Bekijk volle/desktop versie : * OuderSs..!



22-06-2005, 10:33
Pff weet je hoe moeilijk hun zijn altijd maar denken dat wij marokkaanse meisjes alleen geintreseert zijn in jongens en als we rond 10 uur op pc zitten gelijk denken ze we zitten met jongens praten je doet eens een 3 kwart rokje aan ze zeggen nee mag niet je vader terwijl je vader niets tegen je zegt of ik doe die rokje aan voor jongens ZEUREN ZEUREN ZEUREN en dan maak ik me eigen kapot mee ze vertrouwen me gwOon niet ik weet zelf tog wel wat goed of niet goed is ik weet zelf tog wel wat ik mag of niet mag ik hoor het elke dag van hun ook steeds eej K... eejoow jongens pas op Iggg wordt er egt gek van ben gwOon vooledig gestoord van hun ik weet egt niet mee voel me zoo verrot nu he dat ze zo doen tegen mij terwijl het alemaal niet nodig is
TFoe verrot leven niet eens vrijheid om eventjes je eigen zinnetje te doen je doet tog alles wat hun zeggen je luistert tog altijd naar hun waarom hun niet eens 1 keertje naar ons..

22-06-2005, 10:43


Je ouders willen alleen maar het beste voor je, maar daar kom je nog wel achter als je wat ouder bent. Nu zit je midden in de pubertijd en zie je dat niet in. Je denkt dat ze je leven willen verpesten en dat je daarom niks mag, maar geloof me, over een aantal jaar zal je ze dankbaar zijn en Allah om vergevenis vragen voor deze dingen die je nu zegt, je zal er echt spijt van krijgen vooral als je trouwt en zelf kinderen gaat krijgen. Dan zie je in wat je ouders allemaal voor je over hebben gehad en voor je gedaan hebben. Nu denk je vast bij jezelf 'Yeah right', maar geloof me, ik kan het weten

22-06-2005, 11:19
ik geloof je wel maar tog dit is nu net alsof ze me opsluiten omdat ze te bang zijn zelf vind ik dat ze te voorzichtig zijn met mij wallah egt pff als ik er aan denk wordt ik alleen maar
bozer om..

22-06-2005, 11:32
Het is logisch dat ze voorzichtig en bang zijn, kijk alleen maar naar deze verotte wereld, elke dag is er wel een moord of verkrachtig op het nieuws en in de kranten. Ze willen je beschermen tegen de buitenwereld omdat ze van je houden en niet willen dat je wat overkomt. Heb gewoon sbar en als je straks wat ouder en wijzer bent begrijp je het veel beter, insha Allah.

22-06-2005, 11:33



Citaat door Married Woman:
Je ouders willen alleen maar het beste voor je, maar daar kom je nog wel achter als je wat ouder bent. Nu zit je midden in de pubertijd en zie je dat niet in. Je denkt dat ze je leven willen verpesten en dat je daarom niks mag, maar geloof me, over een aantal jaar zal je ze dankbaar zijn en Allah om vergevenis vragen voor deze dingen die je nu zegt, je zal er echt spijt van krijgen vooral als je trouwt en zelf kinderen gaat krijgen. Dan zie je in wat je ouders allemaal voor je over hebben gehad en voor je gedaan hebben. Nu denk je vast bij jezelf 'Yeah right', maar geloof me, ik kan het weten
Helemaal mee eens.

22-06-2005, 11:46

Citaat door Married Woman:
Het is logisch dat ze voorzichtig en bang zijn, kijk alleen maar naar deze verotte wereld, elke dag is er wel een moord of verkrachtig op het nieuws en in de kranten. Ze willen je beschermen tegen de buitenwereld omdat ze van je houden en niet willen dat je wat overkomt. Heb gewoon sbar en als je straks wat ouder en wijzer bent begrijp je het veel beter, insha Allah.
helemaal gelijk

22-06-2005, 14:50
Tuurlijk, ik kan het snappen dat je wat meer vrijheid wilt, en niet op al die regels zit te wachten, maar zoals Married Woman zegt, het is voor je eigen bestwil meid!
Ik weet dat het af en toe moeilijk is als je kwaad op ze bent, maar je moet juist blij zijn dat je überhaupt nog ouders hebt die voor je zorgen. Hoeveel mensen hebben die luxe niet meer?

Denk daar aan de volgende keer als je boos wilt worden, en dank dan Allah voor je ouders.

22-06-2005, 15:48
whaihaiahia, dat ken ik ook
majah uiteindelijk luisteren ze toch naar me ....

gewoon PRATEN met je ouders..

22-06-2005, 16:12
eej man pff...

23-06-2005, 08:36

Citaat door ola_senorita:
eej man pff...
roestig

23-06-2005, 08:56

Citaat door Married Woman:
Je ouders willen alleen maar het beste voor je, maar daar kom je nog wel achter als je wat ouder bent. Nu zit je midden in de pubertijd en zie je dat niet in. Je denkt dat ze je leven willen verpesten en dat je daarom niks mag, maar geloof me, over een aantal jaar zal je ze dankbaar zijn en Allah om vergevenis vragen voor deze dingen die je nu zegt, je zal er echt spijt van krijgen vooral als je trouwt en zelf kinderen gaat krijgen. Dan zie je in wat je ouders allemaal voor je over hebben gehad en voor je gedaan hebben. Nu denk je vast bij jezelf 'Yeah right', maar geloof me, ik kan het weten

JUIST GOED GEZEGD

03-07-2005, 17:37
alleeen jouw ouders denken zo spreek a u b voor jezelf hoor!!!! want mijn ouders denken dat niet omdat ze me vertrouwen weet je wel........