ervaren hoe het is om bevooroordeeld te worden door de Nederlandse Nederlanders.................................
Ik wil heel veel ervaringen met jullie delen maar daar heb ik nu geen tijd voor

ciao het beste
Ik wacht wel tot verstandige mensen mij willen steunen.

SAMEN STAAN WE STERK

BY THE WAY: (DE DISCUSSIE OVER SEXUALITEIT IS WEL 4OO MAAL EN NOG WAT BEKEKEN... AHUM)

WASSALAAM :rood:

23-04-2002, 12:58


Dit is niet meer normaal. Die Oudkerk moet dezelfde straf als die van Moumni krijgen.

Niet meer en niet minder .

Wat Moumni zei is een feit, de uitspraak van Oudkerk is een valse mening. Die nergens op slaat.

Die man moet de doodstraf krijgen. Of zo. In ieder geval, ben het er totaal mee eens dat deze nerd voor de rechter moet verschijnen en zijn stomme woorden terugneemt.

P.S: Er is eindelijk een normale topic geopend, waar je wat van opsteekt en dan reageren er zo weinig mensen.

Mijn God, Waar gaat het met de marokkanen heen? Misschien moet ik daar eens een topic over openen: "Waar gaat het met ons heen?"

See Ya Soon, Sweet_Chic

23-04-2002, 13:46
Waar het met ons heen gaat ...iets waar onze ouders voor hebben gestrede, laten wij gewoon aan de kant liggen !!!
Wat een trots !!!
Als het zo door gaat hebben we straks helemaal niks meer te zeggen !!!


doei

Kamal

23-04-2002, 14:04
Tja als jullie er allemaal zo'n HEISA van maken............waarom hebben jullie er zelf dan geen aanklacht voor ingediend ????

24-04-2002, 09:23

Citaat:
Origineel gepost door bent alhoceima
ik noem dit dus echt racisme zeker weten
ik bedoel halloooooo wie denken ze wel niet dat ze zijn
wie geeft hen het recht om ons zo te beschouwen en het dan ook nog een te agan verwoorden op de nederlandse tv
wallah ila hsjoema maar ja
ik wou dat ik er iest tegen kon doen
maar halllooooo ze3ma ze luisteren naar ons hallooo hoe oud zijn wij 16, 17, 18
ik denk mniet dat ze onze opvattingen serieus zullen nemen
maar ik zelf heb ook een probleem:

Ik ben heel vaak afgewezen op stageadressen zoals de V&D wallah ila deze mensen zeiden glashadr tegen mij: sorry maar we kunne jou hier geen stage laten lopen als je niet berid bent je hoofddoek af t doen
haaalooooo wie denken ze wel niet dat ze zijn
ja toch maar w8 maar echt wallah ila iik krijg hen nog wel
een kruis om je nek ter ere van je geloof mag wel
maar een hoofddoek ter ere van je geloof uh uh dat mag niet
dat is ook racisme en als deze xxx maatschapij van ons eindelijk een zijn ogen zou openen zouden ze zien hoeveel racisme er is
maar ja het komt toch weer terug bij de marokkanen altijd hebben ze wel weer praatjes
dus wie draaien er weer voor op ja wij
wallah die man die dat zei heeft een hele harde rechtse hoek nodig alleen zo kun je die mensen raken en niet ope en andere manier
want naar ons word toch net geluisterd .........
xxxxx tha lady
Dit noem ik nou bullshit!!! wat nou er word niet naar ons geluisterd?? kom op zeg der word wel degelijk naar ons geluisterd maar je denkt zeker dat alles aan komt vliegen ofzo??

[SIZE=3][B][COLOR=red]Wat nou racisme??? [/SIZE]

Wie is hier nou de domme??? Als jij afgewezen word om het feit dat je een hoofdoekje draagt bij de v&d, dan moest je er toendertijd maar werk van maken!!

V&d discrimineert jou hierbij dan vervolgens namens de eerste artikel van de grondwet!! Dat moet jij toch wel weten of niet soms??

En overigens, bij ons in Zeist werken er wel meiden met hoofdoekjes in de v&d, en ik dacht toch echt wel dat de v&d een landelijk bedrijf was.........dus het zal wel aan je sollicitatie liggen meid........[/B] [/COLOR]

24-04-2002, 10:07

Citaat:
Origineel gepost door soussiasaida


Dit noem ik nou bullshit!!! wat nou er word niet naar ons geluisterd?? kom op zeg der word wel degelijk naar ons geluisterd maar je denkt zeker dat alles aan komt vliegen ofzo??

[SIZE=3][B][COLOR=red]Wat nou racisme??? [/SIZE]

Wie is hier nou de domme??? Als jij afgewezen word om het feit dat je een hoofdoekje draagt bij de v&d, dan moest je er toendertijd maar werk van maken!!

V&d discrimineert jou hierbij dan vervolgens namens de eerste artikel van de grondwet!! Dat moet jij toch wel weten of niet soms??

En overigens, bij ons in Zeist werken er wel meiden met hoofdoekjes in de v&d, en ik dacht toch echt wel dat de v&d een landelijk bedrijf was.........dus het zal wel aan je sollicitatie liggen meid........[/B] [/COLOR] [/B]
Doe er gewoon iets aan !!!
Ik heb een mailtje gekregen ...om sharon te kunnen aan klagen !!!
Ik zet em zo snel mogelijk op dit forum !!!


19-04-2014, 00:03
lol, 2002. toen zat ik nog op de basisschool. maar liefst 5 reacties en dan voornamelijk met een hoog debiel-gehalte. damned, dit volk is echt naar de mallemoer. TS had trouwens zo mijn vrouw kunnen zijn.

19-04-2014, 00:05
Dat ze toen al een pc hadden gewoon.